287 Reacties

2 jaar geleden

Weer ongesteld :( door naar ronde 6, bah!

2 jaar geleden

Reactie op VadXx

Weer ongesteld :( door naar ronde 6, bah!
Ah nee 🥺 heel vee succes de volgende ronde. Hopelijk dan we raak!

2 jaar geleden

Reactie op Zusjes

Zijn er al meerdere dames bevallen van de tweede net als ik ? 🙃
Ja zoontje van 6 weken erbij :)

2 jaar geleden

Reactie op Dfl

Ja zoontje van 6 weken erbij :)
Is trouwens onze 3e hebben ook een dochter van4

2 jaar geleden

Reactie op Dfl

Is trouwens onze 3e hebben ook een dochter van4
Hier ook een zoontje van 5 weken erbij. Het is wel zwaar hoor zo kort op elkaar zeker met bv weinig tijd voor de oudste en snachts is het ook pittig maar overdag eigenlijk ook😅 jongens zijn ook echt anders dan meisjes mijn dochter was veel makkelijker heb ik gemerkt zooo verschillend

2 jaar geleden

Reactie op Bby2020

Hier ook een zoontje van 5 weken erbij. Het is wel zwaar hoor zo kort op el ...
Jaa klopt, onze oudste is overdag naar school maar de 2e is ook heel vaak in de nacht in de weer. Mijn man en ik doen er dan allebei 1 in de nacht maar is behoorlijk pittig. Nu ook nog corona rn buikgriep tegelijk zal blij zijn als het ochtend is 🤢😰

2 jaar geleden

Pff begin hier te denken dat een 2e nooit gaat komen. De 1e duurde bijna 7 jaar. En nu sinds de bevalling geen anticonceptie en al 9 maanden met eisprong testen. Het lijkt er op dat het deze maand weer niet gelukt is.

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Pff begin hier te denken dat een 2e nooit gaat komen. De 1e duurde bijna 7 ...
Ik weet precies hoe je je voelt. Eerste 10 jaar op moeten wachten en nu voor de 2e weer niet gelukt. Soms denk ik ook komt nooit meer een tweede.

2 jaar geleden

Gisteren positief getest!🥰 nu maar duimen dat alles goed mag gaan! Spannende weken weer!

2 jaar geleden

Reactie op Tine86

Ik weet precies hoe je je voelt. Eerste 10 jaar op moeten wachten en nu voo ...
Lijkt me enorm frustrerend dat je al zo lang hebt moeten wachten op de eerste en dat je dan om je heen ook heel veel maar zo weer zwanger ziet zijn van nummer 2. Heel veel sterkte! En ik hoop dat jullie binnen niet al te lange tijd ook weer een positieve test in handen hebben!

2 jaar geleden

In juni beval ik ban mijn tweede kindje, allemaal heel snel gegaan maar kijk er zo naar uit ❤️ alleen ben ik wel bang dat het best zwaar gaat worden in het begin…

2 jaar geleden

Gezien onze eerste ‘vanzelf’ kwam voordat we net wilden starten met de hormonen hoopte ik stiekem dat de tweede zich ook zo zou aandienen. Ik weet namelijk uit theorie en praktijk dat na een eerste zwangerschap je tweede dan sneller kan lukken ondanks PCOS. De natuur heeft idd al voor ons besloten nadat we niet bewust bezig waren maar wel zonder anti conceptie zaten dat nu onze tweede wonder op komst is…. Zonder hormonen! Houdt hoop 😘

2 jaar geleden

In juni/juli wordt ons tweede kindje geboren🥰 Na een dochtertje nu een zoontje op komst 💖💙

2 jaar geleden

Reactie op Mariamia

Oh yes!! Ik ben zo blij 😁 😍
Helaas gisteren te horen gekregen dat de zwangerschap niet goed is en dat ik dus een miskraam krijg. Balen....

2 jaar geleden

Reactie op axelle-25

In juni beval ik ban mijn tweede kindje, allemaal heel snel gegaan maar kij ...
Dat is het ook. Het is flink aanpoten met 2 kleintjes en hulp accepteren en krijgen is fijn. Echter dit soort momenten🥰

2 jaar geleden

Reactie op Mariamia

Helaas gisteren te horen gekregen dat de zwangerschap niet goed is en dat i ...
Sterkte!!

2 jaar geleden

Reactie op Mariamia

Helaas gisteren te horen gekregen dat de zwangerschap niet goed is en dat i ...
Wat een verdrietig nieuws. Sterkte.

2 jaar geleden

Wij verwachten in november onze tweede, zo leuk 😍

2 jaar geleden

Hadden jullie heel erg het idee dat jullie het gevoel van zwanger zijn herkenden van de eerste keer? Ik ben nog aan het wachten. Aankomende vrijdag mijn NOD en wel een test gedaan gisteren maar overdag en die was negatief. Ik verwacht er niet teveel van deze maand.

2 jaar geleden

Reactie op charlotte-g24

Hadden jullie heel erg het idee dat jullie het gevoel van zwanger zijn herk ...
Nee, totaal niet! Het was echt een verrassing. Ik voel nog steeds niks.