84 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 6+2 nu en ik ben 1.3KG afgevallen en sinds vorige week donderdag weet ik het pas dus sindsdien gewogen.

4 jaar geleden

6+5 en 0.4kg lichter dan startgewicht... Heb geen misselijkheid oid dus ik eet lekker verder. Ik at koolhydraatarm, sinds ik weet dat ik zwanger ben niet meer.

4 jaar geleden

Ik ben nu 7+2 en nog op hetzelfde gewicht. Heel moe en misselijk, dus ik slaap veel meer maar eten lukt wat minder goed.

4 jaar geleden

5.4 week en gewicht stabiel! Ook geen last van misselijkheid nog. Alleen krampen en moeheid.

4 jaar geleden

5.2 weken en ben klein beetje afgevallen. Daarentegen eet ik wel meer dan voorheen🤨 Qua kwaaltjes alleen moe.

4 jaar geleden

Ik ben 8w+1d en qua gewicht gelijk gebleven. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan.

4 jaar geleden

2.5 kilo erbij viel eerst wat af omdat ik vele dingen niet meer drink of eet wat vooraf de zwangerschap wel was vrij stabiel nu nog en dat wil ik zo houden want na de zwangerschap word het weer werken aan die body🤣

4 jaar geleden

Ik ben nu 12 weken en ben nu 0,6kg afgevallen, was eerst 2kg afgevallen en nu wat aangekomen afgelopen weken

4 jaar geleden

Ik ben nu 14 weken en 1kg afgevallen

4 jaar geleden

Ik ben nu 13+4 en 1,4 kg aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap viel ik eerst af maar kan nu bijna niet sporten, dat is wel balen!!

4 jaar geleden

10+4weken. 1.5kg afgevallen @.@ sport nu ook bijna niet dus vrees dat mn spiermassa verminderd. Hopelijk kan ik het sporten snel weer oppakken.

4 jaar geleden

Reactie op Coobs

Ik ben 8w+1d en qua gewicht gelijk gebleven. Ben benieuwd hoe het verder za ...
Ik reageer op mezelf haha! Maar nog steeds ruim een kilo minder dan voor de zwangerschap. Ben al iets meer gaan eten, maar verloskundige vond het nog geen probleem nu.

4 jaar geleden

13+3 en al 5kg bijgekomen 😱

4 jaar geleden

Ik ben momenteel 13 weken en ik ben 10 kg afgevallen door HG.

4 jaar geleden

15+3 en sinds deze week 1 kilo boven mijn start gewicht!

4 jaar geleden

Nu 12 weken en 1 kilo lichter, maar denk dat dit is omdat ik nagenoeg niet meer sport... wil dit wel weer oppakken als ik wat meer energie heb & minder misselijk ben 🧘‍♀️

4 jaar geleden

12+3 en 6 kilo afgevallen. Maar ben ook al vanaf begin af aan ziek dus ik verwacht nu ik me langzaam wat beter ga voelen ook de eetlust weer komt.. Dan zit het er vast zo weer aan.

4 jaar geleden

Hier 14 weken zwanger en 5 kilo aangekomen. Vorige zwangerschap kwam ik 20 kilo aan en beviel met 34 weken.

4 jaar geleden

Ben nu 14 weken en 3 kilo afgevallen

4 jaar geleden

Vandaag precies 14 weken en een halve kilo afgevallen.