28 Reacties
één jaar geleden
Onze zoon word in oktober 3. Sinds zn 2de verjaardag geen slaapje meer, sinds de komst van nr 2 in juni wel weer af en toe 😅. Hij gaat hier niet voor naar bed, als hij echt moe is valt hij op de bank in slaap, maak hem altijd na n uurtje wakker.
Voorheen sliep hij van 19.00 tot 07.00 (met wel eens een uitzondering uiteraard), sinds de komst van nr 2 weer vaker wakker in de nacht, en 05.30/06.00 wakker 🫠
één jaar geleden
Hier bijna 3jarige die nog om en bij elke nacht bij ons in bed kruipt, wel 2keer per nacht wakker wordt en slaapt van 19u30-20u tot max 7u. Een ongelooflijk bezige bij die veel te verwerken heeft tijdens de nacht 😅
één jaar geleden
Mijn zoontje wordt in november 3. Hij gaat tussen 19:30/20:00 slapen en staat dan om 06:30 weer te springen in bed. In de middag slaapt hij 2 uur.
één jaar geleden
Mijn dochter wordt in oktober 3. Ze slaapt nu nog niet. Haar bedtijd is zo ongeveer tussen 21.00 en 21 30. Om 7.30 staat zij op. Als ze naar de psz of naar zwemmen geweest is slaapt zij smiddags vaak 1,5 a 2 uur. Op andere dagen niet. Mijn zoon van 14 maanden slaapt in verhouding ook weinig. Ik weet ook niet beter. Mijn dochter van bijna 11 slaapt vaak eerder dan die van 3.
één jaar geleden
Reactie op Nickky
Onze zoon word in oktober 3. Sinds zn 2de verjaardag geen slaapje meer, sin ...
Nog een leuke toevoeging:
Onze zoon is vaak wat overprikkeld en dit heeft effect op zn slaap. Toen zijn 'slaapsteen' gekocht (groene aventurijn) en deze onder zn kussen gelegd, hij werd toen zelden wakker.
Nu de komst van nr 2 dus weer vaak wakker worden, contact gezocht met iemand in de wereld van edelstenen, zijn slaapsteen gereinigd en vannacht doorgeslapen 🤔.
Je moet er in geloven of niet natuurlijk, maar bij ons heeft het wel degelijk (toevallige 🤪) effecten gehad!
één jaar geleden
Thuis lukken middagdutjes niet meer, op kdv is ze zo vertrokken. Ze heeft 2 maanden geen middagdutje gedaan, maar ze heeft ze echt weer nodig.
Ze slaapt tussen 20.00en 20.45uur. ze slaapt dat tot 7.30 tot 8.30uur. Ze slaapt bij mij in bed. Ze slaapt zo goed als altijd door sinds haar broertje is geboren(duurde dus 2.5 jaar)
één jaar geleden
Normaal gesproken 19.30/7.00 ongeveer.
De laatste tijd is ze wel aan het spoken s nachts, als ze wakker wordt komt ze maar moeilijk weer in slaap (lees: uurtje of 2).
Overdag slapen was al ruim voor haar 2e verjaardag gedaan. Maar ze was met alle slaapjes overdag vroeg. (Met 6 maanden 2 keer, rond 1e verjaardag nog maar 1 keer)
één jaar geleden
Ik heb een tweeling die in september 3 worden. In de middag slapen ze ongeveer 2 tot 2,5 uur. En s avonds gaan ze om 8 uur naar bed en worden rond 7:30 of 8 in de ochtend wakker. Mijn dochtertje slaapt de hele nacht door, maar mijn zoontje wordt soms wel wakker in de nacht, maar niet vaak.
één jaar geleden
Reactie op Vissen94
Ik geloof hier zeker in. Zo slaapt mijn dochter moeilijker met volle maan, ...
Heb even de mail terug gezocht, blijkt dat we een Amazoniet hebben 😆.
Ik heb via Google gezocht en een mail gestuurd naar Blooming Home, uiteindelijk ergens anders besteld omdat ze daar alleen in een set waren op dat moment. Ik ga volgende week naar iemand waar ik info krijg over het reinigen van de steen, ben benieuwd 🫢.
één jaar geleden
Onze zoon van bijna 3 slaapt tussen de middag 1 a 2 uur. En s avonds ligt hij er tussen 19.00-19.30 en slaapt hij uiterlijk om 19.45. We hebben nu een lampje dat groen word om 7.00 (en in het weekend zetten we m wat later) en dat vindt hij zo leuk dat hij rustig blijft wachten totdat hij eruit mag. Ik denk dat hij dan wel al even wakker is maar hij ligt dan gewoon chill in bed. Dit had ik overigens nooit verwacht want vanaf het moment dat hij uit bed is, is hij een enorme adhd stuiterbal. En toen hij kleiner was begon de dag vaak al rond 6 uur... Hij slaapt nu ook nog in zijn ledikant dus wellicht dat het verandert als we overgaan op een peuterbed
één jaar geleden
Rond 19.30u naar bed, slaapt tot ong. 07.15u en slaapt ‘s middags heel verschillend, maar minimaal 2,5 á 3 uurtjes vanaf ong. 12.30u, maar kan ook vaak volhouden tot 17.30u in dromenland. Nog nooit wakker gemaakt, zal het dan nodig hebben denken wij dan. Daarna gewoon weer 19.30u naar bed tot de volgende ochtend. “Slaapkont” dus hier in huis 🥰
één jaar geleden
Reactie op hippekimster
Hier bijna 3jarige die nog om en bij elke nacht bij ons in bed kruipt, wel ...
Wij hebben daar ook last van. Door mijn zwangerschap kan ik daardoor totaal geen rust vinden en we weten niet hoe we dat er bij haar uit kunnen krijgen
één jaar geleden
Reactie op MoonLight112
Wij hebben daar ook last van. Door mijn zwangerschap kan ik daardoor totaal ...
Ik ben 7 weken bevallen van mijn 5de kindje en moet zeggen... ben blij dat het bijna weer school is om wat hoognodige rust te pakken... ik praat erover met hem dat het teveel is en moet zeggen het begint te minderen😅