287 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op charlotte-g24

Zij is nu net 18 maanden. En jouw eerste kindje?
Oh en 5e ronde..

2 jaar geleden

Vandaag na miskraam met curretage weer een positieve eisprong test. Fijn dat m'n lichaam het oppakt. We gaan er weer voor 🙏🙏

2 jaar geleden

Reactie op charlotte-g24

Zij is nu net 18 maanden. En jouw eerste kindje?
Hier ook net 18 mnd! Van 13 Okt

2 jaar geleden

Reactie op Mariamia

Vandaag na miskraam met curretage weer een positieve eisprong test. Fijn da ...
Wat fijn dat je lichaam er weer klaar voor is. Hoe lang heeft het bij jou geduurd na de curettage? Ik ben nu in afwachting tot mijn miskraam begint. Hoop dat ik het snel af kan sluiten en dat mijn lijf er toch snel weer klaar voor is om nog voor een tweede te kunnen gaan.

2 jaar geleden

Leuk. Wij zijn inmiddels ook zwanger. Begin december uitgerekend

2 jaar geleden

Reactie op LinnekeVH

Wat fijn dat je lichaam er weer klaar voor is. Hoe lang heeft het bij jou g ...
Ja, ik ben echt opgelucht dat m'n lijf 't weer oppakt. Was even heel teleurgesteld in m'n lijf om een 2e keer een miskraam te krijgen... Ik ben op 26 maart gecureteerd dus dat is ruim 3 weken geleden. Was je al ver zwanger?

2 jaar geleden

Reactie op Mariamia

Ja, ik ben echt opgelucht dat m'n lijf 't weer oppakt. Was even heel teleur ...
Kan ik me helemaal voorstellen. Wel heel fijn dat het dan toch redelijk snel weer op gang komt. Herken je teleurstelling ok helemaal. Ben al zo teleurgesteld in mn lijf omdat de zwangerschap niet goed is gegaan. Maar nu ook omdat het allemaal niet zelf op gang komt. Had zo gehoopt dat mijn lijf het zelf op zou lossen, maar vr naar de gynaecoloog om opties door te spreken. Ben nu ‘officieel’ 10+3 zwanger. Vorige week maandag met 9+1 eerste keer een echo zonder kloppend hartje. De woensdag er voor klopte het hartje nog langzaam maar was het vruchtje al niet meer gegroeid. Het is een heel proces waar je doorheen moet…

2 jaar geleden

Reactie op LinnekeVH

Kan ik me helemaal voorstellen. Wel heel fijn dat het dan toch redelijk sne ...
Wat verschrikkelijk moet dat zijn:( Sterkte

2 jaar geleden

Reactie op charlotte-g24

Wat verschrikkelijk moet dat zijn:( Sterkte
Dankjewel. Gelukkig is het toch nog vanzelf op gang gekomen. Had de medicatie al meegekregen. Toch niet nodig gehad. Maar zo verdrietig.

2 jaar geleden

Ongesteld :( door naar ronde 8 pffff

2 jaar geleden

Pff ik heb al sinds vorige week maandag last van mijn buik. Verwacht al een paar dagen mijn menstruatie omdat de pijn echt redelijk erg is netals gisteren en vandaag aan de bovenkant en zijkant. En ik denk dan vanalles dramatisch. Maar als ik Google zie ik overal zwangerschap en groeiende baarmoeder... nu toch weer hoop, maar ook weer een vleugje roze vanmiddag...dus waarschijnlijk morgen echt ongesteld. Toch blijft die hoop...zoooooo irritant!

2 jaar geleden

Pff. Wij nu 6e ronde maar mijn vriend die is nu echt net naar Londen sinds gisteren. Wel gisterenmiddag nog even geklust maar nu is die ovulatietest ineens positief. Hij komt morgenavond pas terug. Hoop zo dat we niet hierdoor onze kansen verkeken hebben deze maand

2 jaar geleden

Reactie op charlotte-g24

Pff. Wij nu 6e ronde maar mijn vriend die is nu echt net naar Londen sinds ...
Sperma is 72 uur ‘houdbaar’, dit is er te lezen op internet: “Zaadcellen moeten een lange reis afleggen van de vagina, waar de zaadlozing plaatsvindt, naar de eileiders. Deze reis duurt 12 tot 24 uur. Hoewel er zeer snelle zaadcellen zijn die al na een uur in de eileider aankomen. Je meest vruchtbare dagen zijn dan ook de 2-3 dagen vóór je ovulatie.” Dus het lijkt me dat zijn tripje naar Londen geen probleem zou moeten zijn deze ronde voor jullie 😊

2 jaar geleden

Reactie op charlotte-g24

Pff. Wij nu 6e ronde maar mijn vriend die is nu echt net naar Londen sinds ...
Wij hadden het op zondag gedaan en op dinsdag een positieve ovulatie test in handen. Maar niks meer gedaan sinds die zondag. Eind vd maand was de test wel positief en ik heb nu een 2 de dochter van inmiddels 3 maanden 😊 Dus je weet het nooit ! De kans in nu zeker nog aanwezig !

2 jaar geleden

Wij zijn ook begonnen, net mijn ovulatie gehad dus erg benieuwd over 2 weken! Vorige keer was meteen raak dus ben heel benieuwd hoe het deze keer zal zijn!

2 jaar geleden

Reactie op LindseyRB91

Sperma is 72 uur ‘houdbaar’, dit is er te lezen op internet: “Zaadcellen m ...
Jaa eigenlijk waren we dan zelfs aan de late kant haha. Ik vind het ook zo gek met die ovulatietesten want mijn ovulatie was vorige maand op dag 15 en nu ineens op dag 11. Fingers crossed🙏

2 jaar geleden

Leuk! Hier 24 weken zwanger van de tweede 💜

2 jaar geleden

Wij doen er niks aan hopen we zwanger worden. Eerste kwam met eens traject en verwachten we nu ook weer moeten gaan. Zijn hier nog niet helemaal klaar voor dus hopen stiekem op een wonder. 🤞🏻 maar kansen zijn enorm laag of eigelijk er niet.

2 jaar geleden

Wij doen er niks aan hopen we zwanger worden. Eerste kwam met eens traject ...
Hetzelfde hier! 🙋🏼‍♀️ Succes! 🍀

2 jaar geleden

Reactie op kdw85

Hetzelfde hier! 🙋🏼‍♀️ Succes! 🍀
Jullie en iedereen ook succes! Hopen op wondertjes.