25 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben ook dit weekend onze vuurdoop gehad in het openbaar, het lijkt wel of die ineens een grote draak is geworden als die ze zin niet krijgt.. + jammeren als dingen niet zo gaan als dat ie het zelf wilt. Ik heb letterlijk sinds lange tijd weer het forum geopend in de hoop dat er een topic was van herkenning 😂

2 jaar geleden

Hoelang duurt deze fase? 2,5 jaar?

2 jaar geleden

Reactie op driemaaldrie

Wij hebben ook dit weekend onze vuurdoop gehad in het openbaar, het lijkt w ...
Haha en die was er. Helaas geen tips nog.. Acceptatie en heeeeeel veel geduld 🙈 en hopen dat deze fase snel voorbij gaat haha

2 jaar geleden

Och hou op. Deze fase mag van mij heeel snel over zijn. Die van ons rent gewoon weg xD

2 jaar geleden

Met mijn zoon heb ik dit ook heel erg meegemaakt/ ervaren. Mijn dochter daarin tegen is een echte dame en probeert wel wat te drammen maar ik hoef maar duidelijk te zeggen nee dat doen we niet, en dan is het over.. Mijn zoontje daarin tegen is veel tempramentvoller op dat vlak.. wat bij ons hielp niet specifiek 1 ding.. Soms met momenten ga ik op dezelfde ooghoogte zitten en zeg ik dat ik zijn frustratie begrijp, en probeer uit te leggen waarom iets niet kan. Sommige momenten laat ik hem even razen, die emoties mogen er zijn. Daarna troost ik hem. Mijn zoon is nu 3 en heeft het nog heeeeel soms. Het komt uiteindelijk goed..