14 Reacties
2 jaar geleden
Klinkt misschien heel hard maar de enige die je in leven nodig hebt ben jezelf. Daarbij zoek je mensen waar jij je goed bij voelt, en andere mensen heb je gewoon niet nodig.
Sinds ik moeder ben heb ik dit nog erger, ik heb geen behoefte aan problemen van anderen in mijn leven (tuurlijk ben ik er voor anderen maar dat heeft zijn grenzen).
Als je samen een kindje hebt is dit natuurlijk een stuk lastiger. Maar het gaat erom dat jij lekker in je vel zit, dit is ook belangrijk voor je zoontje! Doe wat goed voor jou voelt.
Succes !
2 jaar geleden
Wat een verhaal zeg! Wat moet jij je rot voelen. Volgens mij sta jij gewoon in je recht om het contact via Facetime af te houden, toch? Als je je aan de vastgelegde afspraken houdt, zoals de afgesproken weekenden, is het toch voldoende? Kan me wel voorstellen dat je ex daar wat van vindt, maar dat mag niet jouw probleem zijn. Kan je dit soort zaken niet bespreken met iemand van het Centrum Jeugd en Gezin?
Veel sterkte en succes!
2 jaar geleden
Wat een situatie en respect voor jou zeg. Je bent super bezig en zoals al gezegd. Zolang jij je aan de afspraken houdt, hoef je verder niks met of voor hem te doen.
Is het niet een idee dat je je huidige nummer voor hem gebruikt met een andere telefoon, dit is je nood telefoon als je hem wilt bereiken of als je iets moet afspreken. En dan neem je een ander nummer die hij niet heeft voor jouw privé leven. Zo bepaal jij wanneer je op "zijn" telefoon kijkt en kun je verder je leven leven. Zonder je bekeken of lastig gevallen te voelen.
Hoe dan ook, ik wens je veel succes en sterkte in de toekomst. Ga zo door mama 🤍
2 jaar geleden
Je bent echt een held! Wat goed dat je toch met beide benen op de grond blijft staan! You got this mama!❤❤❤
2 jaar geleden
Hoi,
Ik zit in een soort gelijke situatie, alleen is het contact hier nog amper, ik heb hem geblokkeerd op werkelijk alles, en hij kan contact zoeken via een tussen persoon, dit geeft mij veel meer rust omdat meneer niks kan..
Mss ook voor jou een idee?
Zodra ik hem deblokkeer op iets, is ie daar binnen 5 minuten achter en bombardeerd ie me met beschuldigingen. Dus hij blijft geblokkeerd
2 jaar geleden
Wat heftig allemaal. En wat een respect voor je! Sepp mag zo blij zijn met een mama zoals jou! Wat betreft dat facetime. Als sepp veder gaay spelen na het zwaaien, dan zeg je gewoon sepp is uitgesproken rn gaat veder spelen. En hang je op. Ik zou dit misschien ook met je advocaat bespreken, en taxi spelen voor hem niet doen! Laat niet misbruik van je maken door zo iemand. Zolang jij je aan de afspraken houd en komt opdagen, kunnen ze je niks maken. Heel veel succes en sterkte. Je bent een super goeie en sterke mama voor je zoon.
2 jaar geleden
Reactie op Roos8102
Wat een verhaal zeg! Wat moet jij je rot voelen. Volgens mij sta jij gewoon ...
Ja, ik kan er een boek over schrijven.. wordt me ook door iedereen vertelt dat ik dat moet gaan doen, dus wie weet haha!
Volgens mij sta ik ook in dat recht, bij het omgangshuis waar we zijn heeft de begeleiding ook gezegd dat ik het niet hoef te doen!
Ik heb vandaag in ieder geval een bericht gestuurd naar Sepp zijn vader dat ik geen contact meer wil! (wel de 100e keer) maar ik denk echt dat ik hem anders ga blokkeren en een tussenpersoon zoek!
