22 Reacties
2 jaar geleden
Hier op het kdv 1.5uur. Thuis nog 2.5 tot 3. Laatst zelfs 3.5uur.
Maar de nachten zijn nogsteeds ruk met 3x wakker worden. Hoe veel of weinig ze ook slaapt
2 jaar geleden
Bij ons thuis en bij de kindjes minimaal 3 uurtjes, max. 4 uurtje.. 😴
(Is altijd een slaapkop geweest vanaf de geboorte 🙈)
2 jaar geleden
Hier ook! Ze wordt over 3 weken 2 maar als ik mazzel heb slaapt ze 1.5u
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Hier op het kdv 1.5uur. Thuis nog 2.5 tot 3. Laatst zelfs 3.5uur.
Maar de n ...
Vandaag op kdv niet geslapen🥲
2 jaar geleden
Hier merk ik ook dat hij overdag steeds minder wilt slapen, daarentegen lijken de nachten eindelijk beter te worden en ook echt 11-12 uur per nacht, dat is wel super fijn want dat heeft hij verder nooit gedaan, was vaak wakker, moeilijk in slaap te krijgen en ook echt vroeg wakker. Normaal sliep hij echt al van 12.00-15.00 nu vanmiddag 1 uur en 3 kwartier geslapen, dat scheelt dus al bijna de helft, dit merk ik steeds vaker
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Vandaag op kdv niet geslapen🥲
Hier ook al meegemaakt, teveel bezig met dingen te leren/verwerken waarschijnlijk?
2 jaar geleden
Hier merk ik ook dat hij overdag steeds minder wilt slapen, daarentegen lij ...
Lijkt me ok!
2 jaar geleden
Jazeker! Ik klaag niet ☺️
Het is echt lang drama geweest, tot ruim 23 maanden, deze week is hij 2 geworden en lijkt het ook beter te gaan dus we hopen dat dit zo doorzet
2 jaar geleden
Hier middagdutje van 2 a 3 uur. Soms een periode 1,5 uur. In de nacht slaapt hij ruim 12 uur, heeft fases dat hij 1 a 2 keer wakker wordt tussendoor.
2 jaar geleden
Reactie op edeschuttere
Hier ook al meegemaakt, teveel bezig met dingen te leren/verwerken waarschi ...
Misschien....nu zit ze ook al een half uur te kletsen...denk dat ze weer niet gaat slapen🥲 als dan op zijn minst de nachten beter werden....
2 jaar geleden
Sja, helaas is de 'middagpauze' voor ons ouders nog maar heel kort!
Ik hoopte dat als ze nog maar 1 dutje zou doen dat ik dan lekker even 3 uur voor mezelf zou hebben, maar die lange middagdut was maar van korte duur. Al gauw merkte ik dat ze dan juist in de nacht lekker aan het spoken was, dus middagdutje ingekort....steeds weer opnieuw.
Nu zitten we op een dut van stipt 1.5 uur, dat moet ook geen 10 minuten langer duren want dan is ze in de nacht ook weer wakker. Ze zou in principe wel langer kunnen slapen in de middag, want ze wordt niet na 1.5 uur uit zichzelf wakker, maar dan zitten we er in de nacht mee. Daar zie ik echt een verband. Denk dat het niet lang meer duurt tot we ook nog maar op een schamel uurtje zitten.
Geniet er van zolang er nog een dutje is in ieder geval!!!!
2 jaar geleden
Hier altijd wel 2uur alleen niet altijd rond dezelfde tijd. De ene keer wil ze meteen slapen en de andere keer pas na 45 min