146 Reacties

4 jaar geleden

Och man, hier ook de hele dag door honger. Gelukkig niet misselijk, maar wel een uur na een maaltijd alweer trek, of nee; gewoon honger! Het lijkt wel alsof niets vult 🤔 Ik eet maar gewoon wat vaker en dan wat kleinere porties.

4 jaar geleden

Manlief neemt uit het werk een Mc flurry Snickers mee 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
😱😍😍😍😍😍

4 jaar geleden

Reactie op Anouk_12

Haha zo herkenbaar dit! Alleen eten lijkt te werken tegen de misselijkheid, ...
Jaaaa, ik ook! 🤣 Helaas hebben wij thuis de regel: een keer per maand friet. Maar schat zo in dat die regel niet meer heel lang blijft bestaan! 🤣 Maar ik heb sowieso een enorme zoutbehoefte op het moment. Dus t liefst vreet ik de hele dag chips, kaasblokjes, boterhammen met pindakaas, gezouten noten enz...

4 jaar geleden

Reactie op LinnekeVH

Jaaaa, ik ook! 🤣 Helaas hebben wij thuis de regel: een keer per maand frie ...
1 x per maand, HOE DAN?? 😫😂 Ja wat is dat toch met zoute dingen, ik ben sowieso geen zoetekauw maar het is nu echt next level! Heel veel succes iedereen in deze beproevende tijden..... 🙏🏼😂😜

4 jaar geleden

Reactie op Anouk_12

1 x per maand, HOE DAN?? 😫😂 Ja wat is dat toch met zoute dingen, ik ben s ...
Hahaha, tsja snap ik nu ook niks van. Toen leek me dat een gezond en verstandig idee. 🤣 En echt next level nu ja! Heb altijd al goed kunnen eten en snacken, maar nu is het helemaal erg. En zo ver ben ik nog niet. Jij ook succes 😉

4 jaar geleden

Reactie op LinnekeVH

Jaaaa, ik ook! 🤣 Helaas hebben wij thuis de regel: een keer per maand frie ...
Wow 1 keer in de maand ! Hier is zaterdag patatdag al sinds ik zelf was geboren 😂 nu doen wij het zelf in de airfryer dat scheelt al iets 😂

4 jaar geleden

Reactie op LinnekeVH

Jaaaa, ik ook! 🤣 Helaas hebben wij thuis de regel: een keer per maand frie ...
Het is toch ook al wat dat ik bij het lezen van je bericht al echt het water in me mond voel lopen 🙈

4 jaar geleden

Manlief neemt uit het werk een Mc flurry Snickers mee 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Hahahaha je hebt het er al heel de dag over hier 😂😂😂

4 jaar geleden

Manlief neemt uit het werk een Mc flurry Snickers mee 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Oeeeh lekker geniet ervan

4 jaar geleden

Ooh zo herkenbaar! Ben gisteren tussen de middag maar gewoon een patatje mayo gaan halen, kon het echt niet laten. Ik heb van die droge cracker/toastjes in mijn tas en neem er ongeveer elk uur 1 ook omdat ik dan ook minder misselijk ben. En ik heb zo’n emmer met snoep paprika’s bij me en een appel en een mandarijn. En voor het slapen gaan moet ik ook echt nog wat eten, dan word ik in de nacht niet wakker van honger.

4 jaar geleden

Oooh, ik ben zo blij met deze topic. In de andere topic over gezonde voeding en op je voeding letten, lees ik vooral verhalen over dames die géén eetlust hebben of heel gezond eten. Ik moet zeggen dat mijn hoofdmaaltijden absoluut bestaan uit gewoon basisvoeding. Maar buiten die maaltijden om, het lijkt wel alsof ik moet hamsteren, pfoe. Chocolade, chips, noten, nootrepen, koekjes etc. echt NIETS is veilig bij mij op dit moment. Nou, kon ik, vooral rond mijn menstruatieperiode, al heel goed snacken. Maar ik lees iets over next level, dat is het absoluut! Ik kan in het begin nog denken, heb ik dit echt nodig? Nee, dat heb ik niet. Maar denk je dat het dan weggaat. NEE! Voor mijn zwangerschap wel, maar nu, het lijkt wel alsof de drang naar eten dan alleen maar erger wordt. En als ik dan denk, nou vooruit één koekje dan zal de gedachte ook wel weg zijn. Kabam, vreet ik meteen 4 a 5 koekjes weg... Ongelooflijk. 🙈 Hebben jullie ook al 'gekke' eetcombies die waar je nu heel erg naar verlangd? Of dingen die je eerst absoluut niet lekker vond en nu wel of andersom?

