Hallo allemaal!
Vandaag besloten om weer te stoppen met de pil en we willen graag proberen om een tweede kindje te krijgen! 馃グ
Zijn er nog meer papa鈥檚 en mama鈥檚 bezig voor een tweede?
Besef is er nog niet helemaal, maar gisteren een positieve test gehad 鉂わ笍.
Gezien de vorige keer (duurde 1,5 jaar) en we het "proberen" nog even vooruit hadden geschoven tot na de zomer. Maar niks meer gebruikte. Is dit een wonder dat het zo gebeurt
Ook ik heb een positieve test in handen gehad, al 2 weken geleden, maar op de eerste echo was geen hartje te zien. We hebben een week in de stress en de spanning gezeten... 馃槺 heb ik dan toch wat later mijn eisprong gehad?
Gelukkig was dit het geval, gister het hartje zien kloppen! We zijn ongeveer 6 weekjes onderweg馃コ馃槏
Wij hebben inmiddels ook besloten voor een 2de te gaan. 28 juli afapraak bij de gynaecoloog en hopenlijk snel weer starten met het traject. Benieuwd hoelang het nu gaat duren ennof het ons nog eens geveven is 馃崁
Hier ook een positieve test in handen van de vroege test van de Action (meteen een duidelijke streep), vandaag zou mijn menstruatie zijn. Durf nog niet te juichen. Morgen een gewone test doen.
Mijn man zit te springen om een 2e en vindt onze kleine al te groot worden 馃槀
Ik moet er nog niet aan denken maar soms wel het verlangen naar dat pasgeboren baby geur.
Wij krijgen het druk komende 2 jaren. Over 2,5 jaar wil ik zeker voor een meisje gaan 馃挄