22 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Jazeker! Eigenlijk altijd al gedaan. Heel soms een uitschieter naar 1,5 uur. Maar eigenlijk slaap ze altijd "maar" een uurtje.

2 jaar geleden

Dochter hier ook, 1u a 1,5u. Soms zelf maar 30 minuten

2 jaar geleden

Hier op het kdv 1.5uur. Thuis nog 2.5 tot 3. Laatst zelfs 3.5uur. Maar de nachten zijn nogsteeds ruk met 3x wakker worden. Hoe veel of weinig ze ook slaapt

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt nog steeds 2-2,5 uur in de middag. Soms 3 uurtjes.

2 jaar geleden

Bij ons thuis en bij de kindjes minimaal 3 uurtjes, max. 4 uurtje.. 😴 (Is altijd een slaapkop geweest vanaf de geboorte 🙈)

2 jaar geleden

Hier ook! Ze wordt over 3 weken 2 maar als ik mazzel heb slaapt ze 1.5u

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Hier op het kdv 1.5uur. Thuis nog 2.5 tot 3. Laatst zelfs 3.5uur. Maar de n ...
Vandaag op kdv niet geslapen🥲

2 jaar geleden

Hier merk ik ook dat hij overdag steeds minder wilt slapen, daarentegen lijken de nachten eindelijk beter te worden en ook echt 11-12 uur per nacht, dat is wel super fijn want dat heeft hij verder nooit gedaan, was vaak wakker, moeilijk in slaap te krijgen en ook echt vroeg wakker. Normaal sliep hij echt al van 12.00-15.00 nu vanmiddag 1 uur en 3 kwartier geslapen, dat scheelt dus al bijna de helft, dit merk ik steeds vaker

2 jaar geleden

Ik kan mijn dochter nog maar 1,5 uur laten slapen in de middag. Anders slaapt ze 's nachts veel slechter en wordt ze wakker. Als ze 1,5 uur of minder slaapt in de middag, slaapt ze 's nachts 12 uur😀

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Vandaag op kdv niet geslapen🥲
Hier ook al meegemaakt, teveel bezig met dingen te leren/verwerken waarschijnlijk?

2 jaar geleden

Hier merk ik ook dat hij overdag steeds minder wilt slapen, daarentegen lij ...
Lijkt me ok!

2 jaar geleden

Reactie op edeschuttere

Lijkt me ok!
Jazeker! Ik klaag niet ☺️

2 jaar geleden

Jazeker! Ik klaag niet ☺️
Het is echt lang drama geweest, tot ruim 23 maanden, deze week is hij 2 geworden en lijkt het ook beter te gaan dus we hopen dat dit zo doorzet

2 jaar geleden

Hier middagdutje van 2 a 3 uur. Soms een periode 1,5 uur. In de nacht slaapt hij ruim 12 uur, heeft fases dat hij 1 a 2 keer wakker wordt tussendoor.

2 jaar geleden

Hier vrijwel altijd 5 kwartier. Maar soms korter (eigenlijk nooit langer😅).

2 jaar geleden

Hier is het sinds deze zomer heel wisselend… Ene dag 2-2,5 uur, andere dag niet, soms maar een uurtje… Geen peil op te trekken! Gelukkig slaapt ze ‘s nachts eigenlijk altijd heel goed 😅 Dus mij hoor je niet klagen 😉

2 jaar geleden

Reactie op edeschuttere

Hier ook al meegemaakt, teveel bezig met dingen te leren/verwerken waarschi ...
Misschien....nu zit ze ook al een half uur te kletsen...denk dat ze weer niet gaat slapen🥲 als dan op zijn minst de nachten beter werden....

2 jaar geleden

Sja, helaas is de 'middagpauze' voor ons ouders nog maar heel kort! Ik hoopte dat als ze nog maar 1 dutje zou doen dat ik dan lekker even 3 uur voor mezelf zou hebben, maar die lange middagdut was maar van korte duur. Al gauw merkte ik dat ze dan juist in de nacht lekker aan het spoken was, dus middagdutje ingekort....steeds weer opnieuw. Nu zitten we op een dut van stipt 1.5 uur, dat moet ook geen 10 minuten langer duren want dan is ze in de nacht ook weer wakker. Ze zou in principe wel langer kunnen slapen in de middag, want ze wordt niet na 1.5 uur uit zichzelf wakker, maar dan zitten we er in de nacht mee. Daar zie ik echt een verband. Denk dat het niet lang meer duurt tot we ook nog maar op een schamel uurtje zitten. Geniet er van zolang er nog een dutje is in ieder geval!!!!

2 jaar geleden

Hier altijd wel 2uur alleen niet altijd rond dezelfde tijd. De ene keer wil ze meteen slapen en de andere keer pas na 45 min

2 jaar geleden

Hier vaak 1,5 tot 2,5 uur maar snachts slaapt hij “maar” 9-10 uurtjes. Lees hier vaak dat kindjes van 19-7 slapen kan me dan wel voorstellen dat behoefte aan slaap overdag afneemt.