49 Reacties

4 jaar geleden

mn vriend gaat vaak vreemd in mn dromen... ik heb seks met een oude liefde van vroeger 😅😅😅😅. Echt van die rare dingen

4 jaar geleden

Ondertussen kan ik wel een boek schrijven over mijn dromen😂🤷🏼‍♀️ droom altijd heel veel, maar nu wordt het er niet minder op.😂

4 jaar geleden

Ik droomde vannacht dat bij de 16 weken controle de baby even uit de buik werd gehaald om te controleren of alles goed was. Daarna werd het weer teruggestopt. Het moet niet gekker worden 😂😂😂

4 jaar geleden

Ik droomde vannacht dat ik een zoontje kreeg en er helemaal niet blij mee was 😭 voelde mij hier zo schuldig om toen ik wakker werd 😱 het is allebei welkom!!

4 jaar geleden

Ik droom normaal altijd al heel veel, kan het altijd navertellen. Maar de laatste tijd droom ik vaak dat ik zwanger ben terwijl ik tussen de zombies moet overleven. En ja... Ik kijk momenteel alle seizoenen van The Walking Dead terug😂

4 jaar geleden

Vannacht: bij de verloskundige inwendig onderzoek gehad. Baby was niet goed genoeg dus die had ze vervangen voor een nieuwe. Ik moest weer 14 weken terug in de tijd om hem te laten groeien. Zeer frustrerende droom!

3 jaar geleden

Sinds 1 week heb ik de meest realistische dromen over dingen, vroeggeboorte, familieruzies die niet zin gebeurd. Wordt soms helemaal van slag wakker. Iemand anders dit ook?

3 jaar geleden

Reactie op KimRoermond

Sinds 1 week heb ik de meest realistische dromen over dingen, vroeggeboorte ...
Ik heb dit ook! Ik droom heel veel en allemaal negatief; vroeggeboorte inderdaad, dat mijn partner er niet meer is etc. Heb ergens gelezen dat het er nu bij hoort (ben 26wk). Hopelijk is deze fase snel voorbij en schijnt de zon weer als ik slaap 😉

3 jaar geleden

Ik droomde vannacht weer dat er kinderen van mijn werk op mijn zolder zaten en alle babykleertjes uit koffers overhoop gehaald hadden en ook nog een soort peterpan achtige droom in een chocoladewinkel met mijn schoonmoeder😂😂