287 Reacties
2 jaar geleden
Ahh balen! Ik duim voor jullie mee ! Volgende week is mijn nod dus ik ben b ...
Ooh spannend, ik duim ook met jouw mee🤞 ik had goede hoop, maar eerste keer had ik verwacht dat het nog niet zou lukken. Het blijft een spannende rollercoaster..
2 jaar geleden
Ahh balen! Ik duim voor jullie mee ! Volgende week is mijn nod dus ik ben b ...
En proberen kan altijd 💪😊
2 jaar geleden
Reactie op lsje88
Hier weer eind januari het traject in voor nummer 2! 🤞
Spannend en veel succes.
2 jaar geleden
Hier ook 10 weken zwanger, niet bewust maar wel welkom. Was natuurlijk eerst schrikken want dan zou onze zoon 1 jaar en 10 maanden zijn wanneer ons baby komt. En wou wat langer wachten. Maar nu denk ik, go with the flow haha. Veel succes aan iedereen die aan het proberen is!!
2 jaar geleden
Wij gaan het volgende maand ook weer proberen, de 25e laat ik mijn koperspiraal verwijderen. Rond die periode mijn menstruatie en daarna gaan we ervoor.
Bij onze dochter heeft het 1,5 jaar geduurd en waren we net het medische traject gestart. Toen ik toch plots zwanger bleek. Nu moeten we het een halfjaar zelf proberen en anders weer terugkomen.
Ik heb teveel blaasjes op mijn eierstokken, wat een onregelmatige cyclus en eisprong als gevolgd heeft. Hierdoor kunnen wij moeilijker zwanger worden.
Het zal weer een spannende tijd worden, maar hopelijk krijgen we er nóg iets moois voor terug 🤍
2 jaar geleden
Reactie op MelanieG
Wij gaan het volgende maand ook weer proberen, de 25e laat ik mijn koperspi ...
Succes ☺️
2 jaar geleden
1e ronde mislukt, op naar de volgende, nod is op 14 februari, hoe mooi zou het zijn om op Valentijnsdag positief te testen 🥰
2 jaar geleden
Ik denk dat het deze ronde misschien raak is, maar ik vraag me af wanneer ik een vroege test kan doen. Eisprong was 9 januari en het gevoel van innesteling leek 8 a 9 dagen later (17 a 18 januari), maar zeker weten doe ik het niet. Cyclus was ongeveer 38 dagen. Iemand een idee wanneer ik een vroege test (waarop staat dat je 4 a 6 dagen eerder dan normaal kan testen) kan doen?
2 jaar geleden
Reactie op Roos8102
Ik denk dat het deze ronde misschien raak is, maar ik vraag me af wanneer i ...
Ik testte 2 weken na eisprong positief met clearblue digitaal.
3 dagen ervoor met een normale van de action nog negatief.
Ik had ook innesteling gevoeld dacht eerst dat ik ongesteld zou worden.
Mijn cyclus was ook altijd lang 30/34
Misschien dat je dit weekend kan proberen ?
2 jaar geleden
Reactie op Roos8102
Ik denk dat het deze ronde misschien raak is, maar ik vraag me af wanneer i ...
Meestal ongeveer 2 weken na eisprong dus dat zou zondag zijn
2 jaar geleden
Reactie op Roos8102
Dankje! Misschien zondag maar even proberen dan, dan is het twee weken gele ...
Ik kon natuurlijk niet wachten tot zondag, dus heb vanmorgen getest en hij is heel licht positief!!🥰 over een paar dagen voor de zekerheid nog een keer testen en dan hopen op een duidelijke dikke streep!