21 Reacties

2 jaar geleden

Hier krijgt ie een tafeltje en 2 stoeltjes en dan daarbij nog wat kleine cadeautjes die ik gedurende het jaar verzamel 😅 Wat hij van anderen krijgt, geen idee 🤷🏼‍♀️ Ik maak altijd een lijstje en soms kiezen ze daaruit en soms ook niet 😂

2 jaar geleden

Als je een schuur, berging, kelderbox oid hebt Ou je daar iets van een step of loopfietsje in kunnen zetten?

2 jaar geleden

Reactie op Lynn82

Hier krijgt ie een tafeltje en 2 stoeltjes en dan daarbij nog wat kleine ca ...
Leuk! Haha, dat verzamelen doe ik ook; maar dan voor Sinterklaas en kerst!🤭 Lijstje doe ik ook inderdaad... Tot nu toe kom ik nog niet veel verder dan 'knutsel prutteltjes'...

2 jaar geleden

Reactie op Myriam35

Als je een schuur, berging, kelderbox oid hebt Ou je daar iets van een step ...
Step of loopfietsje in nog een idee inderdaad!

2 jaar geleden

Reactie op MamavanEvy

Leuk! Haha, dat verzamelen doe ik ook; maar dan voor Sinterklaas en kerst! ...
Puzzel, telboekje, tekenspullen, verkleedspullen, kinetisch zand, klei…. Dit soort dingen heb ik op lijstje staan

2 jaar geleden

Hier een 2+ jaar stepje. En eigenlijk wil ik heel graag een wobbel board, maar prijzig. Ik heb op zolder ook al kado's liggen voor december, bij de kruidvat is veel speelgoed de helft van de prijs. Maar neem her en der wat mee. Ook ik maak een online wenslijstje voor haar verjaardag, maar hier nog nul ideeën voor🙃

2 jaar geleden

Hier ook al zowat alles. 😆 Ik houd een lijstje bij: paraplu, nieuwe rugzak, step, knutselspullen. Iets "groots" zou ik niet weten. Heeft al een wobbel, keuken, fietsen, autogarages etc. Voor een meisje is een poppenhuis misschien leuk?

2 jaar geleden

Step Skippy dier Ik leer vormen en kleuren of andere sets uit de ik leer serie Electro wonderpen (verschillende varianten) Pop en toebehoren Verf Klei Schaar Boeken

2 jaar geleden

Reactie op Myriam35

Step Skippy dier Ik leer vormen en kleuren of andere sets uit de ik leer se ...
Paraplu Regenlaarsjes Pyjama Houten Groente of fruit die je kan snijden (zit met klittenband aan elkaar) Puzzel Hengelspel Hamerbank

2 jaar geleden

Hier staan tot nu toe onder andere op het lijstje: Loopfietsje Duplo trein en extra rails, spoorbrug etc. Duplo dieren Duplo bouwplaten Puzzels Leesboekjes Verlenging van speelotheekabonnement (zodat we het hele jaar speelgoed kunnen lenen ipv alles zelf te moeten opslaan). We grappig om te zien dat de interesses blijkbaar uiteen gaan lopen. Hier is Duplo helemaal favoriet. Maar ik zie hierboven ook veel knutselspullen en verf, klei, etc. Daar heeft onze kleine dan weer geen geduld of interesse voor.

2 jaar geleden

Reactie op Stefanie3

Hier staan tot nu toe onder andere op het lijstje: Loopfietsje Duplo trein ...
Speelotheekabonnement is een goed idee inderdaad!! Ik heb er hier één om de hoek, maar ben er nog steeds niet geweest... Thanks!

2 jaar geleden

Handig dit haha ik ben hiermee een cadeaulijstje aan het maken

2 jaar geleden

Een wat duurder cadeau, de Timio. https://www.bol.com/nl/nl/p/timio-interactieve-educatieve-audio-muziekspeler-5-discs/9300000016155592/?bltgh=hwJMNOg9qElbARiIslhKwA.4_12.13.ProductPageUrl Leerzaam, maar ook fijn voor bijv onderweg, verhaaltjes en muziek luisteren. En je kunt altijd nog “platen” erbij vragen aan kerstman/sinterklaas.

2 jaar geleden

Reactie op MJR_G

Een wat duurder cadeau, de Timio. https://www.bol.com/nl/nl/p/timio-inter ...
Ziet er best interessant uit. Ik lees ergens dat het best wel kraakt. Hoe vind jij het geluid?

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Ziet er best interessant uit. Ik lees ergens dat het best wel kraakt. Hoe v ...
Wij hebben hem onlangs al gekocht (aanbieding) en geven hem met haar verjaardag in oktober. Haar neefje heeft hem ook, gebruikt hem veel om te spelen maar ook op weg naar vakantie om te luisteren. Heb van mijn schoonzus nooit klachten gehoord over de kwaliteit van het geluid…

2 jaar geleden

Ik vind het ook wel lastig moet ik zeggen. Mijn dochtertje heeft al redelijk wat speelgoed verzameld in de afgelopen bijna 2 jaar. Ze heeft al een keukentje, Duplo en een pop en tafeltje met stoelen. Van haar opa krijgt ze een loopfiets. Ik vraag voor de rest vooral leerzame dingen en wat Duplo en spulletjes voor op haar kamer. 😊

2 jaar geleden

https://www.lijstje.nl/VerjaardagRyan2 Dit is ons lijstje. Ik heb het vooral op wat kleinere dingetjes gezet, we hebben de grote dingen nu wel en ik wil geen speelgoedopslagplaats worden haha. Wat overblijft kopen we wel voor sint😅

2 jaar geleden

Wij geven onze dochter deze leertoren. Als ze dan straks kan staan, kan ze lekker aan het aanrecht helpen met koken, bakken, wassen etc. en je kunt deze omklikken tot tafeltje met bankje om lekker aan te spelen of snacken! Lijkt me zo leuk!

2 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Wij geven onze dochter deze leertoren. Als ze dan straks kan staan, kan ze ...
Wij hebben er een. Niet een waar ze aan kan gaan zitten. Maar ze vindt het super leuk. Het is wel extra opletten. Met koken etc.

2 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Wij geven onze dochter deze leertoren. Als ze dan straks kan staan, kan ze ...
We hebben een zelfgemaakte, een hit hier!