20 Reacties
3 jaar geleden
Mijn zoontje had extreme krampen, altijd honger en reflux. Krijsen krijsen krijsen.
Hij is nu ook 4 maanden. Hij zit nu 8 weken aan de nutrilon Pepti en heb een heel ander kind er voor terug gekregen. Waarschijnlijk hier koemelk intolerantie. Moet de voeding nog wel indikken ivm de reflux, maar dat gaat nu echt prima.
3 jaar geleden
Toevoeging: Geen honger meer en kan makkelijk 4u zonder overdag (moet hem soms zelfs wakker maken) en ‘s nachts slaapt hij ineens door!
3 jaar geleden
Reactie op xbabyboy2020
Mijn zoontje had extreme krampen, altijd honger en reflux. Krijsen krijsen ...
Idem hier. Alleen dachten we aan verborgen reflux maar ook uitgekomen op koewitmelkallergie. Wij geven Nutramigen hypoallergene 1 maar zou soort gelijk zijn aan de Pepti. Alleen hier geen hongerige dame maar net het tegenovergestelde 🙄 Ik zou liever hebben dat ze wat meer gaat drinken nu de krampen & het krijsen weg is maar dat is hetzelfde gebleven 😅
3 jaar geleden
meneer van onze ook hele erge reflux en klachten van darmkrampen, ook precies 4 maanden . Don bij cb geweest zei adviseerde nutrilon pepti( koemelkallergie voeding) deze 1 week te proberen en moesten gelijk na 3 dagen vervetering zien. Enjawel hoor gelijk weer een blij mannetje in de wereld. Kosten zijn wel veel €34,- per pot. Echter maar 1x aanschaffen na onderzoeken krijgen we de voeding vergoed. Wel verdikken we het alsnog met jbpm.
3 jaar geleden
Reactie op 27-10-2020
meneer van onze ook hele erge reflux en klachten van darmkrampen, ook preci ...
Hier zijn we nu begonnen om gewone voeding door de pepti te doen om te kijken of het een echte koemelkallergie is..
Ik ben der nog niet zo huiverig van vandaag een erg hongerig en huilerig kindje die weer begon met spugen 😢😢
We kijken het morgen nog aan als hij dan nog deze klachten heeft stoppen we met gewone voeding en bellen we de kinderarts weer..
3 jaar geleden
Same story hiero. Kinderarts bezocht, huisarts, osteopaat. Noem het allemaal maar op. Hoe boert je kleintje? Ik vermoedde KMA en sinds ik zelf besloten heb op HA voeding over te gaan, alle problemen weg! Wat ik ook een tijdje heb gebruikt en ook echt hielp was lactulose. Duurt drie dagen voor het begint te werken maar daarna deed het ook echt wat.
3 jaar geleden
Same story hiero. Kinderarts bezocht, huisarts, osteopaat. Noem het allemaa ...
Ze voert wisselend de ene keer als een bouwvakker en de andere keer een normalere boer.
Wij hebben ook even gedacht aan KMA maar hoe meer ik daar over lees zie ik dat dit het niet is.
Ook de kinderarts zegt dat het geen allergie is voor wat dan ook.
Vandaag bel ik even terug naar de kinderarts omdat ze toch wel echt de forte lijkt te missen
3 jaar geleden
Even een update. Vanochtend weer even contact opgenomen met de kinderarts. Die gaf aan dat als het KMA zou zijn ze dan echt andere klachten zou zijn.
Nu 1 extra schep forte bij de fles doen met het zelfde aantal cc water. Dit net gedaan. Begon te lachen na het eten en is als een blok in slaap gevallen!
3 jaar geleden
Reactie op Ammerd
Idem hier. Alleen dachten we aan verborgen reflux maar ook uitgekomen op ko ...
miss een optie om de voeding te maken met rooibos thee, zo doen wij het met de pepti, zonder thee vind hij het echt niet te drinken en zo drinkt hij wel de fles uit :)