21 Reacties

3 jaar geleden

Hebben wij ook gehad😵! Met z'n drieën ziek, gelukkig duurde het maar twee dagen. Hopelijk is het snel over bij jullie, beterschap?

3 jaar geleden

Hebben wij ook gehad😵! Met z'n drieën ziek, gelukkig duurde het maar twee ...
Vreselijk! Gelukkig duurde het niet zo lang. Mijn dochter is al sinds dinsdag ziek. En ik sinds vandaag

3 jaar geleden

Oef hopelijk gaat het snel voorbij! Heftig hè.. het verbaasde mij hier ook wat een inhoud in dat lichaampje kon, leek net een horrorfilm zoveel en zo hard spuugde hij.. hield niks binnen.. Hier duurde het gelukkig ‘maar’ 3 dagen. Hopelijk zijn jullie ook snel opgeknapt! Beterschap! 🍀

3 jaar geleden

Oh dat is echt een groot drama. Wij hebben het hier ook gehad 2 weken geleden. Eerst ons zoontje, een week lang vooral in de nacht overgeven en daarna diarree. Midden in de nacht de kleine in bad en alles schoon maken, 3 extra slaapzakken gekocht want na 2 uur was het weer zo ver. Mijn partner en ik wisten niet meer wat we moesten doen, beide huilen en midden in de nacht op de spoedpost beland wegens uitdroging. Ook al waren we uitgeput en zelf ook ziek, het ergste was ons zieke kindje die er niets van begreep. Maar gelukkig allemaal weer beter en helaas moesten we dit een keer meemaken en weten we nu voor de volgende keer wat te doen in z’n situatie. Als het langer duurt houd dan goed in de gaten de plas luiers en het drinken! Beterschap voor jullie♥️

3 jaar geleden

Reactie op Jillmom2be

Oh dat is echt een groot drama. Wij hebben het hier ook gehad 2 weken geled ...
Pff wat vreselijk voor jullie. Ja wij hebben de huisartsenpost wel gebeld maar hoefde niet te komen. Steeds beetje water geven. Spugen in de avond en in de nacht diaree. Alles onder. Bed verschonen en mijn dochter zo laat snel in bad. Ze wilde niet in bed slapen dus bij ons in bed. Eerst op mijn buik en daarna tussen ons in. Vandaag de hele dag met haar in onze armen. Alleen maar bij ons willen zijn. Niet eten en kleine beetjes water/melk. En nu ik ook ziek. Pff helemaal kapot. Ze ligt nu ook weer op mijn buik omdat ze misselijk was. Hoop dat ze snel weer beter is.

3 jaar geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Pff wat vreselijk voor jullie. Ja wij hebben de huisartsenpost wel gebeld m ...
Ja dat is echt heel erg pittig. Vooral als je zelf ook ziek bent, mama’s hebben geen tijd om ziek te zijn maar worden het wel. Sinds dat mijn kleine na het kdv gaat is het elke week wat. Eerst een week lang diarree, toen verkouden zware hoest buien in de nacht, toen buikgriep en nu weer zwaar verkouden. Snotteren en hoesten, ik ook weer verkouden. Top weerstand👍🏼😩 Soms wil ik hem er zelfs afhalen zodat hij niet meer ziek wordt en ik dus ook niet. Maar dat heeft op lange termijn geen nut en hier moeten we allemaal doorheen. Voor de weerstand van de kleintjes wel goed denk ik dan maar. Al lijkt er geen eind aan te komen, ook deze dagen gaan voorbij! Tegelijkertijd is het ook zo zielig voor die kleintjes, die snappen er niks van en zoeken troost bij mama. ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Jillmom2be

Ja dat is echt heel erg pittig. Vooral als je zelf ook ziek bent, mama’s he ...
Ja inderdaad sinds mijn dochter naar de opvang gaat ook alleen maar verkouden. Ja zo zielig ze snappen er niks van. Ja mama en ziek zijn is echt pittig.

3 jaar geleden

Reactie op Jillmom2be

Ja dat is echt heel erg pittig. Vooral als je zelf ook ziek bent, mama’s he ...
Heel herkenbaar. Hier ook getwijfeld om hem er af te halen om die reden maar op langere termijn is dit geen optie en ook deze fase gaat voorbij. Maar hier ook van Corona naar buikgriep naar waterpokken.. het is gewoon zo zielig voor die kleintjes😩

3 jaar geleden

Oh hier ook. Vreselijk haha vooral al die poep overal

3 jaar geleden

Ohh hier ook. Leek steeds beter te gaan en dan weeer terug bij af. Gelukkig geen overgeven, alleen poep overal. Wij zelf ook alleen diarree, de rest van de familie echt ook overgeven

3 jaar geleden

Met mijn dochter gaat het gelukkig beter. Ik dacht dat ik ook beter ging maar nee. Net als mijn man. Steeds om en om naar de wc.

