287 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Bloem43
Ja, 5 weken geleden. Hoe ervaren de bevallen dames het leven met een baby e ...
Leuk 🥰
Hier morgen 3 weken oud.
Tot nu toe is papa ook nog thuis. Dus hier is het nog makkelijk.
Over een week dan mag ik het alleen gaan doen. Dan zal het huishouden een tijdje op stil staan haha
Bevalt me tot nu toe prima 2 van die kleintjes 😊
2 jaar geleden
Derde ronde weer niet zwanger:( Wordt er moedeloos van, want bij anderen lijkt het zo snel te gaan. Bij de eerste duurde het 7 maanden. Wat deden jullie om ervoor te zorgen dat je helemaal gezond was en qua timing wanneer seks hebben?
2 jaar geleden
Reactie op charlotte-g24
Derde ronde weer niet zwanger:( Wordt er moedeloos van, want bij anderen li ...
Ach wat jammer, ik leef met je mee! Onze tactiek: gezond leven (sporten, gezond eten, genoeg slapen), 0.0 alcohol allebei, ovulatie goed bijhouden, en de hele periode daaromheen (week ervoor tm week erna) om de dag seks. Weet niet of dat nou zo bijzonder is… verder niks “geks” gedaan, ofzo. Ik duim voor je!
2 jaar geleden
Reactie op charlotte-g24
Derde ronde weer niet zwanger:( Wordt er moedeloos van, want bij anderen li ...
Aaah wat jammer... bij onze eerste 1,5 jaar bezig geweest. 2e dachten we dat het weer zolang zou duren. 1x was dus genoeg... ik denk dat ik er teveel mee bezig was de eerste keer. Bij de eerste keer wilde ik een maandje uitstellen vanwege een nieuwe baan dus helemaal niet mee bezig en toen was het raak. Nu dacht ik ach wie zien wel gaat toch lang duren( waarvan ik dat stiekem hoopte dat het even zou duren)
2 jaar geleden
Daarom heb ik ook altijd moeite met de uitspraak hoeveel tijd tussen de kinderen ideaal zou zijn... wij hebben daar wel een beeld bij, maar zo loopt de planning niet! (Vorige zwangerschap duurde uiteindelijk ook 2,5 jaar voordat het blijvend raak was). Het is niet te plannen, daar zie je op dit forum ook genoeg voorbeelden van! (Waarmee ik niet het gevoel van teleurstelling wil bagatelliseren ❣ want dat is er en dat mag er zijn!)
2 jaar geleden
Reactie op LauraLau
Daarom heb ik ook altijd moeite met de uitspraak hoeveel tijd tussen de kin ...
Ja precies! Het moet je altijd gegund zijn. Denk wel dat het zoveel scheelt als je al een gezond kindje hebt rondlopen. Je weet daarnaast ook dat je vruchtbaar bent in principe dus dat scheelt ook:) Komt wel goed! Goed om te horen dat het bij jullie zo snel ging! Spannend!
2 jaar geleden
Reactie op LauraLau
Ik ben nog niet zwanger van de tweede hoor 🙈😅
Ooh haha dat dacht ik. Hoe lang zijn jullie al bezig?
2 jaar geleden
Afgelopen zondag een positieve test, nu 4+5 en ik heb er zoooooo'n zin in! 😁
2 jaar geleden
De natuur hier heeft besloten dat we voor een tweede gaan 😃
Okee, eerlijk, ik was nog niet begonnen met anticonceptie na een lange borstvoedingsperiode. En daarbij klussen wij niet zo heel vaak, dus ik voelde nog geen erge drang om iets te gebruiken. En nu, is met die ene keer dat wij ons 6-jarige samenzijn vierden in bed, toch een tweede kindje ontstaan! Het is dus nog heel pril, ik heb morgen pas mijn NOD dus ik ben er onzeker over, maar hoop dat alles goed mag gaan!