132 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Komt ook zeker goed! Maar wil gewoon graag weten of alles goed is omdat ik ...
Dat begrijp ik helemaal, heb ook hetzelfde, hoor! De tijd kruipt voorbij tot de eerste echo. Zal ook super opgelucht zijn als we ook echt kunnen zien dat alles goed is. Heb nu ook bijna nergens last van, dat maakt inderdaad wel een beetje onzeker...

4 jaar geleden

Dat begrijp ik helemaal, heb ook hetzelfde, hoor! De tijd kruipt voorbij to ...
Zal vast wel goed zijn! Nog eventjes en dan horen wij het hartslagje ook♥️♥️

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Zal vast wel goed zijn! Nog eventjes en dan horen wij het hartslagje ook♥️♥ ...
Jaaa!!! 😍😍😍💖💙

4 jaar geleden

Reactie op Druif123

Net terug van de echo en alles was helemaal in orde! We konden zelfs de har ...
Wat fijn dat de eerste echo goed is!! Ik vind het ook zo spannend, wij moeten volgende week dinsdag. Hoe voel je je?

4 jaar geleden

Erg herkenbaar! Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik ook een miskraam . Dit geeft voor mij een rede om extra te genieten van deze zwangerschap en hopen dat bij de eerste echo ik krijg te horen dat alles goed is! Heel veel succes en laat je niet gek maken door je eigen hoofd!

4 jaar geleden

Reactie op ESH89

Wat fijn dat de eerste echo goed is!! Ik vind het ook zo spannend, wij moet ...
Thanks. Ik voel me ontzettend gelukkig 🥰 en ontzettend misselijk 🤢 haha. Succes op dinsdag!

4 jaar geleden

Hier ook vandaag de eerste echo gehad, 6+4 dagen en een kloppend hartje 💗💓 wat een opluchting!

4 jaar geleden

Reactie op FrankaV1992

Hier ook vandaag de eerste echo gehad, 6+4 dagen en een kloppend hartje 💗� ...
Gefeliciteerd, super bijzonder!!

4 jaar geleden

Reactie op FrankaV1992

Hier ook vandaag de eerste echo gehad, 6+4 dagen en een kloppend hartje 💗� ...
Ohw wat fijn! Ik moet nog 2 dagen en 22 uur wachten! Ken me echt nie snel genoeg gaan!

4 jaar geleden

Ik heb overmorgen de 1e echo. Heel spannend.. ben dan 6+5. Hopelijk zien we een kloppend hartje❤🍀

4 jaar geleden

Reactie op snelvin

Ohw wat fijn! Ik moet nog 2 dagen en 22 uur wachten! Ken me echt nie snel g ...
Ooo ja ik vond vandaag ook ZO spannend! Maar meteen bevestiging 🥰

4 jaar geleden

Reactie op DDG90

Ik heb overmorgen de 1e echo. Heel spannend.. ben dan 6+5. Hopelijk zien we ...
Ik ook! Maar ben dan 6+4 😁

4 jaar geleden

Super dat je echo goed was! Hier ook een kloppend hartje! 😍😍 Waarschijnlijk 8 weken zwanger zover ze nu kon zien.

4 jaar geleden

Reactie op FrankaV1992

Ooo ja ik vond vandaag ook ZO spannend! Maar meteen bevestiging 🥰
Ohw wauw wah fijn😍 hoop dah wij dah ook krijgen! Veur nou ffkes afwachten en hopen

4 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Ik heb morgenochtend ook mijn eerste echo en begin sinds gisteren ook nerve ...
Oh dat snap ik helemaal. Wij zijn toevallig ook bezig met een nieuw huis kopen en we liepen van de week een huis mis, maar ik gaf er niks om haha. Succes morgen!!

4 jaar geleden

Reactie op FrankaV1992

Hier ook vandaag de eerste echo gehad, 6+4 dagen en een kloppend hartje 💗� ...
Wow wat vroeg! Ik ben nu 7+4 en moet nog wachten tot as dinsdag😔

4 jaar geleden

Wij zijn volgende week woensdag pas aan de beurt. Pfff, heb echt een gespannen gevoel in mijn lijf, bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit helemaal niet zo ervaren.

4 jaar geleden

Wij dachten dat we aan week 8 begonnen waren. Vandaag echo gehad en zitten blijkbaar in week 6. Had eenmalig een veel latere eisprong maar, dit zorgde er misschien wel voor dat het raak was 😅 6 weken en een mooi hartje zien kloppen, geweldig gewoon 😍

4 jaar geleden

Vandaag ook afspraak gemaakt voor de eerste echo. 23 maart 😊 ben dan 8+3 weken.

4 jaar geleden

🥰🥰vanavond onze eerste echo gehad en het was goed 🥰❤️hartje klopte, zO bijzonder om te zien Volgende week woensdag mag ik weer( dit omdat ik 2x eerder een miskraam heb gehad in mij vorige relatie ) voor mijn eigen gerust stelling🥰 ! We zijn in de wolken