9 Reacties

één jaar geleden

Ik denk dat je peuter bedoelt ik weet niet hoe het in België is maar in Nederland is een peuter 2 tot 4 jaar en kleuter 4 tot 6 jaar

één jaar geleden

Ja inderdaad een peuter 😊

één jaar geleden

Ik weet niet of ik wat haal het leven is al duur genoeg

één jaar geleden

Ik heb voor de leidsters een (kleinere) handcrème ("hij was dit jaar in goede handen bij jou"). Ik heb voor een versie met honing gekozen omdat de groep 'de bijtjes' heet. In het pakketje heb ik dan ook honingdropjes gedaan. Niet heel duur, maar wel een blijk van waardering die ze in deze sector ook echt verdienen (die van mijn zoontje wel althans 🥰)

één jaar geleden

Ik snap dat iedereen dat zelf moet beslissen, maar is het standaard om de leidsters van de psz een cadeautje te geven voor de vakantie?

één jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Ik snap dat iedereen dat zelf moet beslissen, maar is het standaard om de l ...
Ik heb geen idee

één jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Ik snap dat iedereen dat zelf moet beslissen, maar is het standaard om de l ...
Bij ons op de opvang alleen als je kindje naar school gaat doe je iets voor de juffen, maar dat is bij iedereen verschillend. Bij onze oudste dochter heb ik niet gedaan en nu bij ons zoontje ook niet.

één jaar geleden

Misschien een doosje met chocolaatjes achter laten voor de juffen samen? Of evt een leuk prenten boek als Groepscadeau

één jaar geleden

Maar dat is meer als afscheid. Aan einde schooljaar, wat lekkers, bij voor een ijsje, tijdschrift, pen, bloemen, douchegel, knutselwerkjes, etc