38 Reacties
3 jaar geleden
Lieve Farida,
Wat n afschuwelijk immens triest nieuws! Het is niet te vatten wanneer zoiets gebeurt. Het zou niet mogen gebeuren.
Life happens to you while you're making other plans..
Je hebt niets verkeerds gedaan, echt niet. Tracht die gedachte uit je hoofd te bannen. Laat het verdriet toe, dat kan niet anders nu, laat dat bestaan.
Het is heel waardevol dat je Miriam hebt vastgehouden.
Miriam blijft voor altijd jullie dochter, een van jullie kinderen.
Al wat je beschrijft komt me helaas erg herkenbaar over. Ik heb ook n dochtertje, Billie-Rose, verloren toen ik 26w zwanger was. Net zoals bij jou, ging alles perfect tijdens de zwangerschap en dan plots was ze er niet meer.
De grond wordt dan onder je voeten gehaald en gaat door de hel.
Weet dat al wat jij en je man, naasten nu voelen, er mag zijn. Je moet niets nu en de komende tijd.
Ik denk aan jullie, ook al helpt dat niet natuurlijk. Ik wou dat ik iets voor je kon betekenen❤
3 jaar geleden
Kippenvel over mijn gehele lijf bij het lezen van je verhaal. Als ouder zijnde is dit het ergste wat je kunt overkomen, het verliezen van een kind. Ik wens je heel veel kracht en liefde de komende tijd 🌹
3 jaar geleden
Subhanallah heftig dit ik heb ook een oktober baby en ben inmiddels ook weer zwanger van een tweede. Dit is iets waar ik altijd bang voor ben geweest. Zeker omdat het altijd plotseling kan gebeuren zelfs met 31 weken nog zoo dichtbij😔 Allah yarhamha er is een prachtige hadith hierover waar je hopelijk veel geduld en kracht uit kunt halen❤
2 jaar geleden
Op deze wereldlichtjesdag steek ik met veel liefde kaarsjes aan, voor jullie mooie lieve Miriam en mijn eigen Billie-Rose ❤❤❤ Forever in our hearts!!
2 jaar geleden
Wat vreselijk om mee te maken, iedere moeder haar grootste nachtmerrie! 😢😢 Woorden schieten tekort… Heel veel sterkte voor de komende tijd ❤️