11 Reacties

2 jaar geleden

Ons zoontje van 18 mnd is inmiddels 86,6 cm en weegt 12,8 kg Dit was prima en goed in lijn met zijn curve Dus lijkt mij zeker niet te zwaar vergeleken met mijn zoontje 😉

2 jaar geleden

Wij gaan dinsdag naar het CB en dan weten we wat onze meisjes wegen maar denk ook rond de 11 kilo ze zijn niet flink en worden ineens heel lang alles in maat 80 is nu te klein. Ik laat dinsdag wel weten wat ze wegen.

2 jaar geleden

Hangt van zijn lengte af. Dus als je dat wilt weten zou ik even in de curve "gewicht voor lengte" kijken

2 jaar geleden

Mijn dochter is met een gewicht van bijna 5kg geboren. Ik had suiker. Ze weegt nu +/- 15 kg. Hoe lang ze is weet ik niet, dit zal rond de 90cm zijn. Dus ja volgens de curves heeft ze overgewicht, maar het belemmerd haar in niets, ze kan en doet alles, ze rent klimt kruipt etc gewoon. Gaat er wel af zodra ze groter word.. :)

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 18,5 mnd, weegt 11,4 kg en is 86 cm

2 jaar geleden

10 kilo en zit op de lengtexgewicht lijn op de -2....kan er ook niets aan veranderen; wat er niet in gaat gaat er niet in. Zou me er niet druk om maken of het hoog of laag is. Allemaal zorgen om niets zolang je kindje gezond eet

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

10 kilo en zit op de lengtexgewicht lijn op de -2....kan er ook niets aan v ...
Mijn zoontje ook. De laatste keer op P3. Maar hij is nu ziek geweest en wou niks eten. Ik vind het toch moeilijk soms. Ik wil het los laten maar langs de andere kant frustreert het mij enorm. Altijd die commentaar over 'hoe fijn hij wel niet is',... Ik bied hem vanalles aan maar het is aan hem om te eten zeker?

2 jaar geleden

Reactie op Kellyyy17

Mijn zoontje ook. De laatste keer op P3. Maar hij is nu ziek geweest en wou ...
Het rare hier is dat ze niet heel dun oogt. Ze heeft nog iets beentjes zegmaar. Maar heeft geen buik en je ziet zelfs...buikspieren. ze heeft netals ik een wat "bredere bouw"(zo breed is het niet😜) waardoor je er niet snel mager uit ziet. Mensen zeggen dus juist dat t wel meevalt...terwijl ze op de +1 is begonnen en nu op de -2 zit. Maar ik ben gestopt met me druk maken om haar gewicht. Ze eet gewoon niet zo veel. En hoe meer druk ik mij maak hoe slechter zij eet. Hier toevallig sinds vanavond koorts, maar valt bijna nooit heel veel af doordat ik nog borstvoeding geef en ze dan heel de dag aan de borst wilt hangen als ze ziek is.

2 jaar geleden

Reactie op Kellyyy17

Mijn zoontje ook. De laatste keer op P3. Maar hij is nu ziek geweest en wou ...
Hier precies hetzelfde…. Heb er soms ook echt nog moeite mee. Dan denk ik: eet nou gewoon wat (meer)! Maarja, wil ie niet of hoeft ie niet ofzo… 🤷‍♀️ blijft een lange dunnerd

2 jaar geleden

Mijn dochter is 18 maanden en weegt nu 7930 kg en 77,8 cm

2 jaar geleden

Mijn zoon weegt nu 13 kg. Hij heeft stevige beentjes en armen maar geen dikke buik. Hij rent en speelt veel, echt een buitenkind. Toch maak ik me soms druk of hij niet te zwaar is. Zo oogt hij niet. Wij leven heel bewust, gezonde voeding en sporten veel