75 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaaaaaa, super! Gefeliciteerd 🍀🍀 voel me prima, wat rugpijn (altijd snel) ...
Snap ik, ik ben ook beetje bang dat het mis gaat. Je wil zo graag dat t goed en gezond gaat! Ik heb vorige week meer last gehad van m'n buik en misselijkheid voor het eten. Deze week sinds een paar dagen minder steken bij rust, wel meer als ik actiever ben dus veel loop of til. Gevoelige borsten maar niet heftig. En rommelende darmen, opgeblazen gevoel. Wat nu meeste aanwezig is, is snachts wordt ik vaak even wakker om te plassen of zomaar.. en ik val al vroeg in de avond in slaap (soms 19:00 uur al) en wordt dan midden in de nacht klaar wakker of vroeg in de ochtend. Alsof m'n lichaam al een nieuw bio ritme probeert te zetten ter voorbereiding. Vanmiddag ook even in slaap gevallen (van 16:00 tot 17:30 geslapen). Dus vermoeider. En sinds een paar dagen constant honger, ik eet veeeeel echt hele maaltijden en ik voel me alsnog hongerig 🤦heb ik nooit zo! Alsof m'n lichaam de energie echt man gebruikeb. Maar voel me verder heel goed eigenlijk. Ik was na de NOD 5/6 feb ook wat geruster. En ik heb vanaf dat ik het wist met 3 weken 5 dagen een paar dagen getest. Gaf ook geruststelling dat het donkerder werd. Vandaag 5 dagen na NOD een knaltest die donkerder was dan controlestreep! Voelt ook heel goed. Ga je ook nog krijgen en dat helpt zeker in je ongerustheid denk ik. M'n echo is bij 7+1 weken. Dan zien ze alles goed en hoef ik niet met onzekerheid terug naar huis zei ze stel t zou te vroeg zijn voor het hartje. Nog geduld hebben en hopelijk is alles goed 🍀 mijn lh piek was trouwens de 21e.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wij zijn ook zwanger van ons eerste kindje ( 4 weken en 5 dagen ). Ik kan het echt nog niet geloven en ik denk ook pas tijdens onze eerste echo op 4 maart. Ik voel me misselijk en heb vreselijk last van zere borsten maar dikke prima! 😁 Wij hebben gisteren een eerste pakje gekocht puur omdat je dan ook even wat hebt om elke keer weer even dat besef momentje te hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Snap ik, ik ben ook beetje bang dat het mis gaat. Je wil zo graag dat t goe ...
Heeeerlijk gevoel moet dat zijn zo’n knaltest! Volgens mijn app was gisteren NOD, maar volgens mij vandaag (zoals vorige maand, 13 dpo). Vannacht super slecht geslapen uit angst om toch ongesteld te worden, dus vanochtend toch even getest.. Ze lopen nog niet op, maar goed, er zit ook maar 1 dag tussen, dus dat is volgens mij wel logisch... bovenste 2 van gisteren (06.30/13.00), onderste van net...

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Heeeerlijk gevoel moet dat zijn zo’n knaltest! Volgens mijn app was gistere ...
De onderste ziet er al donkerder uit. Het verschil zag ik zeg echt met een paar dagen ertussen. Had eerst paar dagen getest. Toen clear blue gehaald die zei zwanger. En toen paar dagen met rust gelaten en m'n laatste test die ik nog had liggen gebruikt. En toen was het echt een groot verschil. Zat zelf 12 dpo (3 dagen voor NOD) toen ik een licht positieve test had en nu ben ik 21 dpo. Op de foto hieronder was gisteren 20 dpo. Ik ken je angst ik wilde ook zeker weten dat ik niet ongesteld werd maar inmiddels 6 dagen overtijd en voelt het wat zekerder.. ga je ook nog hebben hoor. M'n eisprong en innesteling zijn gewoon eerder geweest dan bij jou

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

De onderste ziet er al donkerder uit. Het verschil zag ik zeg echt met een ...
Fijn je geruststelling! Vandaag 13 dpo (ik ben nog nooit later dan 13dpo ongesteld geworden en altijd meteen in de ochtend).. ga de komende dagen gewoon nog even doortesten en bewaar de digitale clear blue voor zaterdag denk ik, dan 17 dpo! Mijn innesteling was 5-2 denk ik! Voelde hetzelfde als ovulatiepijn, maar dan korter en eenmalig.. 🍀🍀🍀🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Fijn je geruststelling! Vandaag 13 dpo (ik ben nog nooit later dan 13dpo o ...
Ja precies, doortesten gaf mij elke dag geruststelling en idd gewacht met de digitale want ik gebruikt eerst extra early test, toen early en toen die van Kruitvat 2v5 😆 wilde niet bij early een streep maar dan bij clearblue opeens niet zwanger omdat het nog te vroeg was. Ik heb niet een duidelijke innesteling gevoeld. Had wel na de positieve test die week wat meer steken en krampen. Maar ik denk dat hcg pas komt na innesteling dus daar kan het dan niet van zijn? Of zit ik fout. Was ook ovulatie pijn achtig aan 1 kant dus ik verloskundige gebeld want kreeg angst voor buiten baarmoederlijke zwangerschap. Ze stelde me gerust maar of de innesteling bij mij dan zo laat kon zijn bij 3+5 na de posi test? 🤷

