14 Reacties
2 jaar geleden
Hoihoi, wat sneu voor jou dochtertje zeg!
Ik zou inderdaad even de dokter bellen voor advies, is mij ook geleerd dat als de koorts boven de 39 graden is dat je even belt om te overleggen.
Veel succes en sterkte voor je kleine meisje.
Ps. Luchtige kleding aantrekken zodat ze de koorts kwijt kan❤
2 jaar geleden
Heeft onze zoon ook wel eens. Misschien toch een virus of iets. Is ze gewoon goed vrolijk en eet en drinkt ze goed? Als dat zo is zou ik mij niet te veel zorgen maken. Koorts is niet schadelijk en een natuurlijke reactie van het lichaam. Als het na 5 dagen niet flink lager wordt, zou ik wel even naar de huisarts gaan of als ze heel slecht eet en drinkt
2 jaar geleden
Ik las eerder deze week bij een ander topic dat het ook kan zijn dat ze de zesde (vijfde of zevende kunnen geloof ik ook nog) ziekte heeft. Dan hebben ze eerst een paar dagen vanuit het niets koorts en dan na een paar dagen ineens vlekjes.
Hier zelf ook gehad met mn zoon en dat viel toen ook nog samen met de 14-maanden prikjes, dus eerst niet door dat hij 2 dingen in een keer had. En zat toen ook boven de 39 graden.
2 jaar geleden
We zijn naar de dokter geweest en die zei dat het griep is.. Echter zegt mijn mama instinct dat het op haar luchtwegen zit.. Ze is niet hetzelfde kindje dat wij kennen..
Nu ik ben ervan bewust dat dat ook door de koorts komt maar wat doen jullie? Je instinct volgen of ?
Ze is zelden ziek dus vind dit zeer moeilijk.
2 jaar geleden
Mijn dochter had 40 graden koorts met tandjes. Koorts ansicht is niet heel erg zodra het niet dagen lang blijft. Goed om even de huisarts te bellen.
2 jaar geleden
Reactie op Olijfje94
We zijn naar de dokter geweest en die zei dat het griep is.. Echter zegt mi ...
Zet pil en veel knuffelen. Door ziek zijn, zijn ze vaak niet zichzelf.
2 jaar geleden
Wij geven altijd een zetpil en extra vocht met koorts als hij er last van heeft. En heel veel knuffelen
2 jaar geleden
Hier ook hoge koorts gehad, al snel volgde ikzelf en hierna zijn zus. Weet niet of je inmiddels de ha hebt ingeschakelt dit kan natuurlijk altijd als je je zorgen maakt. Zelf probeer ik altijd goed gedrag in de gaten te houden, hier at hij niet goed maar dronk bijv wel goed (Dit is belangrijkste) Verder bleef hij ook wel gewoon actief alleen was even niet zo gezellig. Hier heeft het uiteindelijk 6 dagen geduurd, bleek de griep te zijn.. denk dat je vooral in de gaten moet houden dat ze goed blijft drinken en niet suf oid word.