43 Reacties

2 jaar geleden

Hier eet ze soms 1 boterham soms 2 happen of helemaal niets. Rond 9.30 fruit. In de middag 1 boterham.

2 jaar geleden

Volgens mij is mijn meisje de enige die s ochtends geen brood eet 😳😳 bakje yoghurt waar ik granen doorheen meng en een fles warme melk van 150 ml

2 jaar geleden

Ofwel 1 boterham, ofwel (evenals de grote zus) een bakje griekse yoghurt met geprakte banaan en havermout.

2 jaar geleden

Reactie op Mar1304

Volgens mij is mijn meisje de enige die s ochtends geen brood eet 😳😳 bakj ...
Nee hoor 😉 Die van ons Brintapap in 150ml melk. Ze smult ervan! Ze drinkt er water bij.

2 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Nee hoor 😉 Die van ons Brintapap in 150ml melk. Ze smult ervan! Ze drinkt ...
Hier ook Brinta. Gaat er heel goed in.

2 jaar geleden

Reactie op Mar1304

Volgens mij is mijn meisje de enige die s ochtends geen brood eet 😳😳 bakj ...
Haha ik schrijf brood, maar hier ook met tijden Griekse yoghurt met een banaan er door geprakt. Vind ze lekkerder dan brood, maar heb ik op werkdagen geen tijd voor😅

2 jaar geleden

Altijd 1 broodje met jam en een bekertje melk 😊

2 jaar geleden

Hier vaak 1 boterham en een cracotte… vandaag 2 boterhammen en een cracotte. En een beker water.

2 jaar geleden

Eerst 180 cc thee met beetje melk. Daarna 1 broodje, soms op soms niet

2 jaar geleden

Hier krijgt ze smorgens gewoon 260ml groeimelk 🙈 Smiddags dubbele boterham en een beker soep. 4 uurtje fruit, maar dat plet ik meestal nog want dat wil ze zo nog niet eten. Savonds gewoon mee van tafel. Voor het slapen gaan 250ml groeimelk.

2 jaar geleden

In de ochtend pap. 150ml melk

2 jaar geleden

Hoi, Mijn zoontje eet 1,5 snee brood maar ik twijfel om er misschien 2 te geven. Sinds 2 weken loopt hij los en ik denk dat dat hem meer energie kost. Naast dat brood krijgt hij een beker melk, zal ongeveer 200cc zijn.

2 jaar geleden

1 tot 1,5 boterham in de ochtend met 200 ml melk Twee stuks fruit om 10 uur of één eierkoekje met 1 stukje fruit 1 boterham tussen de middag en 200 ml melk 1 stuk fruit rond 3 uur na slaapje Avond eten Flesje 200 ml voor slapengaan

2 jaar geleden

Als ze wakker wordt krijgt ze eerst borstvoeding. Aan de ontbijttafel krijgt ze: Een bakje yoghurt met volkoren havermout, chiazaad en scheutje amandelmelk. Of 1 sneetje volkoren brood met dun gesmeerde boter en beleg. Daarbij een beker water en klein stukje fruit zoals een kiwi, paar druifjes of een halve banaan/peer. Brood is geen favoriet en de korsten weigert ze. Yoghurt vindt erg lekker en leuk om zelf te eten. Maar het liefste zou ze elke dag witte rijst eten 🙈

2 jaar geleden

Het liefst eet hij ons ontbijt ook op. Hij krijgt meestal 1,5 boterham en wat happen van mijn yoghurt met haver. En een stukje fruit. En water of thee.

2 jaar geleden

Niet te veel naar die richtlijnen kijken, zolang lengte en gewicht goed zijn. Mijn zoon eet bij het ontbijt 2 sneeën brood en anderhalf uur later wil hij zijn fruit, vaak 1 banaan en een ander stukje fruit. Ze eten wat ze nodig hebben, dus maak je vooral niet druk.

2 jaar geleden

Welke yoghurt geven jullie eigenlijk? Ik lees vaak Griekse yoghurt maar vinden ze dat niet te zuur?

2 jaar geleden

Reactie op Dezeke

Welke yoghurt geven jullie eigenlijk? Ik lees vaak Griekse yoghurt maar vin ...
Griekse yoghurt 2% vet gebruik ik altijd. Mijn kindjes lusten dit gewoon puur, het maakt ze niks uit. Maar ik maak ook vaak variaties zoals: - een beetje kaneel (met soms gepureerde appel) - willekeurig fruit - schepje kokos yoghurt - snoepsterren (kleine keuken) - als ontbijt met havermout en toevoegingen die je maar wilt

2 jaar geleden

Hier ook 2 volkoren boterhammen (bijna 16 mnd)

2 jaar geleden

Reactie op Dezeke

Welke yoghurt geven jullie eigenlijk? Ik lees vaak Griekse yoghurt maar vin ...
Hier ook Griekse yoghurt 2%. Hier gaat een stuk banaan doorheen (hongerlijdertje) dus daardoor al zoet, en havermout. Als ze dalijk meer tanden heeft, waarschijnlijk cruesli.