132 Reacties

4 jaar geleden

Hier pas echo op 11 maart. Ben ook pas 4w4d momenteel.

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Ja klopt ook allemaal, lijkt wel een eeuwigheid te duren zo he Haha.
Jaa zeker! Maar hoe later de echo, hoe meer je kunt zien idd! 🥰 Wanneer is jou echo?

4 jaar geleden

Heel veel succes dames! Goed om de eerste goed nieuws verhalen te lezen. Wij hebben onze echo 5 maart.

4 jaar geleden

Reactie op Bloesem93

Pas? Dat is niet pas. Ik ben een van de langste die moet wachten ik heb pas ...
Oja sorry dat is wel lang.. Kan je bij jouw verloskundige geen vroege echo (zelf betalen) afnemen?

4 jaar geleden

Ik heb in oktober, op mijn verjaardag, ook een miskraam gehad.. ik was toen 9 weken maar het vruchtje was gestopt op 6 weken.. ik heb nooit symptomen gehad of andere "kwaaltjes". het verlies was verschrikkelijk.. ben enorm onzeker en bang geworden om weer zwanger te worden. Maar nu, 3 maanden verder, weer zwanger! En daarbovenop uitgerekend in oktober! Woorden schieten tekort hoe blij we zijn! Toch ben ik nog angstig hoor.. alhoewel nu alle symptomen en kwaaltjes aanwezig zijn, is er nog steeds het "wat als" stemmetje in mijn hoofd. Maandag heb ik mijn eerste echo, ze willen me van dichtbij opvolgen. Ik begrijp dus hoe je je voelt! Maar straks zie je je wondertje en hopelijk is alles prima en kan je weer verder genieten van je zwangerschap! Ik duim alvast voor je! ♥️

4 jaar geleden

Reactie op Angela2104

Hier pas echo op 11 maart. Ben ook pas 4w4d momenteel.
Ik ook 11-3! Vandaag 5 weken 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Karlien-

Ik heb in oktober, op mijn verjaardag, ook een miskraam gehad.. ik was toen ...
Wat naar zeg! Jou verhaal maakt mij ook weer een beetje angstig. Ik ben ook rond mijn verjaardag uitgerekend deze oktober en heb ook geen klachten. Wel een gevoel dat het goed zit! Hopelijk is dat zo 🍀 Dat ‘wat als’ stemmetje zal er altijd zijn denk, de eerste weken zijn gewoon enorm spannend! Heeeel veel succes maandag bij je eerste echo, hopelijk krijg je daar de bevestiging dat alles goed zit ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Wat naar zeg! Jou verhaal maakt mij ook weer een beetje angstig. Ik ben ook ...
Gewoon je gevoel volgen! Ik had van in het begin al het gevoel dat het mis was.. ik had helse huilbuien, vreemde dromen, geen kwaaltjes.. voelde me heel anders als bij mijn zwangerschap van mijn zoontje! Blijven geloven en de hoop niet opgeven.. hopelijk is dit kindje ook voor ons (partner en ik zijn beide jarig in oktober :p) het prachtigste verjaardagscadeau ooit! Ik duim ook mee voor jou! ♥️

4 jaar geleden

Reactie op Karlien-

Ik heb in oktober, op mijn verjaardag, ook een miskraam gehad.. ik was toen ...
Ik ken je gevoel! Ik heb ook in oktober een miskraam gehad! En ben nu ook weer zwanger ook uitgerekend in oktober. Ik voel me nu wel heel anders dan de eerste keer. Toen voelde ik dat het niet goed zat en dit zei ik ook steeds. En ik was ontzettend onrustig. Dat heb ik nu totaal niet heb het volste vertrouwen en ben er heel rustig onder. Soms met vlagen wel angst maar dat heeft nu niet de overhand en vorige keer wel. Geniet van je zwangerschap en probeer vertrouwen te hebben ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Karlien-

Gewoon je gevoel volgen! Ik had van in het begin al het gevoel dat het mis ...
Ooh wat heftig zeg! Ik ben emotioneel vrij stabiel, soms wel onzeker, maar logisch! Absoluut niet het gevoel dat het mis is iig, dus das fijn! Vaak lijk je dat wel aan te voelen.. Wanneer ben je nu uitgerekend? En wanneer zijn jullie jarig precies? Ik wordt de 17e 30 en ben de 21e uitgerekend ❤️ en wij kwamen achter de zwangerschap op de dag dat we 7 jaar samen waren, heel bijzonder 🥰

4 jaar geleden

Wij hebben een prachtig mooi hartje zien kloppen ben zo opgelucht 7 weken en 4 dagen🥰

4 jaar geleden

Reactie op Monsma

Wij hebben een prachtig mooi hartje zien kloppen ben zo opgelucht 7 weken ...
Proficiat! En was dit de datum die je zelf ook had uitgerekend?

4 jaar geleden

Reactie op Kat99

Proficiat! En was dit de datum die je zelf ook had uitgerekend?
Jaa klopt! Precies hetzelfde.. 3 oktober

4 jaar geleden

Reactie op Monsma

Wij hebben een prachtig mooi hartje zien kloppen ben zo opgelucht 7 weken ...
Wat ontzettend fijn!! 🥳

4 jaar geleden

Reactie op Wishful

Wat een opluchting en wat een goed nieuws! Zagen ze het meteen al goed of w ...
ze zag het vrijwel meteen goed! Hartje zag je ook heel duidelijk kloppen🥰 Wel even gevraagd of het er echt maar 1 was had ergens een gevoel (en veel gedroomd) dat het er twee waren🤣 Maar het is er echt maar 1! Jaaa vanavond eindelijk vertellen kan niet wachten🤗

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ooh wat heftig zeg! Ik ben emotioneel vrij stabiel, soms wel onzeker, maar ...
Wij zijn uitgerekend, volgens eigen berekening rond de 18e oktober. Mijn vriend is 5 oktober en ik 8 oktober jarig :).. we hebben nu al een zoontje van 4 en zijn nu 8 jaar samen! Spannende tijden allemaal zo hé 😁😁

4 jaar geleden

Reactie op Karlien-

Wij zijn uitgerekend, volgens eigen berekening rond de 18e oktober. Mijn vr ...
Aaah dat wordt n verlaat verjaardagscadeautje dan! Super leuk! En super spannend inderdaad! Dit wordt ons eerste kindje ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Karlien-

Wij zijn uitgerekend, volgens eigen berekening rond de 18e oktober. Mijn vr ...
Zo leuk wij hier een zoontje van bijna 4 ( maart ) vind het zo spannend eigenlijk pas eind maart 1e echo maar nu een vervoegde wel zelf betalen hahaha maar dan 26 febr. Bij de eerste had ik veel minder spanning maarja wist t ook pas met 9 weken cadeautje hihi. Wij volgens eigen berekening 15 okt hihi

4 jaar geleden

Daarnet de echo gehad, nu 6 weken en 6 dagen en een mooi kloppend hartje gezien, zo blij! Heel veel succes dames met de echo's! 🤗

4 jaar geleden

Fijn nieuws meiden ❤