4 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hoi, mijn dochter ook weinig in de ochtend of soms niets. Ligt ook aan de tijd. Ik laat het meestal maar. Als ze naar de opvang gaat dan geef ik t mee en meestal eet ze het dan meteen op. Thuis laat ik het op de (salon)tafel staan en eet ze het later nog op (of ook niet soms 馃槄). Heb je al alternatieven geprobeerd dan het standaard ontbijt? Hier helpt een smoothie met granen nog wel eens of wat yoghurt met iets er in.

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter wilt alleen niet eten als ik haar te vroeg voor haar doen heb wakker gemaakt. Als ze heeft uitgeslapen wilt ze wel eten. Zou het daar aan kunnen liggen

茅茅n jaar geleden

Ik denk dat het misschien gewoon bij haar karakter hoort, hoe frustrerend het ook is als ze niet willen eten. Mijn zoontje is ook zo, ontbijt blijft een dingetje hij eet geen brood, dan is het cracker fruit/ groente. En de andere dag wil hij opeens wel brood. Sommige dagen blijft het bij fruit/groente. Ik laat het ook meestal gewoon op de tafel staan en wanneer hij honger heeft eet hij het op. Zo niet, dan is het maar zo. Mijn zoon kan een paar dagen goed eten en een paar dagen weer weinig. Ik heb het geaccepteerd dat het zo is.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Dadayla

Hoi, mijn dochter ook weinig in de ochtend of soms niets. Ligt ook aan de t ...
Jaa soep wilt ze wel soms of stuk fruit. Bedankt voor je reactie.