Hallo allemaal!
Vandaag besloten om weer te stoppen met de pil en we willen graag proberen om een tweede kindje te krijgen! 馃グ
Zijn er nog meer papa鈥檚 en mama鈥檚 bezig voor een tweede?
Vandaag met een normale test wel positief! Echt super blij! Iedereen veel succes die nog zwanger willen worden ! Ik hoop voor jullie allemaal snel een positieve uitslag 馃А
Wat fijn gefeliciteerd!! Hoeveel dagen voor je nod testte je positief? Ik b ...
Dankjewel! Ik teste 3 dagen voor NOD met early test die was licht positief. En gisteren 1 dag voor nod positief met een normaal test!! Jij nog veel succes en spannend joh! Wanneer is jou NOD?
Ben ook sinds september gestopt met de minipil. Sinds een week met borstvoeding. Ben benieuwd of het 眉berhaupt gaat lukken. Wij hebben 10 jaar ons best gedaan voor onze wonderkindje. Prematuur en dysmatuur geboren.
Afgelopen donderdag vroege echo (op indicatie eerdere bbz) gehad. Helaas alleen een leeg vruchtzakje te zien.. ofwel ben ik minder ver/is de innesteling vertraagd ofwel gaat het de verkeerde kant op :( . Volgende week vrijdag weer een echo..
Yes! Na 10 maanden gestopt met het geven van borstvoeding (maar 3 maanden de minipil geslikt) en de maand erna pas weer voor het eerst ongesteld geworden. Na 2 maanden was het raak, terwijl we op baby #1 3 jaar hebben moeten wachten. Een hele verrassing dus!