287 Reacties
2 jaar geleden
Bij mij was het veel sneller raak dan ik had verwacht.. gemiddeld duurt het ...
Jaa precies! Ben ook zo benieuwd hoe dat gaat. Altijd overal 2 kinderen mee naartoe nemen in plaats van 1 lijkt me soms ook best vermoeiend! Denk dat het echt wel veel gaat vragen. En toch heb ik er ook wel heel veel zin in!!
2 jaar geleden
🙋♀️🙋♀️ zoonlief is nu 14,5 maand en we zijn nu 27 weken zwanger van ons kleine meisje. Ruim 2 jaar bezig geweest voor we zwanger waren van ons mannetje. We dachten als het nu weer zolang duurt. Maar 1 x was genoeg...🤦♀️. Deze zwangerschap valt me wel zwaarder het is pittig allemaal maar het zeker dubbel en dwars waard!
2 jaar geleden
Reactie op Gimi2022
🙋♀️🙋♀️ zoonlief is nu 14,5 maand en we zijn nu 27 weken zwanger van ons ...
Heel herkenbaar hoor, weet niet of het komt omdat het kort na elkaar is.. maar fysiek vind ik het ook wel pittiger. Deze keer ligt de baby ook heel erg aan de voorkant. Bij de vorige zwangerschap lag de placenta voor de baby. Zijn er meer dames die hierin verschil merken?
2 jaar geleden
Is het heel erg dat ik een tikkeltje jaloers ben op iedereen die alweer zwanger is. We zijn met de 1e bijna 7 jaar bezig geweest, ben best bang dat dat nu weer gaat zijn of gewoon nooit. Ik ben ziels gelukkig met haar, dus mag niet klagen, zij is het wonder dat ik allang niet meer verwachtte. Maar toch een beetje jaloers op de andere mama's, het is jullie gegund 🍀🍀
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Is het heel erg dat ik een tikkeltje jaloers ben op iedereen die alweer zwa ...
Ik snap jou heel goed. Wij hebben 10 jaar moeten wachten op onze zoon. Nu al weer een paar maanden bezig voor de tweede. Wij zijn ook bang dat het weer lang gaat duren en jaloers op iedereen die zo zwanger is. We zijn heel erg blij met onze lieve zoon maar een tweede zou ook heel erg welkom zijn
2 jaar geleden
Hier sinds juli aan het proberen, na kerst is mijn nod. 🤞🤞
Vandaag een test gedaan, veel te vroeg. 🙈
Verwachte er ook niks van, maar aangezien het mijn verjaardag is dacht ik wel leuk als het zo is.
En hij is positief, ik ben zwanger.😁😁
2 jaar geleden
Vandaag een test gedaan, veel te vroeg. 🙈
Verwachte er ook niks van, maar ...
Wat onwijs leuk! Dubbel gefeliciteerd!🥳🥳