7 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij is de huid boven mn navel wat slapper. Alsof er een soort dunnig afdakje hangt. Grappig hoe ieder lijf zich op zn eigen manier herpakt he. Wees maar dankbaar dat danzij jouw krachtig prachtige vrouwenlijf, je een kindje op de wereld hebt weten te zetten (zo probeer ik het in ieder geval tegen mezelf te zeggen wanneer ik kritisch in de spiegel kijk)

2 jaar geleden

Ja ik had dit ook heel lang inderdaad, het werd wel steeds iets minder maar is niet teruggekomen tot het niveau van voor de ,zwangerschap. Nu weer zwanger en vervangen door een "echt" 20 weken buikje 😂

2 jaar geleden

Reactie op Sesame

Ja ik had dit ook heel lang inderdaad, het werd wel steeds iets minder maar ...
Heb je iets gedaan waardoor het steeds iets minder werd? Enig idee wat de reden is dat het zo is!? Vraag me dan af of het toch nog diastase is… of dat m’n organen zo van plek zijn veranderd 🙈🤣 Haha wat leuk! 👶🏻 Groeit je buik nu ook veel sneller dan de 1e keer (zeggen ze vaak toch) of valt het wel mee? 🤗

2 jaar geleden

Reactie op 20oktober20

Heb je iets gedaan waardoor het steeds iets minder werd? Enig idee wat de ...
Nee ik heb niets speciaals gedaan eigenlijk, maar het is ook niet helemaal weggegaan. En ja, hij groeide nu veel sneller inderdaad ☺️

2 jaar geleden

Hier ook 16 maanden verder en zit erg in over mijn lichaam. Loop bij diëtiste en liep bij personeel trainer maar sport nu 3x in week voor mezelf. Val heel langzaam af. Heb een vieze blubberbuik, net zo’n tril pudding overgehouden en striae op bovenbenen tot net boven mijn navel. Tuurlijk is nu minder paars maar ziet er echt niet uit. Walg van mezelf en ben met flagen boos op mezelf ik er zo verdomd lelijk uit zie nu.

2 jaar geleden

Hier ook 16 maanden verder en ook niet lekker in mijn lichaam. Lijk ook wel zwanger. Maar ook echt geen tijd om te sporten. Hopelijk straks mer beter weer veel wandelen enzo.

2 jaar geleden

Hier 17 maanden verder van eerste en 4 maanden verder van tweede. Letterlijk alles blubbert, mijn buik is echt heel dik alsof ik 25+weken zwanger ben... Heb echt hard hoofd in dat het ooit weggaat. Heb een heel actieve tweede zwangerschap gehad, al die kilo's zijn er al weer af. Ik wandel sowieso 1x, maar vaak 2x per dag een uur. Ik sport weer, eet niks geks... Eerder te weinig zelfs. Zit geen 3 sec per dag met twee kleintjes. En ik BAAL, echt 😖