7 Reacties
2 jaar geleden
Ik had er niet op gerekend om ooit nog mama te worden. Uiteindelijk de stap genomen om in mn eentje voor een kindje te gaan. Eind 2019 groen licht, dus ik mocht gaan bestellen.
Ik kreeg te horen dat ze 6 normale pogingen zouden doen en dan over zouden gaan op ivf.
Ik heb 2020 in gegaan met het idee ‘dit wordt het jaar van de waarheid’ hopelijk ben ik komende kerst in verwachting.
Maar ik was die komende kerst al bevallen en mama van een zoon van ruim 2 maanden oud.
Lang gehoopt, niet verwacht, toch gekregen💙
2 jaar geleden
Hier ook, als ik er teveel over nadenk ga ik spontaan huilen. Geloof me ben normaal geen huilers!
Nooit verwacht het mocht lukken maar hij is alweer 14 maanden. De liefde voor hem is zo intens. Soms denk ik dat ik uit elkaar knal van liefde!
2 jaar geleden
Bij ons ook een groot wondertje. Ik heb pcos en van mijzelf geen cyclus dus ook geen kans op een zwangerschap. Medicatie gehad maar reageerde lang niet op alles of mijn lichaam werd er resistent voor. Toen zat ik maanden aan de hoogste dosis en ik kon het lichamelijk en geestelijk niet meer aan door die mega hormonencoctails elke maand dat ik er mee wilde stoppen.. en bingo🍀 na bijna 5 jaar ziekenhuis in en uit was het ons toch gegeven om papa en mama te worden🥰
Nog elke dag dankbaar en trots op onze mooie man😍
2 jaar geleden
Precies! Nu weet ik pas wat onvoorwaardelijke liefde is. Jeetje hou ik van mijn dochter❤️ Elke dag meer en meer liefde. Elke wordt ze leuker. Zo bijzonder. Hoe zwaar het soms ook is. Ik zou een leven zonder mijn dochter niet meer kunnen voorstellen. Hoe goed je kind ook leert kennen is ongelofelijk! Ik had dit nooit durven dromen💖
2 jaar geleden
Ik weet precies wat je bedoeld. Ik hou zielsveel van mijn man en zou niet zobder hem kunnen en willen maar wat ik voor Kyan (zoontje) voel is zou intens en zo veeel sterker en anders natuurlijk. Maar ik kan gewoon huilen van geluk alleen al als ik hem lekker zie speĺen. Ik ben zo ontzettend gezegend met hem. Onvoorwaardelijke liefde is zo iets moois.