30 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Voor de ouders met 2 auto's en isofix.. Kopen jullie 2 isofixen? Ik twijfel ...
2 isofixen 😃 Lang leve marktplaats.

4 jaar geleden

Reactie op Dees90x

Voor de ouders met 2 auto's en isofix.. Kopen jullie 2 isofixen? Ik twijfel ...
Wij kopen 1 isofix. Als het nodig is wisselen we van auto, maar de autostoel die wij hebben kan met isofix en met gordel worden bevestigd, dus dan is er sowieso nooit een probleem :)

4 jaar geleden

2 isofixen 😃 Lang leve marktplaats.
Wij hebben 2 doorgroeistoelen gekocht voor 0-4 jaar in de aanbieding. In iedere auto 1. Was goedkoper dan 2x een basis, maxicosi en 2 vervolgstoeltjes.

4 jaar geleden

Reactie op MamaBella

Wij hebben 2 doorgroeistoelen gekocht voor 0-4 jaar in de aanbieding. In ie ...
Wij wilden trouwens alles nieuw ivm verborgen schade.

4 jaar geleden

Reactie op Marleen14

Ook niet in mijn auto heb een c1. Toen kwam de verkoper met een oplossing. ...
€ 18,66 5%OFF | Speedwow Universele Autogordel Interfaces Gids Beugel Klink Isofix Riem Connector Zetel Gesp Beugel Riem Connector https://a.aliexpress.com/_BPDRhM Moet ik dan denken aan zoiets??

4 jaar geleden

Reactie op Nickky

€ 18,66 5%OFF | Speedwow Universele Autogordel Interfaces Gids Beugel Klin ...
Yes! Deze hebben wij!

4 jaar geleden

Je zou naar de easybase kunnen kijken. Die zet je met gordel vast ipv isofix. De maxicosi zou dan op de easybase kunnen (als je wel een type hebt die ervoor geschikt is)

4 jaar geleden

Je kunt ook Isofix aanschaffen en daar de maxicosi opzetten. Is ook nog een ...
Dat dachten wij eerst ook. Uiteindelijk na dat jaar toch gekozen voor een draaibaar zitje. Deels vanwege gebruiksgemak, want tegen die tijd haal je je kindje toch niet meer met maxi cosi en al eruit. Deels omdat het vervolg zitje niet met gordel vastgezet kon worden, en dus alleen op de base. Bij een tweede baby, zouden we dan dus een tweede base aan moeten schaffen (of elke keer klooien met de gordel voor de maxi cosi voor de baby). Keuze was maar goed ook, want die tweede komt er al aan 😜.

4 jaar geleden

Reactie op Marleen14

Yes! Deze hebben wij!
Dankje, ga ik daar ook voor kijken 😊

één maand geleden

Hoi Juud-89, hoe heb je het uiteindelijk opgelost? Ik vind me met hetzelfde probleem. Isofix heb ik niet in de auto en een gordelverlenger is niet toegestaan bij een kinderzitje