287 Reacties
2 jaar geleden
Alhoewel het soms gaat kriebelen, wil ik nu nog niet stoppen, omdat het simpelweg nog even wil of er weer klaar voor ben. Heel veel succes en geluk meis! 馃崁
2 jaar geleden
Reactie op Lotje6
Pfoeh... Half jaar is snel zeg! Bij ons duurde het 1,5 jaar.. lijkt nu weer ...
Lijkt me pittig zo lang in spanning! Uiteindelijk wel spontaan zwanger geworden?
2 jaar geleden
Hier geen anticonceptie gebruikt maar we zitten nu in ronde 4. Mijn NOD is de 27e. Ik hoop dat het gelukt is maar verwacht het niet de eerste heeft 6.5 jaar geduurd.
2 jaar geleden
Lijkt me pittig zo lang in spanning! Uiteindelijk wel spontaan zwanger gewo ...
Hoe lang duurde het bij jou de eerste keer? Ik vond een half jaar nog wel enigszins normaal, maar in mijn omgeving leek dat al super lang omdat iedereen echt gelijk zwanger werd na het stoppen met de pil.
2 jaar geleden
Reactie op Roos8102
Hoe lang duurde het bij jou de eerste keer? Ik vond een half jaar nog wel e ...
Bij mij was het veel sneller raak dan ik had verwacht.. gemiddeld duurt het een half jaar voordat iemand zwanger is.. bij mij duurde het 3 maanden dus heb echt wel geluk gehad, ben benieuwd hoelang het nu duurt 馃構 Als je eenmaal de knoop heb doorgehakt dan kan het niet snel genoeg zijn haha maar aan de andere kant vind ik het ook wel heel spannend hoor, dan hebben we ineens de verantwoording over 2 kleintjes ipv 1 馃檲
2 jaar geleden
Ik ben ook gestopt met de pil sinds 2 weken geleden! Direct ongesteld geworden. Dus erg benieuwd hoe snel het dit keer gaat lukken! Vorige keer in de 4 e maand al direct gelukt. Nu is elke maand spannend馃檹馃succes dames