63 Reacties

één jaar geleden

Lampenpalen zijn lantaarnpalen. Ik keur het goed haha

één jaar geleden

Ik ben zwanger van de tweede… iedereen die “dik” is heeft een baby in de buik… (durf nu echt niet meer naar de supermarkt met deze peuter)

één jaar geleden

Reactie op Myriam35

Lampenpalen zijn lantaarnpalen. Ik keur het goed haha
Haha best logische gedachten om ze zo te noemen.

één jaar geleden

Reactie op LittleNova

Haha best logische gedachten om ze zo te noemen.
Wij vinden het Belgisch klinken dus nu noemen we haar liefkozend ons kleine Belgje

één jaar geleden

Ik ben in verwachting van nummer 2 en had laast een echo en mijn dochter was er bij toen zei ze dat is mijn baby op tv zit in jeannelia der buik

één jaar geleden

Haha leuk. Onze kleine noemt een krokodil een "dikke leeuw".

één jaar geleden

Voetbal is poepbal En een slimme uitspraak. Bij de 3D echo zei ze baby in water! Baby zwemmen. Dat vond ik een knap inzicht

één jaar geleden

Haha zo leuk om te lezen!!

één jaar geleden

Een paraplu is een ‘blablaplu’ 😂

één jaar geleden

Haha leuk! Een scheetje is volgens onze 2-jarige dochter: “een toeter in de billen”.

één jaar geleden

Onze dochter zegt soepballen ipv voetballen, of kippieboe ipv kiekeboe Ze vraagt voordat ze in slaap valt aan me Mama aaien Dan moet ik haar over haar rugje wrijven🥰

één jaar geleden

Haha onze dochter zegt voor het slapen gaan 'mama kiebelen' dan moet ik dus over haar rugje kriebelen. Kukkelsen = knutselen

één jaar geleden

Olifant = ofilant 🤣❤️

één jaar geleden

Me dochter zat op schoot bij een kennis en bij het afscheid nemen vroeg ze aan me dochter ga je lief zijn tegen mama en me dochter met strak gezicht nee Ze was wel eerlijk

één jaar geleden

Mijn dochter zegt ipv dank je wel en alsjeblieft:” dankeblieft” is ze meteen klaar

één jaar geleden

Een vogel is een ogel... Maar vogels is woowoos Ze begint te vervoegen en in meervoud te praten, maar dat gaat dus totaal verkeerd. Ik vind het wel schattig

één jaar geleden

Liepen langs de livera....kijk!BORSTEN! 🤔🙈😂...de andere mensen in de buurt moesten hartelijk lachen..uhh tja

één jaar geleden

Onze dochter is van oktober '20. Ze praat super goed maar kan geen R zeggen. Dus je kan je voorstellen dat daar ook hele leuke "uitsplaken" uitkomen. Ik houd in mijn telefoon een notitie stukje bij met de komische nieuwe woorden die ik dan opschrijf in een boekje. Mooiste van deze week was : Posselie. Ookwel; Politie. 🥳

één jaar geleden

Een speeltuin noemt onze kleine man ‘doenduin’ (doentuin) en een vogel is plap (van flapflap / vliegen)

één jaar geleden

“Zakbroeken” (ze zitten overal in.. in de jas, wollen bodywarmer, jurkjes, leggings, tuinbroekjes, spijkerbroekjes…) En aan íe-de-reen wordt er trots laten zien dat we vandaag weer “zakbroeken” in de kleertjes hebben zitten 🤣