11 Reacties

2 jaar geleden

Ik gok een sprong

2 jaar geleden

Ja hier hetzelfde hoor! Wist niet wat me overkwam 😅 Ze is ook snel gefrustreerd wanneer iets niet lukt of niet snel genoeg. Het wordt al wel iets minder nu. Denk inderdaad een sprong..

2 jaar geleden

Hier ook, ze gaan steeds meer beseffen maar ook dat ze een eigen willetje hebben en dat wij reageren op hun reactie. Ons zoontje was altijd super lief en nu heeft hij écht momenten dat hij zo aan het drammen is en aan het uitproberen😅 Consequent blijven en niet zijn zin geven werkt denk ik het beste want anders weet hij dat hij met dit gedrag dingen bereikt, die link kunnen ze nu namelijk leggen.

2 jaar geleden

Hier ook 😆 Als ik iets afpak, dan is het net een gillende keukenmeid 😂 kleine apekop is het. Het spontaan kusjes en knuffels krijgen is helaas ook verledentijd 🥲

2 jaar geleden

Ik las laatst ergens dat dit heel normaal gedrag is voor deze leeftijd en dat vanaf nu het opvoeden echt gaat beginnen. Als je dus niet aan bepaalde dingen wil toegeven, moet je inderdaad nu al goed consequent zijn in alles wat je doet. Het gaat weer over!😀

2 jaar geleden

Hier ook hoor. Hij kan ook opeens heel gefrustreerd als stijf plankje op de grond gaan liggen. Van de week lekker 10 minuten laten mokken en jammeren in hoekje vd keuken. Toen had hij door dat het geen zin had en kwam hij kroelen😅

2 jaar geleden

Hier ook! Ga nu 7e week in... meer huilerig. En soms drammen inderdaad. Slapen gaat ook al 7weken op en af.

2 jaar geleden

Reactie op Roos8102

Ik las laatst ergens dat dit heel normaal gedrag is voor deze leeftijd en d ...
Precies... grenzen verkennen, reactie uitlokken... we moeten aan de bak 😅😇

2 jaar geleden

Bij mijn dochtertje bleken er ineens een tandje en 2 kiezen tegelijk te komen. Heel huilerig en hangerig en ook veeeel poep haha. Maar eenmaal door gaat het nu weer beter!

2 jaar geleden

Jep, zelfde hier! Volgens mij hoort het een beetje bij deze fase. Hij was hiervoor super lief en vrolijk. Kreeg de hele dag door knuffels en kusjes. Nu heel hangerig en mopperig. Echt z’n grenzen uit aan het testen😇

2 jaar geleden

Hier ook eentje 😅 Hij weet heel goed wat hij al wel en niet wil. Ik verzucht me er vaak over, het is nu inderdaad niet alleen zorgen maar ook opvoeden en grenzen stellen.