15 Reacties
3 jaar geleden
Volgens mij is de dag van de kinderverzorgster en onthaalouders op 12/10 😉
3 jaar geleden
Reactie op zilverwenneke
Volgens mij is de dag van de kinderverzorgster en onthaalouders op 12/10 😉 ...
Dag van de leidsters elke 3e donderdag van september, en vanmorgen kwamen kindjes al met traktatie aan🙃. Ik zei dat ik mijne in de ochtend drukte was vergeten mee te nemen. Eerste x dus schaamte momentje 🤣
3 jaar geleden
Hier een kanjer stroopwafel met thee en een chocolademelk. Met een leuke foto... Vorige jaar een handcrème en handzeepje gedaan....
3 jaar geleden
Reactie op Gimi2022
Dag van de leidsters elke 3e donderdag van september, en vanmorgen kwamen k ...
Je hoeft je niet te schamen... Het kan gebeuren...
3 jaar geleden
Ik ben zelf leidster en het is in Nederland idd vandaag. Ik had het nog in mijn telefoon gezet, maar was het weer vergeten 🙈.
Ik heb gisteren een kado tasje gevuld met chocomel uit de senseo, koekjes en een chocoladereep. Daarbij nog een kaartje met een bedankje geschreven en deze s'ochtends gegeven.
Maar met ophalen kan natuurlijk ook, ze waarderen het al heel erg als jullie er aan denken❤
3 jaar geleden
Reactie op zilverwenneke
Ik heb het net opgezocht 🤔
Dit is in belgie en in NL is hij altijd in september (werk zelf in de kinderopvang 😉)
2 jaar geleden
Heey, dames! Hebben jullie nog ideeën voor dit jaar? We hebben wat hartjes uitgeknipt en op getekend en geplakt. Ik schrijf als het zo droog is een boodschapje voor de leidsters. Maar wat kan ik hierbij doen? Hij heeft 5 ledisters
2 jaar geleden
Iets van een gezichtsmasker en/of een nagellakje (voor in hun vrije tijd) met na al dat harde werken en goede zorgen verdien jij wel wat ontspanning! Zoiets?