287 Reacties

2 jaar geleden

Ahh balen! Ik duim voor jullie mee ! Volgende week is mijn nod dus ik ben b ...
Ooh spannend, ik duim ook met jouw mee🤞 ik had goede hoop, maar eerste keer had ik verwacht dat het nog niet zou lukken. Het blijft een spannende rollercoaster..

2 jaar geleden

Ahh balen! Ik duim voor jullie mee ! Volgende week is mijn nod dus ik ben b ...
En proberen kan altijd 💪😊

2 jaar geleden

Hier weer eind januari het traject in voor nummer 2! 🤞

2 jaar geleden

Reactie op lsje88

Hier weer eind januari het traject in voor nummer 2! 🤞
Spannend en veel succes.

2 jaar geleden

Hier ook 10 weken zwanger, niet bewust maar wel welkom. Was natuurlijk eerst schrikken want dan zou onze zoon 1 jaar en 10 maanden zijn wanneer ons baby komt. En wou wat langer wachten. Maar nu denk ik, go with the flow haha. Veel succes aan iedereen die aan het proberen is!!

2 jaar geleden

Wij gaan het volgende maand ook weer proberen, de 25e laat ik mijn koperspiraal verwijderen. Rond die periode mijn menstruatie en daarna gaan we ervoor. Bij onze dochter heeft het 1,5 jaar geduurd en waren we net het medische traject gestart. Toen ik toch plots zwanger bleek. Nu moeten we het een halfjaar zelf proberen en anders weer terugkomen. Ik heb teveel blaasjes op mijn eierstokken, wat een onregelmatige cyclus en eisprong als gevolgd heeft. Hierdoor kunnen wij moeilijker zwanger worden. Het zal weer een spannende tijd worden, maar hopelijk krijgen we er nóg iets moois voor terug 🤍

2 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Wij gaan het volgende maand ook weer proberen, de 25e laat ik mijn koperspi ...
Succes ☺️

2 jaar geleden

Nu net weer begonnen met proberen 😁🤞

2 jaar geleden

1e ronde mislukt, op naar de volgende, nod is op 14 februari, hoe mooi zou het zijn om op Valentijnsdag positief te testen 🥰

2 jaar geleden

Durf het nog niet helemaal te geloven, maar hier een positieve test in handen gehad afgelopen zaterdag (vroege test) en vandaag NOD+2 nog ok ♡

2 jaar geleden

Ik denk dat het deze ronde misschien raak is, maar ik vraag me af wanneer ik een vroege test kan doen. Eisprong was 9 januari en het gevoel van innesteling leek 8 a 9 dagen later (17 a 18 januari), maar zeker weten doe ik het niet. Cyclus was ongeveer 38 dagen. Iemand een idee wanneer ik een vroege test (waarop staat dat je 4 a 6 dagen eerder dan normaal kan testen) kan doen?

2 jaar geleden

Hier 12 januari bevallen van een meisje 🎀. Ons zoontje van 15 maanden is nu grote broer 💙

2 jaar geleden

Reactie op Roos8102

Ik denk dat het deze ronde misschien raak is, maar ik vraag me af wanneer i ...
Ik testte 2 weken na eisprong positief met clearblue digitaal. 3 dagen ervoor met een normale van de action nog negatief. Ik had ook innesteling gevoeld dacht eerst dat ik ongesteld zou worden. Mijn cyclus was ook altijd lang 30/34 Misschien dat je dit weekend kan proberen ?

2 jaar geleden

Reactie op Zusjes

Ik testte 2 weken na eisprong positief met clearblue digitaal. 3 dagen erv ...
Dankje! Misschien zondag maar even proberen dan, dan is het twee weken geleden🙂

2 jaar geleden

Reactie op Roos8102

Ik denk dat het deze ronde misschien raak is, maar ik vraag me af wanneer i ...
Meestal ongeveer 2 weken na eisprong dus dat zou zondag zijn

2 jaar geleden

Dochtertje van 15 maanden oud en wij gaan nu ook voor kindje nr 2. Spannend!

2 jaar geleden

Ik ben 8-01-2022 bevallen van me tweede kindje

2 jaar geleden

Zit nu in Ronde 2 Nod is 29 Januari! Fingers crossed 🙅‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Roos8102

Dankje! Misschien zondag maar even proberen dan, dan is het twee weken gele ...
Ik kon natuurlijk niet wachten tot zondag, dus heb vanmorgen getest en hij is heel licht positief!!🥰 over een paar dagen voor de zekerheid nog een keer testen en dan hopen op een duidelijke dikke streep!

2 jaar geleden

Vanmorgen positieve ovulatietest. Nu maar hopen 🤩🤩