Een goede tip, ik heb door het omgangshuis nog contact met de jeugdhulp vd gemeente, die zou ik er ook nog eens naar kunnen vragen!
Dankjewel 😘
2 jaar geleden
Reactie op Nickky
Klinkt misschien heel hard maar de enige die je in leven nodig hebt ben jez ...
Klinkt helemaal niet hard! Je hebt helemaal gelijk, ben ik helemaal met je eens.
Maar helaas is het inderdaad een stuk lastiger met een kindje. Hij heeft als vader natuurlijk ook zijn rechten en ik wil ook geen contact tussen hem en Sepp tegen houden, maar hij moet wel aan zichzelf werken. Voor Sepp..
We zullen zien of er “rust in de tent” komt.. ik hoop het!
Dankjewel!😘
2 jaar geleden
Reactie op MelanieG
Wat een situatie en respect voor jou zeg. Je bent super bezig en zoals al g ...
Wat lief! Dankjewel!
Een idee dat ik ook al wel eens in mijn hoofd heb gehad, alleen moet ik dan zooooveel mensen mijn nieuwe nummer doorgeven + allerlei instanties ook nu vanwege de scheiding etc..
En ergens wil ik het ook niet en weiger ik ook om mijn dingen te veranderen omdat hij niet van ophouden weet..
Dankjewel lieve mama!😘
2 jaar geleden
Reactie op Ingrid3005
Je bent echt een held! Wat goed dat je toch met beide benen op de grond bli ...
Haha, wat lief van je! En mij zakt de moed ook wel eens in de schoenen hoor haha, maar heb hele lieve mensen om mij heen die me dan even weer een powerboost geven! En ook dit soort berichtjes, lief! 😘
2 jaar geleden
Hoi,
Ik zit in een soort gelijke situatie, alleen is het contact hier nog ...
Bedankt voor je berichtje! Het klinkt als een fantastisch idee.. Ik heb hem vandaag een bericht gestuurd waarin ik hem voor de laatste keer vriendelijk verzoek geen contact meer met mij te zoeken behalve in geval van nood. Er is nog geen reactie, dus óf het houdt op, óf hij wil het even met z’n advocaat overleggen misschien..
Mocht hij door blijven gaan, dan ga ik hem gewoon blokkeren en dan zal ik een nummer voor noodgevallen doorgeven aan hem! Ik ben er klaar mee!
Bedankt voor jouw goede tip!
Maar wat vervelend dat jij helaas ook in zo’n situatie zit.. Ik hoop dat je in ieder geval ook wat rust hebt door het blokkeren en dat je lekker kan genieten van je kleintje! 😘 sterke mama!
2 jaar geleden
Reactie op Maxime-
Wat een nare situatie! En wat ben je een goede mama voor je zoontje, sterkt ...
Zeker naar! Dankjewel, lief.. 😘
2 jaar geleden
Reactie op Gimi2022
Wat heftig allemaal. En wat een respect voor je! Sepp mag zo blij zijn met ...
Ja het is best heftig allemaal, maar het komt hoe dan ook uiteindelijk altijd goed!
Daar heb ik over nagedacht om dan op te hangen, maar de irritatie begint al bij het geapp of we kunnen facetimen, vervolgens kan hij dan zelf niet en ben ik de hele dag bezig met; oh, hij wou ook nog facetimen.. laat ik dat dan eerst proberen.. etc.. het werkt gewoon niet. En het is omdat hij zijn zoon wil zien, ik denk dan (en dat is misschien heel hard) “dan had je niet zover weg moeten gaan wonen en kijk je maar naar een foto!” Sepp heeft er namelijk niets aan..
Taxi ga ik ook zéker niet spelen hoor! Maar daar heb ik al een bak met ellende weer van over me heen gekregen en dat vind ik helemaal prima! Hij had een auto en na de uitspraak van de rechter heeft hij deze verkocht, dat is zijn keuze!
Dankjewel! Lief, toch fijn om te horen 😘