150 Reacties

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik heb wel ontdekt dat ik juist moet eten als ik misselijk ben. Na een half uurtje is de misselijkheid weer weg. Wel lichte dingen. Evenals de dag beginnen met een cracker liggend in bed. Werkt ook erg goed. Sinds ik dit heb ontdekt niet zo erg misselijk meer. Werkt per persoon anders denk ik😅

4 jaar geleden

Reactie op Kendra1988

Echt een geweldige tip. Heb hem sinds gisteren om. Ik weet niet of het nu g ...
Bij mij ook wereld van verschil ja!! 😁

4 jaar geleden

Ik heb vandaag sea band mama bandjes gekocht voor om de pols. Ik kreeg snel veel meer energie en misselijkheid was weg. Geen idee of dat toeval is, maar wilde t wel even vertellen.

4 jaar geleden

Ik eet veel kauwgom heel gek maar dan heb ik even een moment dat niet misselijk ben of maagzuur heb

4 jaar geleden

Hier 9 weken zwanger en misselijkheid wordt weer erger 🤢🤮

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

Hier 9 weken zwanger en misselijkheid wordt weer erger 🤢🤮
Dat heb ik ook.. morgen 9 wkn.. word er beetje moedeloos van.. wil niet klagen maar man het slokt ook al mn energie op

4 jaar geleden

Reactie op Suusq

Ik heb vandaag sea band mama bandjes gekocht voor om de pols. Ik kreeg snel ...
Ik heb ze ook besteld. Heb je nog steeds het idee dat het werkt

4 jaar geleden

Reactie op Suusq

Ik heb vandaag sea band mama bandjes gekocht voor om de pols. Ik kreeg snel ...
Ik heb ook de sea bands besteld. Ik had die tips hier gezien. Ik heb ook het idee dat mij echt wel helpt.

4 jaar geleden

Reactie op mess85

Ik heb ze ook besteld. Heb je nog steeds het idee dat het werkt
Ja ik voel mij echt stukken beter 😀

4 jaar geleden

Ik heb de emasafene zetpillen gekregen. De apotheker waarschuwde al dat de bijwerkingen vermoeidheid kunnen veroorzaken. Ik voel me na gebruik extreem moe en heb geen gevoel en kracht in mijn lichaam. Sochtends/smiddags was de misselijkheid weg maar savonds kreeg ik het 3x zo hard terug met de extreme vermoeidheid. Wie had hier ook last van? Ik neem vandaag niks in om te kijken hoe dat gaat.. Ik ben zo angstig dat dit de komende maanden zo doorgaat..

4 jaar geleden

Reactie op Ilhamo

Ik heb de emasafene zetpillen gekregen. De apotheker waarschuwde al dat de ...
Ik word er ook moe van.. het pilletje werkt ook een aantal uur en dan voel ik ook echt dat het uitgewerkt is. Ze werken bij mij ook niet elke dag moet ik zeggen. Als het goed is krijg ik vandaag de sea bands binnen! Ben erg benieuwd

4 jaar geleden

Ik heb online een tip gezien (nog niet geprobeerd) vanaf je pols 3 vingers op je onderarm leggen (ring-, middel-, en wijsvinger), op de plek waar dan je duim komt moet je met een ronddraaiende beweging drukken. Nogmaals ik heb het zelf nog niet hoeven proberen dus weet niet of het echt werkt 😅

4 jaar geleden

Reactie op Ilhamo

Ik heb de emasafene zetpillen gekregen. De apotheker waarschuwde al dat de ...
Hier ook ze hielpen gewoon ook niet bij mij. Nu aan primperan voor 2 weken en daarna gaan we aankijken of het weer gaat Ik was in ochtend en avond alleen maar aan braken. ZH opname alles al gehad en dat zo vroeg dus nog paar weken te gaan pfff. Maar ik slaap veel erg moe en niet geconcentreerd. Ik mag niet auto rijden met deze medicatie. En verplichte rust nemen. Arbo arts vandaag gehad komende 4 weken mag ik niet werken. Baal er best van voel me nu moe en waardeloos

4 jaar geleden

Reactie op Muisje98

Ik heb online een tip gezien (nog niet geprobeerd) vanaf je pols 3 vingers ...
Dat is precies de plek waar de bandjes druk geven, maar werkt dat langer door als je eventjes gemasseerd hebt op die plek?

4 jaar geleden

Ik ben niet echt misselijk maar gewoon totaal geen eetlust. Mijn man moet mij echt zeggen om te eten anders zou ik gewoon flauwvallen. Elke keer als hij met eten afkomt moet ik echt moeite doen om nog maar de helft op te krijgen.. 1kg afgevallen op 2 dagen 😣

4 jaar geleden

Ik ben echt de ene dag veel misselijk en geen eetlust en de andere dag heb ik juist super veel honger en eet ik echt alles op in huis

4 jaar geleden

Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en het lijkt wat af te nemen.. nog meer meiden?

4 jaar geleden

Reactie op mess85

Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en het lijkt wat af te nemen.. nog meer me ...
Morgen 9 weken, en het lijkt gelukkig al minder. Hopelijk blijft t zo. Volgens mij zit de piek ook tussen de 8 en 10 weken.

4 jaar geleden

Ik ben op dit moment 7+3 weken zwanger en moet zeggen dat ik het vorige week heel erg misselijk was en dat het nu gelukkig met vlagen is.. heb ook niet veel eetlust maar Overgeven hoef ik gelukkig ook niet.. Ze zeggen dat het er allemaal bij hoort maar het zou toch fijn zijn als het morgen over is 😃

4 jaar geleden

Reactie op EefvanH

Ik ben op dit moment 7+3 weken zwanger en moet zeggen dat ik het vorige wee ...
Heel herkenbaar 7+2 en al 2 dagen geen land met me te bezuilen. Moe misselijk hoofdpijn. Heb me vandaag zelfs ziek gemeld, hoop toch wel dat t ietsje opknapt... Maarja we hebben er geen invloed op😊en voor het goede doel.