137 Reacties

4 jaar geleden

Hebben jullie dat ook wel eens dagen nergens last van alleen last van je borsten en dan in een x een dag dat je echt een ongesteldheid gevoel/ kramp heb?

4 jaar geleden

Reactie op ROOS-28

Hebben jullie dat ook wel eens dagen nergens last van alleen last van je bo ...
Ja, ik heb soms meer 'krampjes' en soms een hele dag (of 2? Niet echt bijgehouden) niet. Bij mij voelt t niet echt als menstruatie, maar mijn menstruatiepijn is nogal pittig. Zit wel op dezelfde plekken.

4 jaar geleden

Reactie op ROOS-28

Hebben jullie dat ook wel eens dagen nergens last van alleen last van je bo ...
Ik heb gelezen dat het hormoon om de 2/3 dagen sterker wordt en dat je daardoor ook meer kwaaltjes gaat krijgen. Vandaar gaat het op en af in je lichaam. Morgen 7wkn en kwaaltjes zijn hier ook per dag zo verschillend. Soms voel ik nauwelijks iets en soms de hele dag door.

4 jaar geleden

Reactie op ROOS-28

Hebben jullie dat ook wel eens dagen nergens last van alleen last van je bo ...
Ja! Ik heb precies hetzelfde! Weet ook niet zo goed wat ik daar van moet vinden ;)...

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben 7+1 zwanger. Behalve vermoeidheid tot en met 6 weken, bijna geen kwaaltjes.... maar sinds gisteren de hele shabam: slechte humeur, hele dag misselijk, hele tijd honger maar niet kunnen eten, gevoelige borsten,... echt, alsof iemand op een knop heeft gedrukt! 🤣🙄 dus wat er nog niet is, kan nog komen, geloof me!

4 jaar geleden

Reactie op Noukiejjjj

Mijn borsten zijn gevoeliger en groter.. verder nog niet misselijk wel soms ...
Dit heb ik ook precies! Alleen dan mijn rechter lies / rechter onderbuik. Ik probeer vooral maar te vertrouwen op mijn lijf :)

4 jaar geleden

Reactie op Saaar

Dit heb ik ook precies! Alleen dan mijn rechter lies / rechter onderbuik. I ...
Ik moet zeggen dat ik er nu sinds gister geen last meer van heb 😅

4 jaar geleden

Ik vind het eng dat ik soms dagen hebwaarin ik bijna geen kwaaltjes heb. Ben nu 7 weken en 4 dagen, aankomende maandag gelukkig nog een echo. Bij 6 weken en 5 dagen al een echo en zelfs het hartje zien kloppen. Voor mij is het de eerste keer dus vind het zo eng als het best wel goed gaat met me.

4 jaar geleden

Reactie op DominiqueN

Ik vind het eng dat ik soms dagen hebwaarin ik bijna geen kwaaltjes heb. Be ...
Ik heb ook neeeeeergens last van! Ben pas 5 weken, dus kan nog komen, maar tot nu toe iig niet! Het komt goed ❤️❤️

4 jaar geleden

Hier nu 5+5 en alleen wat meer moe. Verder nergens last van. Heb wel tot 5+2 regelmatig bruinverlies gehad. Nu dus een paar dagen niet meer.

4 jaar geleden

Ik ben 4+4. Ik had voor NOD, toen de testen nog witter dan wit waren last van mn tepels. Nu zijn de testen knallend en is dat veel minder geworden. Ik ben alleen vermoeid en ik voel een drukkend gevoel achter mn schaambeen. Wat de baarmoeder is denk ik :) beetje menstruatie-achtig. Geen krampen maar maak me er wel een klein beetje zorgen om soms.

4 jaar geleden

Ben volgens berekening 8weken, ervaar het anders dan me laatste 3zwangerschappen deze lijkt meer op de eerste zwangerschap, beetje op en af grieperig, geen pijnlijke borsten of kotsen. Wil wel heel erg alles piekfijn hebben erger dan normaal dat ik zelfs spullen weggooi omdat ik me irriteer😬

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 6 weken + 1 dag.. in week 5 had ik veel een drukkend gevoel links in me lies.. maar dat is nu weer weg.. ik ben vooral in de middag erg moe en ga dan ook echt vroeg naar bed. Maak lange nachten maar toch voel ik me niet uitgerust 😅 .. verder zijn me borsten gevoelig maat niet continu.. 1x misselijk geweest en verder valt het wel mee.. meer een beetje een mwahh gevoel niet helemaal fit voelen maar niet echt ziek..

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Ik heb ook neeeeeergens last van! Ben pas 5 weken, dus kan nog komen, maar ...
Ik ben ook 5 weken. Eerder wat beurs gevoel in mijn borsten maar nu nergens last van..

4 jaar geleden

Reactie op Smintje

Ik ben ook 5 weken. Eerder wat beurs gevoel in mijn borsten maar nu nergens ...
Jaa mn borsten kunnen wel wat blauw voelen op bepaalde momenten, als ik op n bepaald punt druk. Maar de vraag is of dat voor mijn zwangerschap ook al niet was 🤷🏼‍♀️ hahaha geen idee!

4 jaar geleden

Bij mijn eerste kindje heb ik totaal geen last van kwalen gehad. Pas tegen het einde van mijn tweede trimester kreeg ik last van mijn zwangerschap. Mijn kindje is geheel gezond en wel eruit gekomen en is inmiddels 3 jaar. Nu mijn tweede zwangerschap ergens in de 5 weken. En wat een last van kwalen heb ik nu. Kotsmisselijk, duizelig, super moe. Zou me nergens druk om maken, elke zwangerschap is natuurlijk anders! Ben je wel al bij de vk geweest?

4 jaar geleden

Reactie op MiniMeAndYou-24

Bij mijn eerste kindje heb ik totaal geen last van kwalen gehad. Pas tegen ...
Bijzonder ook hoe dat per zwangerschap zo kan verschillen hè! Hopelijk nemen je kwaaltjes snel wat af ❤️

4 jaar geleden

Ik ben nu 5+5. Sinds 2 dagen elke ochtend tot de middag misselijk af en aan. De middag erg moe. Borsten zijn gevoelig als ik erop druk. Verder gaat het. :-)

4 jaar geleden

Reactie op MiniMeAndYou-24

Bij mijn eerste kindje heb ik totaal geen last van kwalen gehad. Pas tegen ...
Nee pas volgende week.... snap t echt niet haha

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Bijzonder ook hoe dat per zwangerschap zo kan verschillen hè! Hopelijk ne ...
Ja inderdaad, heel anders ineens. Dankjewel! ❤️