3 jaar geleden

Mijn dochter is 4 dagen ziek geweest. Maar nu opeens weer 2 dagen onrustig slapen. Gister opeens toch een klein beetje gespuugd. En vannacht zo onrustig dat ze niet wilde slapen. Niet in haar bed, niet op onze borst en in ons bed was het alleen maar spelen. Wel steeds huilen en onrustig en veel boeren laten alsof ze moest spugen. Uiteindelijk in slaap gevallen in ons bed. Weer buikgriep?

3 jaar geleden

Hier ook flink raak 😕 Mijn man heeft het gehad en kleine was wat verkouden, dus dacht het slaat over. Nu sinds donderdagavond spuugt ze ineens heel veel.. Mijn God wist niet dat er zoveel in haar lijfje zat 😣 overdag gaat het goed maar snachts begint het spugen en diarree. Ze drinkt gelukkig wel goed! Maar als ze dan zoveel spuugt maak ik me toch zorgen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Heuveltje91

Hier ook flink raak 😕 Mijn man heeft het gehad en kleine was wat verkouden ...
Zielig he. Ik wist ook niet dat mijn dochter zo veel kon spugen. En inderdaad altijd in de avond/nacht als ze in bed lag. Mijn dochter is gelukkig weer beter. Ze is nu alles aan het inhalen. Veel drinken en weer goed eten. Maar ze was ook goed ziek. Zo zielig. Heel veel beterschap!

2 jaar geleden

Onze dochter heeft sinds gister weer buikgriep 😭 Zo zielig! Zo dun de botjes van haar heupen kan je zien en voelen.

2 jaar geleden

Hier laatst 9 dagen alleen maar spugen en diaree, een matige intake van Max 500cc volledig gedehydreerd op de spoed gezeten op dag 5. ( ik ben zelf verpleegkundige ) werdt naar huis gestuurd onder het mom we kunnen niets doen, ja een infuus maar daar is die nog levendig genoeg voor. Ik heb ze terug gebeld en ben boos geworden maar het had helaas geen nut. Het is een week of 3 geleden en hebben nog steeds problemen ervan, kleine man is helemaal verstopt geweest.. via de Huisarts een dikke klacht naar het ziekenhuis. Wees aub alert, je kindje kan nog zo levendig zijn.. die van ons had geen plas luiers meer en dat was niet voldoende om hem op te nemen. 🥺🥺

2 jaar geleden

Hier ook 1, sinds vrijdag al. Ze drinkt wel nog en eet alleen soms wat. Droge cracker of appel, of soms een paar stukjes banaan. Ook ORS. Slapen die van jullie ook zoveel? Ze slaapt overdag 6 uur en ligt al om 18 uur in bed. Ze houdt het geen 1-2 uur wakker vol. Ze hoest hierbij ook nog. Het gaat wel ietsjes beter. Ze is al wel gezien door de huisarts. Ze is niet uitgedroogd en is wel alert. Ook zijn haar infectiewaarde getest en is die wat verhoogd licht maar niet schrikbarend. Zelf heb ik nu ook een forse griep te pakken…

2 jaar geleden

Onze dochter is nu herstellende van het norovirus en inderdaad aat een ellendige week was het! De wasmachine draaide overuren en ze sliep inderdaad echt lang. Met heeeeel weinig drinken en op haar slechtste dag ook niks eten. Het spugen en diarree is gestopt, maar nu lijkt haar lichaam alles in te halen aan eten en drinken wat ze mis is gelopen tijdens dat ze ziek was! Omg ik weet niet waar ze het allemaal laat, maar het gaat maar door met vooral melk drinken. Omdat ze is afgevallen geven we het allemaal, maar het is nu alsnog hard werken zeg, en veel onrust tijdens de slaapjes. Beterschap allemaal!

2 jaar geleden

Reactie op Loeb89

Onze dochter is nu herstellende van het norovirus en inderdaad aat een elle ...
Wat fijn dat het met he dochter beter gaat. Pff ja gister ook de hele dag aan het wassen geweest. Zo zielig om je kind zo ziek te zien.

2 jaar geleden

Hier ook 1, sinds vrijdag al. Ze drinkt wel nog en eet alleen soms wat. Dro ...
Beterschap! Ja mijn dochter slaapt ook heel veel. Gister de hele dag op mij of op haar vader geslapen met steeds huilen als ze buikpijn heeft. Steeds kleine beetjes drinken gegeven.