10 Reacties
2 jaar geleden
Ben je veel meer bij haar als jou vriend? Kan het zijn dat ze je aan het testen is om te kijken hoever ze kan gaan? Onze zoon doet dit ook bij oma want die haalt hem er dan weer uit😅 bij de gastouder probeert hij het ook maar zei is consequent, spreekt hem streng toe en dan is het klaar🤭
2 jaar geleden
Onze dochter slaapt sinds kort helemaal niet meer in haar bed. Brullen, krijsen, stampen en dit houd ze gewoon vol. Ik ben zelf geen voorstander van laten huilen tot ze er bij neer vallen maar heb het wel geprobeerd, helaas werkte dit ook niet. Ze slaapt nu haar middagslaapje op de bank en in de nacht tussen ons in. Ik hoooooop zo🤞🤞dat het een fase is!!! Verlatingangst?! Te warm op haar kamer?! Geen idee wat het is. Hiervoor sliep ze altijd zonder problemen!
We hebben vanalles geprobeerd maar niets werkte, we hebben maar toegegeven🙄
2 jaar geleden
Reactie op Anoniem2468
Ben je veel meer bij haar als jou vriend? Kan het zijn dat ze je aan het te ...
Valt mee, ieeeets meer misschien. Maar ze hangt wel erg aan mij sowieso. Streng toespreken werkt ook precies voor geen meter helaas 😂 zou kunnen hoor dat ze aan t testen is, daarom dat ik haar nu naar bed breng en wanneer t drama begint mijn vriend het overneemt. Komt mama in elk geval niet terug. Alleen op de dagen dat ik alleen met haar ben gaat dit niet natuurlijk, dus dat is een beetje shit.
Het is een fase.... hoop ik.
2 jaar geleden
Reactie op Mayo35
Onze dochter slaapt sinds kort helemaal niet meer in haar bed. Brullen, kri ...
Ohhh ellende. Ja op de bank slaapt ze ook niet helaas, dat zou ik best vinden. Ben laatst maar een rondje gaan rijden, toen was ze zo vertrokken.
Fijne maar ook irritante is dus dat als papa haar naar bed brengt, ze gewoon heerlijk slaapt. Muts.
2 jaar geleden
Pff hier ook drama met slapen al dik 2 weken. Overdag prima, maar savonds… hij sliep altijd rond 19.00 en is nu (20.30 ) nog aan het krijsen. Wil zijn speen, gooit hem uit bed, gaat dan krijsen om z’n speen en zo gaat ie het liefst de hele tijd door. Hebben nu z’n speen niet meer teruggelegd maar hij is er weinig van onder de indruk. Gisteren sliep die een keer om 22.30 😖