7 Reacties
2 jaar geleden
Wat lastig zeg! Beterschap!
Is er een mogelijkheid dat familie/vrienden haar eventjes over kan nemen? Aangezien zij negatief getest is.
2 jaar geleden
Wat lastig zeg! Beterschap!
Is er een mogelijkheid dat familie/vrienden ha ...
Hebben we wel over nagedacht maar ze is nog nooit ergens blijven slapen. Familie woont allemaal in Brabant wij in Flevoland. Dus als er iets is dan zijn we er ook niet zomaar.
En merk dat ik toch bang ben dat ze alsnog positief gaat testen en we het dan aan andere geven
2 jaar geleden
Ai, dat is pittig! Beterschap!!! Klim-/klauterbaan maken? (Bank-/bed-)kussens en dekens op de grond, parcourtje maken en haar even lichamelijke energie kwijt laten kunnen (kun evt ook iets in verstoppen dat ze dan kan gaan zoeken)... zelf laten bellenblazen (voor jullie misschien niet zo fijn nu), hooghouden met een ballon, justdance filmpjes of dansfilmpjes op de tv of laptop.. zitten jullie ook in een buurtapp of vriendengroep-app? Die hebben misschien wel weer even wat nieuw speelgoed voor haar om te lenen.
Hopelijk knappen jullie snel weer een stukje op!! 🍀
2 jaar geleden
Reactie op LauraLau
Ai, dat is pittig! Beterschap!!! Klim-/klauterbaan maken? (Bank-/bed-)kusse ...
O ja... deze was hier ook goedgekeurd (is zelfs met zeepvrij schuimbad van zwitsal gelukt - en zonder kleurstof): https://www.unicornsandfairytales.be/gekleurd-speelschuim-play-foam-sensopatisch-diy/
2 jaar geleden
Ik heb zelf een rughernia. Dus heb ook niet veel energie door de pijn. Ik laat mijn dochtertje veel met haar Skippydier spelen en met de loopkar en mij helpen door lapjes opvouwen en met de kruimeldief de kleinste rommeltjes op te ruimen. Zij voelt zich nuttig en wordt daar erg blij van. Maar elk kind is anders. Zij kan zichzelf behoorlijk goed vermaken.