20 Reacties
茅茅n jaar geleden
Allereerst van harte gefeliciteerd馃帀
Het overgeven na een val en huilen bij liggen kunnen symptomen zijn van een hersenschudding. Zeker even de huisarts bellen! Hun kunnen dat beoordelen en passend advies geven hoe te handelen.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Bby2020
Ja heb inderdaad de huisarts gesproken en ze verwees me direct door naar de ...
Jeetje heel veel sterkte! Laat je weten wat ze vertelden?
茅茅n jaar geleden
Heel veel sterkte. Heb iets soortgelijks meegemaakt, maar wel meteen huisartsenpost gebeld toen ze moest overgeven. Moesten toen nog 1,5 uur wachten voor we konden komen met een kind wat aan het overgeven was en heel suf. Ze was onderweg ook in slaap gevallen. Eenmaal aangekomen kregen ze haar niet meer wakker. Ambulance en trauma heli in de lucht. Uiteindelijk na een nachtje ziekenhuis met een sisser afgelopen gelukkig. Wel super goed dat je nu op de spoed zit. Daar kunnen ze dingen uitsluiten en goed onderzoek doen. Succes en ik hoop dat je kindje snel opknapt.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Sunshinewendy
Heel veel sterkte. Heb iets soortgelijks meegemaakt, maar wel meteen huisar ...
Super super heftig gelukkig is het goedgekomen! Ik heb niet gebeld naar de spoed want ik had ook zo een gevoel dat ze het zouden wegsussen of onnodig lang laten wachten. Toen de huisarts het zei ben ik er gewoon meteen naar toe gereden.
茅茅n jaar geleden
Hij moet worden opgenomen en een nachtje hier blijven ter observatie ik ben ook met hem gebleven. Hij heeft weer een keer overgegeven dus ze hebben even geen melk maar ors gegeven en dat ging beter. Hij heeft wel ineens super heftige diarree en uitslag op zn gezicht lijkt wel een virus. Ook dat wordt onderzocht morgen de uitslag. Hij slaapt nu gelukkig kan hij even tot rust komen.
茅茅n jaar geleden
Dat hij is gevallen is blijkbaar een samenloop van omstandigheden geweest blijkt dat hij last heeft van de NOROVIRUS verschrikkelijk maar gelukkig geen gevaarlijke val geweest was bang voor hersenschudding iemand bekend hiermee en hoe om te gaan in het ziekenhuis zeiden ze dat hij gewoon moet uitzieken maar het is bijna niet te doen constant overgeven diarree lekt door zusje aangestoken
茅茅n jaar geleden
Reactie op Bby2020
Dat hij is gevallen is blijkbaar een samenloop van omstandigheden geweest b ...
Bij overgeven en diaree goed in de gaten houden dat hij niet uitdroogt. Ze kunnen best wel even zonder eten maar niet lang zonder drinken. Op google kun je de symptomen vinden van uitdroging. Kleine beetjes drinken geven met bijv een uur tussen om zo de maag niet te overbelasten. Mocht hij vanavond en vanacht nog geen drinken binnen kunnen houden of nog steeds erge diaree hebben zou ik gewoon weer de huisartsenpost bellen. Bij sufheid/ warrig of slecht wakker kunnen worden/krijgen gelijk bellen! Natuurlijk ook bij twijfel gewoon bellen. Daar zijn ze voor en krijgen ze voor betaald馃槈
Succes en heel veel beterschap met de kleine man馃拹