132 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mamavanwondertjes

Oh dat snap ik helemaal. Wij zijn toevallig ook bezig met een nieuw huis ko ...
Haha, alles draait nu even om de zwangerschap. Ik hoop dat jullie ook snel een leuk huis vinden! Ik heb de echo vanochtend gehad en alles zag er goed uit, mooi kloppend hartje gezien. De baby beweegt al lekker met z'n mini armpjes en beentjes 🥰 ik ben 6 dagen vooruit gezet en daarmee morgen 9 weken!

4 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Haha, alles draait nu even om de zwangerschap. Ik hoop dat jullie ook snel ...
Mooi Roos, fijn nieuws! En dan nu al meteen 9 weken! Weet je ook waar het ‘m in zat? Vroegere eisprong dan verwacht of snellere innesteling? Kan ook niet wachten tot vanavond. Stort hier inmiddels weer een beetje in achter m’n laptop dus toch maar weer even 1-2 uurtjes slapen zo tussendoor 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Wishful

Mooi Roos, fijn nieuws! En dan nu al meteen 9 weken! Weet je ook waar het ‘ ...
Ja ik vraag me ook af hoe het opeens verlaat of vervroegd kan worden? Wordt toch gerekend vanaf eerste dag laatste x menstruatie? Ik weet precies welke dag mijn eisprong was, niet precies wanneer innesteling heeft plaatsgevonden

4 jaar geleden

Reactie op VadXx

Ja ik vraag me ook af hoe het opeens verlaat of vervroegd kan worden? Wordt ...
Als je weet wanneer je ovulatie is, dan zou ik vooral vanaf toen rekenen + de 2 weken die je cadeau krijgt natuurlijk. Ze rekenen enkel vanaf laatste menstruatie omdat ze vroeger geen andere aanknopingspunten hadden.. op de echo kunnen ze aan de groei geloof ik zien of het verder of minder ver zou zijn.. het blijft altijd een beetje schatten.. Mijn ovulatie was 29-1, dus ik ben vandaag 5+1. Ik denk ook zelfs mijn innesteling te hebben gevoeld 7 dagen na ovulatie, 5-2. Mijn laatste menstruatie-dag was 9-1, dus dan zou ik 6 weken zijn vandaag, klopt natuurlijk niet! Mijn eisprong was later dan de gemiddelde 14 dagen! Wanneer was jou eisprong?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Als je weet wanneer je ovulatie is, dan zou ik vooral vanaf toen rekenen + ...
Ik snap er ook de balle van. Hier 26e ovulatie volgens die app. En indd hier ook de 9e 1e dag laatste menstruatie... dus nu dan ook exact 6 weken maar dat kan toch niet!? Haha dusja k zie t wel... wachten duurt lang

4 jaar geleden

Ik snap er ook de balle van. Hier 26e ovulatie volgens die app. En indd hie ...
Oooh maar je ovulatie via de app weet je toch niet of hij klopt? Ik weet dat t de 29e was, omdat ik de 28e een positieve Ovulatietest had, en hem de volgende de dag duidelijk voelde. Als je zeker weet dat je ovulatie op 26-1 was, dan ben je nu eigenlijk 5+4 volgens mij! 6 weken is ook een schatting vanaf je menstruatie, maar omdat je eisprong later was dan de gemiddelde 14e dag die gebruikt wordt, zal je iets minder ver zijn. Net zoals ik 😊

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Oooh maar je ovulatie via de app weet je toch niet of hij klopt? Ik weet da ...
Heb werkelijk geen idee haha ben pas 2 maanden gestopt met de pil om juist te kijken wat mn cyclus een beetje was 🙈dus of die nou exact klopt durf ik niet te zeggen. Ik heb mij er nooit zo mee bezig gehouden ik wilde heel graah mn cyclus weten voor als ik een 2e wondertje zou willen en tadaaaa goede timing seks gehad😂🙏🙏🙏

4 jaar geleden

Heb werkelijk geen idee haha ben pas 2 maanden gestopt met de pil om juist ...
Aaah dan gaan we er maar vanuit dat je ovulatie niet klopt hahaha. Dan zou ik m houden op 6 weken, maar het kan dus zijn dat bij de echo blijkt dat je minder ver (of verder evt) bent! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Aaah dan gaan we er maar vanuit dat je ovulatie niet klopt hahaha. Dan zou ...
Hahaha zal dan wel minder ver zijn maar we gaan het zien! Dagen duren zo lang ineens haha

4 jaar geleden

Hahaha zal dan wel minder ver zijn maar we gaan het zien! Dagen duren zo la ...
Jaaa ik weet het! Dit is mijn 1e zwangerschap en de dagen gaan niet vooruit! Wanneer is je echo?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaaa ik weet het! Dit is mijn 1e zwangerschap en de dagen gaan niet vooruit ...
Officieel eind maart pas maar heb ene vervroegelde volgende week di. Wel zelf betalen maar boeie haha. En jij? Ja bij mn eerste kwam ik erachter met 9 weken dus meteen echo en alles was goed. Dit is toch wel heel anders...

4 jaar geleden

Officieel eind maart pas maar heb ene vervroegelde volgende week di. Wel ze ...
Bedoel qua wachten etc ahha. Heb verder ook geen kwaaltjes ofz.. dusja dan duurt wachten lang!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaaa ik weet het! Dit is mijn 1e zwangerschap en de dagen gaan niet vooruit ...
Dat heb ik ook. Bij alles wat ik voel of opeens niet meer voel maken mijn gedachten overuren.. hopelijk is alles goed 🥰 nog wachten tot 6 maart..

4 jaar geleden

Bedoel qua wachten etc ahha. Heb verder ook geen kwaaltjes ofz.. dusja dan ...
Ik heb hem 11-3, met precies 8 weken! Ik heb ook geen kwaaltjes, voel me prima! Behalve dat ik snotverkouden ben en keelpijn heb 😅🥳

4 jaar geleden

Reactie op VadXx

Dat heb ik ook. Bij alles wat ik voel of opeens niet meer voel maken mijn g ...
Jaa zeker! Ik heb sowieso nog geen kwaaltjes eigenlijk.. Al zegt mijn gevoel wel dat het goed zit hoor.. maar je hoofd kan je zo gek maken 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa zeker! Ik heb sowieso nog geen kwaaltjes eigenlijk.. Al zegt mijn gevoe ...
Dit herken ik ook.. soms gaat je gedachte alle kanten op.. 😅 ondertussen maar (proberen) rustig afwachten tot de echo

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaa zeker! Ik heb sowieso nog geen kwaaltjes eigenlijk.. Al zegt mijn gevoe ...
Precies dit🍀💙

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Dit herken ik ook.. soms gaat je gedachte alle kanten op.. 😅 ondertussen ...
Jaaa en dan denk ik, ook jee, als dit maar niet het voorgevoel is waar vaak over gesproken wordt als meiden een miskraam hebben gehad. Maar denk ik al snel, nee dit is echt mijn hoofd, niet mijn gevoel, gelukkig 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaaa en dan denk ik, ook jee, als dit maar niet het voorgevoel is waar vaak ...
Precies! En bij een buikkramp denk je “het zal toch niet”? Maar eigenlijk heb ik al 1.5 week buikkrampen.. ik word helemaal gek van alles 🙈

4 jaar geleden

Reactie op VadXx

Precies! En bij een buikkramp denk je “het zal toch niet”? Maar eigenlijk h ...
Ik heb juist geen klachten, dus als ik eventjes buikpijn heb denk ik juist, Yes eindelijk! 🥳