150 Reacties

4 jaar geleden

Vind het zo lastig om wat te eten terwijl me eetlust weg is pff😅🙈

4 jaar geleden

Ik heb hier dus ook ontzettend veel last van ben nu 8+2 en super misselijk de hele dag door ben zo beroerd kan niet eten drinken gaat waar ik eerder water heerlijk vind krijg ik het niet weg. Ben ook nog eens super moe en totaal geen energie. Liefst slaap ik hele dagen. Hoop zo dat dit over gaat dat ik kan genieten. Zijn er meer zwanger van een tweeling? Is dit extremer of hoeft dit niet? Voel me zo lamlendig😌

4 jaar geleden

Reactie op MaggyP

Na hoe lang werken de sea bandjes?
Bij mij binnen een halve dag. Vanochtend voor het eerst niet wakker met misselijkheid. Wonder!

4 jaar geleden

Heeft iemand van jullie moeite met avond eten? Ik word al misselijk als ik eraan denk... tijdens het koken moet ik meerdere keren stoppen zo misselijk wordt ik ervan en de geur van het avond eten zorgt ervoor dat ik helemaal geen eetlust meer heb dan.

4 jaar geleden

Reactie op Disco

Voor iedereen die misselijk is: acupressuur bandjes (gekocht bij ANWB) tege ...
Dank! Heb het meteen aangeschaft en het is al een stuk minder. Af en toe nog vlagen dan misselijkheid maar minder constant.

4 jaar geleden

Reactie op KimRoermond

Heeft iemand van jullie moeite met avond eten? Ik word al misselijk als ik ...
Jaaa, mijn avondeten laat ik vaak staan. Eet verspreid over de avond kleine dingen maar of dat nu zo gezond is weet ik ook niet...

4 jaar geleden

Ik ben iets meer dan 7 weken zwanger. Week 6 heel misselijk geweest, maar vanaf vandaag hou ik geen eten of drinken meer binnen. Alles gooi ik er uit.. Vanaf wanneer zou ik om advies moeten vragen aan de vk? Of moet ik morgen nog even afwachten?

4 jaar geleden

Ik had dat tussen mijn 6de en 7de week ook heel erg, de hele dag door, kon niets van eten of drinken binnen houden. Heb nu emesafene tabletten via de huisarts, nu alleen in de ochtend mininaal misselijk.

4 jaar geleden

Reactie op KimRoermond

Heeft iemand van jullie moeite met avond eten? Ik word al misselijk als ik ...
Jaa heel herkenbaar. Nergens zin in zelf soep wat ik normaal mega lekker vind geen zin in en wel elke keer honger

4 jaar geleden

Nou vandaag na weken lang misselijk, uiteindelijk toch overgegeven. Ben bang dat dit nu een patroon wordt 😖🤢

4 jaar geleden

Ik heb toch de huisartsenpost gebeld en ik moet zo langs komen..

4 jaar geleden

Reactie op Liesss-24

Ik heb toch de huisartsenpost gebeld en ik moet zo langs komen..
Succes! Hou ons op de hoogte 😘

4 jaar geleden

Reactie op Liesss-24

Ik heb toch de huisartsenpost gebeld en ik moet zo langs komen..
Heel veel succes! 🍀🍀🍀 Laat je even weten hoe het gegaan is?

4 jaar geleden

Wat een herkenning hier. Zo blij dat ik zwanger ben maar menn wat viel die misselijkheid afgelopen weken tegen! Zoo beroerd. Ben afgelopen weken alles van de verloskundige tips gaan proberen, homeopatische middelen, regelmatig iets eten, enz, enz. Niks hielp. Inmiddels huisarts benaderd en sinds zaterdag begonnen met slikken van Suprimal (tabletvorm, tegen reisziekte). Dit is een versie die zwangeren dus wel schijnen te mogen. Wow wat een verademing! Nog licht misselijk, maar de scherpe randjes zijn er wel af. Kan zoveel beter functioneren. Nadeel is dat je wel extra slaperig wordt en autorijden dan wat pittiger is. Ik neem er 2 per dag, sochtends zo’n 2 uren voordat ik opsta (zet dus een wekker). Dan zijn ze ingewerkt als je opstaat. Bij mij werkt dit! Wel altijd goed om eerst met je HA te overleggen. Maar wie weet helpt het jou ook :)

4 jaar geleden

Heel veel succes! 🍀🍀🍀 Laat je even weten hoe het gegaan is?
Doet me goed jullie berichtjes! Ik kreeg zetpillen mee tegen de misselijkheid en het braken. Nu kijken of het werkt en anders woensdag terug komen.

4 jaar geleden

Reactie op Liesss-24

Doet me goed jullie berichtjes! Ik kreeg zetpillen mee tegen de misselijkhe ...
Hopelijk doen ze snel hun werk!!! 😊😘

4 jaar geleden

Reactie op Liesss-24

Doet me goed jullie berichtjes! Ik kreeg zetpillen mee tegen de misselijkhe ...
Oké! Hoop dat het goed en snel werkt!

4 jaar geleden

Reactie op Disco

Voor iedereen die misselijk is: acupressuur bandjes (gekocht bij ANWB) tege ...
Echt een geweldige tip. Heb hem sinds gisteren om. Ik weet niet of het nu gewoon een goeie dag is. Of dat ze echt helpen 😂

4 jaar geleden

Hier in de ochtend te misselijk om te eten. ‘S middags wel trek en vreetbuien. En in de avond sla ik vaak over of eet ik iets van fruit ofzo. En zo gaat het al 2 weken. Vandaag 8+4 weken...

4 jaar geleden

Reactie op CC28

Wat een herkenning hier. Zo blij dat ik zwanger ben maar menn wat viel die ...
Zelfde ervaring hier! Vandaag ook een GO gekregen van de verloskundige om suprimal te blijven gebruiken. Dit middel zou veel meer algemeen bekend moeten zijn!!!