Hallo allemaal!
Vandaag besloten om weer te stoppen met de pil en we willen graag proberen om een tweede kindje te krijgen! 🥰
Zijn er nog meer papa’s en mama’s bezig voor een tweede?
Wij zijn ook bezig voor een tweede. Voelde mijn eisprong wel echt goed deze maand. Nu ook beetje krampen maar mijn eisprong was vorige week woensdag en volgens mij is de innesteling 9 dagen later?
Mijn Nod is nog een paar dagen maar kan echt niet wachten wie van jullie heeft ervaring met een vroegere test doen? Ik heb er 1 gedaan en die gaf wel positief aan
Mijn Nod is nog een paar dagen maar kan echt niet wachten wie van jullie he ...
Ik heb met zo’n vroege test twee dagen te vroeg getest (NOD min 4), was negatief, twee dagen later (NOD min 2) wel positief! Volgens mij mag je een positieve test altijd serieus nemen, alleen soms een negatieve niet omdat t te vroeg kan zijn!
Mijn Nod is nog een paar dagen maar kan echt niet wachten wie van jullie he ...
Dat had ik dus ook. Mijn test was paar dagen voor NOD heel licht positief. Voor de zekerheid 3 dagen later getest en toen was het streepje al meer. Nu weten we t zeker. Maar eerste was dus al positief. Dus gefeliciteerd!
Wij waren nadat ons zoontje 5 maandjes was zwanger van ons 2e helaas hebben we haar plotseling verloren met 31 weken. Ik was eigenlijk 2 weken geleden uitgerekend.