8 Reacties

2 jaar geleden

Denk kiezen, voor de kerst heeft ons zoontje buikgriep gehad, hij was echt doodziek.. koorts 3x gespuugd diarree wit bekkie 0 energie alleen maar willen knuffelen😪 was hartverscheurend. Dentinox smeren zetpilletje erin en lekker koud drinken! Succes met je ventje

2 jaar geleden

Reactie op Mvs2409

Denk kiezen, voor de kerst heeft ons zoontje buikgriep gehad, hij was echt ...
Dank voor je reactie! Wij hebben hier in september buikgriep gehad en toen was hij ook serieus ziek. En toen zag je ook echt dat z’n buik ineenkromp en dat hij misselijk was. Nu kwam er echt heel veel water uit en hij wilde er bijna meteen mee gaan spelen🤷🏼‍♀️ Ik hou het wel ff in de gaten

2 jaar geleden

Kan natuurlijk zijn dat hij er dusdanig last van heeft en misschien wel misselijk wordt van de pijn en dus gaat overgeven. Wij deden ook dentinox smeren en voor de nachten aan een zetpilletje geven. Succes🍀

2 jaar geleden

Hier gisteren ook souitluiers gehad ineens en vannacht om 5u stond ons ventje onder de douche omdat ie alles onder gespuugd had... Wel goed gegeten en gedronken gister om half 6 beetje flesvoeding gegeven en om 9u snee brood ook helemaal op. Heel apart, hij is ook inderdaad levendig en speels

2 jaar geleden

Reactie op Mvs2409

Hier gisteren ook souitluiers gehad ineens en vannacht om 5u stond ons vent ...
Raar hè? Hier nog steeds overgeven en vieze luiers. En er is geen peil op te trekken. Vooral ‘s ochtends spuugt hij wat vaker. Hij eet niet echt heel goed, maar hij eet wel. En hij hoeft ook niet na iedere maaltijd te spugen… Echt raar! Ben er ook nog steeds niet uit of het nu een virus is of toch tandjes/kiezen. Ik ga denk ik morgen, als het nog zo is, toch even contact opnemen met de huisarts

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Raar hè? Hier nog steeds overgeven en vieze luiers. En er is geen peil op ...
Ja hier niet spugen, eten mondjesmaat de hele kiddag al en drinken net uit een pakje met zo'n houder want dat is nieuw he.. hele dag nog maar 1 goeie volle diarree luier gehad

2 jaar geleden

Mijn dochter kreeg der kiezen al met 10 maanden. Dat geen brood eten is heel herkenbaar want dat doet zeer! Spugen is mij niet bekend maar kan idd zijn van de kiezen dat ie er last van heeft. Mijn dochter kreeg 40 graden koorts en dat 2 dagen lang en dan was ze er 4 dagen vanaf en toen kwam de volgende kies en dat volgende in 2-3 weken tijd 🤦‍♀️. Leuk was anders… succes! Bij ons hielp dentinox en op bijtringen bijten of van die sleutels voor baby’s 😂.

2 jaar geleden

Ik heb toch maar even contact opgenomen met de huisarts. En ze dachten dat het wel zou kunnen, teveel slijm aanmaken, dat doorslikken en vervolgens er weer uitspugen