4 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter heeft het ook ineens. Normaal ging ze zonder morren baar bed, nu is het ineens een dingetje 🤷♀️
We proberen er niet teveel aandacht aan te schenken maar laten haar niet te overstuur zijn.
Nu is ze ook nog ziekjes dus heeft ze wel wat extra knuffels en kusjes nodig voor het slapen gaan🥰🥰
Wij hopen dat het een kleine fase is!😁
2 jaar geleden
Hier ook al 3 weken zo'n feest... soms werkt het om een soort knisperboekje bij hem in bed te leggen. Dan heeft hij wat te spelen en valt dan uiteindelijk vanzelf in slaap van vermoeidheid.
Soms is het zeurend huilen (dus niet overstuur), dan laten we hem gewoon. Maar vaker is hij overstuur en wil alleen in onze armen liggen. Ook overleggen is heel lastig. Werd ineens ook weer 2x per nacht wakker en wilde dan in onze armen slapen. Lijkt nu langzamerhand de betere kant op te gaan, maar het is/was pittig!
2 jaar geleden
Hier ook een tijd gehad. Nam mijn dochter dan mee naar mijn bed, daar werd ze rustig. Soms viel ze in slaap, dan bracht ik haar naar haar eigen bed. Maar vaak viel ze ook niet in slaap, dan ging ze na een tijdje liggen spelen. Ik vertelde haar dan dat ik haar terug ging brengen naar haar eigen bed, dat ze daar lekker ging slapen en dat ik dan in de buurt was. Daarna viel ze eigenlijk altijd wel zelf in slaap in haar eigen bed. Nu gaat ze gewoon slapen in haar eigen bed dus denk echt dat het een fase is waar ze even doorheen moeten!