287 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Pff ik heb al sinds vorige week maandag last van mijn buik. Verwacht al een ...
Lastig hè? Hoe is t nu?
Zoveel symptomen komen overeen... zelfs al probeer ik mijn hoofd koel te houden, waarom ben ik vier dagen ervoor moe, misselijk, groeien mijn borsten?? Ik probeer dan niets in m'n hoofd te halen, maar het blijft verdrietig als ik dan twee dagen "overtijd" toch weer ongesteld word :(.
2 jaar geleden
Reactie op LauraLau
Lastig hè? Hoe is t nu?
Zoveel symptomen komen overeen... zelfs al probeer ...
Precies dat! Heb mijn periode gewoon gekregen. Ondertussen al bijna 1 week en nogsteeds buikpijn en lage rugpijn. Dat ik bijna denk..ben ik stiekem toch niet zwanger? Maar dat is niet helaas
2 jaar geleden
Hallo
Ik zit hier nog te wachten ben nu wel al 4 dagen “overtijd” maar de test blijft negatief.. om moedeloos van te worden
2 jaar geleden
Reactie op MichelleNouriAlissa🫂
Hallo
Ik zit hier nog te wachten ben nu wel al 4 dagen “overtijd” maar de t ...
Wat spannend, weet je al meer? 🤞🏻
2 jaar geleden
Reactie op Died23
Wij zijn vandaag weer bij de kliniek geweest voor een poging. Hopelijk over ...
Hoop heel hard mee 🤞🏻
2 jaar geleden
Reactie op MichelleNouriAlissa🫂
Hallo
Ik zit hier nog te wachten ben nu wel al 4 dagen “overtijd” maar de t ...
Helaas toch de dag erna ongesteld. Hopelijk deze maand wel raak!
2 jaar geleden
Ik was ongeduldig dus nu 3 dagen voor verwachte menstruatie getest, helaas negatief. Moet ook eigenlijk niet nu al testen maar ben zo ongeduldig🙈
2 jaar geleden
Mijn testen van 10 DPO hartstikke negatief dus verwacht er ook niet zoveel van:(
2 jaar geleden
Reactie op Died23
Wij zijn vandaag weer bij de kliniek geweest voor een poging. Hopelijk over ...
Hebben jullie IUI gedaan?
2 jaar geleden
Reactie op Died23
Ja IUI inderdaad😊. Ik ben getrouwd met een vrouw, dus wij zijn er afhankel ...
Oh heel spannend! Hopelijk is het snel raak! 🙏🙏
2 jaar geleden
Ik ook ineens ongesteld op dag 23 terwijl ik normaal een cyclus heb van 28 dagen. Snap zo niks meer hiervan. Vorige week wel een te hoog prolactine gehalte gemeten en nog steeds melkproductie wat heel raar is na bijna een jaar:) Echt het gevoel dat het nooit gaat lukken
2 jaar geleden
Reactie op charlotte-g24
Ik ook ineens ongesteld op dag 23 terwijl ik normaal een cyclus heb van 28 ...
Kan je niet een innestelingsbloed hebben?
2 jaar geleden
Kan je niet een innestelingsbloed hebben?
Nee zoveel bloed kan denk ik niet. Is wel echt een menstruatie. Temperatuur was ook veel lager.
2 jaar geleden
Reactie op charlotte-g24
Nee zoveel bloed kan denk ik niet. Is wel echt een menstruatie. Temperatuur ...
Jeetje wat ontzettend balen zeg!
MOD
2 jaar geleden
Hi meiden! Wij zijn inmiddels een tijde bezig voor een tweede. Dit doen we via de kliniek, aangezien ik getrouwd ben met een vrouw. Eind december hebben wij een miskraam gehad helaas.
Ik vroeg mij even af of iemand bekend is met een innesteling bloeding en hoe dit ging?
Mijn vrouw heeft nu op 12 DPO wat bruin bloed verloren. Dit was in haar inlegkruisje en verder alleen met afvegen wat slijm en wat rozige op haar wcpapiertje. Verder wat lichte krampjes gisteren gehad. Ze moet donderdag ongesteld worden en wordt het mooi 2 dagen eerder. Kan dit innesteling zijn?
2 jaar geleden
Reactie op Died23
Hi meiden! Wij zijn inmiddels een tijde bezig voor een tweede. Dit doen we ...
Ik had dit vorige maand en toen was het helaas een menstruatie, maar dat wil niet zeggen dat dat bij jullie ook zo is?