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Ja precies, doortesten gaf mij elke dag geruststelling en idd gewacht met d ...
Nee hcg komt idd pas na innesteling! Wat gaf zij aan over je steken? Ik heb de afgelopen dagen ook nog steeds wat steken in mijn rechter eierstok (denk ik dan tenminste).. soms licht, soms wat pijnlijker, maar prima te handelen!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Nee hcg komt idd pas na innesteling! Wat gaf zij aan over je steken? Ik heb ...
Ja herkenbaar! Deze week is het minder, vooral als ik veel loop of druk ben geweest. Ze zei dat ze het vanaf daar niet net zekerheid kon zeggen en ook een echo nog te vroeg was om te komen.. maar dat een bbz erg veel pijn doet en steeds meer naarmate het vruchtje groter wordt. En je ook veel bloed hebt, en koorts kan hebben. Ja ik had dat allemaal niet en de pijn beschreef ik als een 5. De zei dat de baarmoeder groeit en dat dat het kan zijn, en dat het ook de darmen kunnen zijn die rommelen of verstopt. Banden leek d'r nog vroeg maar die zitten ook aan de zijkant. Ze zei zolang je geen heftige pijn, koorts en bloed hebt maakt ze zich geen zorgen als in dat wel kreeg moest ik bellen. Maar dat heb ik nu dus veel minder vaak, af en toe een steekje en momenteel minder scherp

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Ja herkenbaar! Deze week is het minder, vooral als ik veel loop of druk ben ...
Precies! Soms cijfer 2, soms cijfer 6 eventjes ofzo.. maar meer niet.. zal er vast bij horen!! Vandaag wel moe zeg!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Precies! Soms cijfer 2, soms cijfer 6 eventjes ofzo.. maar meer niet.. zal ...
Jaa precies lichaam veranderd en dat zal het zijn. Ja de vermoeidheid heb ik ook al een week. Ik val als het kan smiddags in slaap en lig er optijd in om vervolgens vroeg wakker te worden en elke keer als ik draai word ik er ook wakker van 🤦 zou nu ook wel kunnen slapen.. maar nu ETEN 😁 zoveel honger elke keer 😆

4 jaar geleden

Reactie op Pinkeltje

Jaa precies lichaam veranderd en dat zal het zijn. Ja de vermoeidheid heb i ...
Jaaa ik plas altijd snachts, maar nu standaard 2x.. en qua eten vind ik het wel makkelijker gezond te eten, kan niet zeggen dat ik per se meer honger heb!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Jaaa ik plas altijd snachts, maar nu standaard 2x.. en qua eten vind ik het ...
Hm misschien dat het nog komt. Ik hoop het niet voor je 😅 idd ik eet veel gezonder maar ik heb ook dagen...

4 jaar geleden

Wij zijn ook in verwachting van ons eerste kindje. We zijn zo onwijs gelukkig. Dit kleine wondertje is zo welkom. Al ben ik ook bang dat het misgaat. Die dingetjes die sommige dames beschrijven herken is daarin echt heel erg. Ik voel me echt top. Af en toe lichte krampjes en dat is het wel. Dat maakt me wel een beetje bang of het wel goed is allemaal... Ik ben vandaag 4 weken en 5 dagen en vrijdag 13 maart hebben we de eerste echo. Super spannend, duurt nog een eeuwigheid voor mijn gevoel. 🙈

4 jaar geleden

Wij zijn ook in verwachting van ons eerste kindje. We zijn zo onwijs gelukk ...
Hoi Esmy! Ik herken het helemaal, ook af en toe n licht krampje maar verder niets.. maar we zijn nog vroeg hè, vaak komt dat pas vanaf week 6-7.. aangezien je hcg steeds verder oploopt! Ik ben vandaag 4+3 en heb de echo ook dezelfde week (11-3). Ik ga gewoon per week aftellen en ondertussen gewoon lekker genieten en ‘bonden’ met wat er in mijn buik groeit 🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Hoi Esmy! Ik herken het helemaal, ook af en toe n licht krampje maar verd ...
Daar heb je helemaal gelijk in! Goede tip van je, ik ga ook absoluut genieten. Nu zit het kleintje er!! Mocht het misgaan, dan kan ik daar toch niks aan doen, helaas. Hopelijk is het snel 13-3!! 😍😍😍