7 Reacties

2 jaar geleden

Wat is ziek? Hier ook een dochter van 16 maanden (2 dagen opvang) die regelmatig flink verkouden (naar hoesten, vooral als ze wil slapen…) is. Af en toe verhoging/koorts, dan ook wel uit haar doen. Maar echt ziek is ze pas 2x geweest: veel slapen, overgeven, diarree, urineweginfectie, etc.

2 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Wat is ziek? Hier ook een dochter van 16 maanden (2 dagen opvang) die rege ...
Het begon 2 maanden geleden met de kroep, toen buikgriep, toen 5 dagen lang tussen 40 en 41 graden koorts (wel 14 maanden prik gehad), verkouden dan weer buikgriep, koorts, verkouden, koorts.. wel doorkomende tanden maar kan je hier 40 graden koorts van krijgen vraag ik me af

2 jaar geleden

Reactie op danielle91-24

Het begon 2 maanden geleden met de kroep, toen buikgriep, toen 5 dagen lang ...
Klinkt wel heel herkenbaar… Al moet ik zeggen dat ze hier niet snel boven de 40 graden uitkomt. Ik maak me er niet te druk om. Zolang het voornamelijk bij verkoudheid en koorts blijft, hoort het er inderdaad bij 🤷🏻‍♀️ Ik werk zelf in het onderwijs. De eerste twee jaar werken was ik ook regelmatig ziek: ik pikte ieder virusje op. Daarmee een flinke weerstand opgebouwd. Dat is wat onze kindjes nu ook aan het doen zijn: alle virussen zijn nieuw, daar moeten ze nog tegen vechten. Straks zal het echt wel minder worden! 🙏🏼

2 jaar geleden

Mijn zoon heeft ook vaak koorts en is ook om de haverklap verkouden. Momenteel ook druk in de weer met kiezen, volgens mij zorgt dat bij hem ook wel behoorlijk in de schommelingen van z’n temperatuur. 40 graden heb ik hier nog niet gehad, maar wel bekend met vaak ziekjes

2 jaar geleden

Hier ook. Kind gaat naar de opvang en om de haverklap een snotneus en een hoestje. Ik maakte me in het begin wel zorgen om maar tegenwoordig niet meer zo.

2 jaar geleden

Hier om de haverklap verkouden, snotneus of een hoestje. Nu toevallig sinds vanochtend dat ook aan het spugen. Moet zeggen dat ze niet vaak koorts heeft, wel eens een verhoging. Ze pikt veel op bij de kdv. Maarja is het niet nu, dan is het straks als ze naar school gaan.

2 jaar geleden

Hier ook 🙋‍♀️. Gek van te worden maar is idd vrij normaal. Ze zeggen ook goed voor weerstand op doen voor later.