6 Reacties

茅茅n jaar geleden

Choose your battles 馃榿

茅茅n jaar geleden

Ga niet overal op in want dan word je zelf helemaal gek . Ik pak een stoel waar ik mijn dochter opzet het is een stoel waar je haar in vast kan zetten dus als ze opstaat gaat ze vast . Nu als ze stout is en ik heb een paar keer gewaarschuwd pak ik de stoel en ze stopt meteen met haar gedrag je hoeft je kind er niet lang op zetten 1 a 2 minuten is meer als genoeg

茅茅n jaar geleden

Ga niet overal op in want dan word je zelf helemaal gek . Ik pak een stoel ...
Wat is dat voor stoel, haha...hier ook hoor. Wordt er hor en dol van soms. Alleen maar uitproberen en kijken hoever hij kan gaan.

茅茅n jaar geleden

Herkenbaar, hier nog zo'n draak op het moment. Zo vurig reageren, niet luisteren, blijven doordrammen of doorgaan. Eten weigeren en daarna toch opeten. En iets nieuws; duwen en schoppen in mijn zwangere buik (en de volgende minuut staan aaien en knuffelen). Ben niet de enigste met stemmingswisselingen op het moment 馃珷. Erg vermoeiend. Ik probeer consequent te blijven en af laten koelen bij de deur indien nodig (meestal tijdens strijd avond eten). Slapen gaat dan gelukkig nog wel redelijk, al gaat ze 10x haar bed uit maar wel weer terug liggen. Ik laat haar soms maar gaan.. Hoogtepunt van gisteren: ik vraag 3x wil je je komkommer in plakjes op reepjes (i know, waar vraag ik het 眉berhaupt). Madam zegt plakjes. Ze staat op het krukje naast me en als ik klaar bent zegt ze: "lust niet plakjes". Jammer joh, reageer ik. Dus ik zorg dat ze aan tafel zit. En dan gewoon weigeren te eten. Uiteindelijk met lange tanden 2 stukjes op. Terwijl ze normaal gek is op komkommer馃ケ.

茅茅n jaar geleden

Hier ook. En ik ben hoogzwanger en is hier veel verandering geweest...plus de leeftijd. Dus het was echt drama hier. Ik probeer van de goede dagen te genieten. Wat ik zelf gewoon erg lastig vind...ze is buiten een heel ander kind. Lekker in het bos spelen etc. Maar het probleem is...ik kan het nu allemaal niet ik kan niet met haar meelopen en zeker, als ze wegloopt niet achter haar aan rennen. En met al die auto's vind ik de situaties te gevaarlijk. Maar anders kon ik het haar en mezelf zooo veel makkelijker maken. Hopelijk over een weekje of 2 weer馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op JustMie

Choose your battles 馃榿
Dit ja. Maar pffff vermoeiend soms die strijd. En dan die felheid, schreeuwen, rood aanlopen... Terwijl ons zoontje in de basis 茅cht een onwijze lieverd is. Soort van Jekyll & Hyde 馃ぃ Ik vraag altijd of ik hem mag troosten (mag nooit) en laat hem dan even brullen. Daarna ga ik weer naar hem toe, dan wil hij meestal wel een knuffel en is het weer goed.