4 jaar geleden

Reactie op Suusjuh1996

Hahahaha je hebt het er al heel de dag over hier 😂😂😂
Hahaahah hij was heerlijk heb echt genoten 🤣

4 jaar geleden

Oooh, ik ben zo blij met deze topic. In de andere topic over gezonde voedin ...
Jaa fijn hè, deze topic ?! Ik sluit me helemaal aan bij jouw bericht 🤗 Als antwoord op jouw vraag: ik lustte eerst absoluut geen peren, en nu lust ik er elk uur wel een 😧🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Jaa fijn hè, deze topic ?! Ik sluit me helemaal aan bij jouw bericht 🤗 A ...
Ja, heel fijn! Ik was al een beetje bang dat ik de 'de enige' was die dit had, haha. Ooh wat grappig, haha! Ik vind mijn zelfgemaakte ragout niet meer lekker. Toevallig vandaag gemaakt. Precies alles erin gedaan wat ik er altijd in doe, maar ik vond 'm niet lekker. 🤷🏼‍♀️ Ik ben zo benieuwd of we dit zodra we bevallen zijn ook nog lekker vinden/ weer lekker gaan vinden!

4 jaar geleden

Omg, heel erg misschien, maar ben zo blij dit te lezen 🤣 Bij mijn eerste zwangerschap heel bewust gezegd dat ik niet te veel wilde aankomen en kon zo goed normaal em gezond blijven eten en nauwelijks snoepen.. maar nu eet ik gewoon stiekem de chocolaatjes van mijn zoontje op 😅🤫 echt heel slecht. Heb zooo mega trek de hele tijd en het gaat niet weg, sterker nog.. als ik niet toegeef word ik zo chagrijnig de hele dag 😵

4 jaar geleden

Haha, blij te lezen dat ik niet de enige ben die vaak honger heeft. Ik herken de trek ik hartige/zoute dingen (kaas, chips). Chocola en drop etc was ik wel gek op, maar smaakt me nu niet zo. Ook wel weer gunstig 😆

4 jaar geleden

Ik heb bergen fruit in huis tegenwoordig. Daarvoor gewoon 1-2 soorten fruit per dag maar inmiddels zit ik dagelijks op 4 mandarijnen, een appel en een peer. Ben van rijstwafels weer naar gewone boterhammen gegaan omdat dat vlugger tussendoor te eten is.

4 jaar geleden

Oke dit klinkt te gezond. Ik zeg elke keer tegen mijn vriend, niet te lang doorgaan met wat dan ook, ik heb honger en moet eten. Laatst frietje gehaald in de middag, doos chocolade tofees voor de tv gegeten, ik pak veel gemakkelijker een uitdeelzakje chips tegenwoordig (7+4). Gelukkig niks aangekomen terwijl ik ook de sportschool vermijdt want pff geen zin! Maar eten, de hele dag door. En zonder misselijk te zijn.

4 jaar geleden

Ik ben of misselijk of ik heb enorme trek in (ongezond) eten.. ik kan op een dag echt veel aan eten blijven denken (romige pasta met rode pesto en pijnboompitten, frituur, ovenhapjes, pizza, MacDonalds (en daar hou ik normaal gesproken niet eens van), kapsalon.. het gaat allemaal door mijn hoofd om vervolgens gewoon weer misselijk te worden van de crackers, havermoutpap, yoghurt o.i.d wat ik eet.. ik moet zeggen dat mijn avondeten tot nu toe wel het beste valt/smaakt!

4 jaar geleden

Ja heel erg herkenbaar! En ook heel veel dorst hebben meerdere dat? Ik probeer niet bij elk hongergevoel iets te eten te pakken. Ik heb letterlijk een half uur geleden een Italiaanse bol met kaas op. En heb nu weer honger.. 🙈 Wat ik dus gek vind, is dat ik helemaal geen sugar cravings heb tot nu toe..