146 Reacties

4 jaar geleden

Ik kreeg dinsdag te horen dat ik binnen 11 dagen 1,9 kg ben aangekomen.. Oepss.. Ik eet ook echt alles wat ik tegen kom 馃槄

4 jaar geleden

Is er ergens iets van zwangerschap dieet dat je op gewicht blijft. Ben nu al 3 kilo zwaarder en voel me echt walrus. Vind lastig

4 jaar geleden

Haha ik heb ook zo'n honger de hele dag. Ik eet gewoon alles waar ik zin in heb, gezond en ongezond. Lichaam zal het wel nodig hebben denk ik dan 馃ぃ . En als ik niet op tijd eet word ik zo misselijk, dus dan liever maar eten eten en nog is eten 馃ぃ

4 jaar geleden

Ik heb ook echt honger en moet ook echt eten zodra ik honger heb anders word ik misselijk

4 jaar geleden

Straks om 8.40 eindelijk naar de dokter. Ben benieuwd wat die wil gaan doen ...
Hahaha echt de combi bitterballen m茅t gesmolten chocolade?

4 jaar geleden

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en ik heb bloed laten prikken. Morgen bellen voor de uitslag. Als deze ook negatief is moet ik een verloskundige bellen voor een echo.

4 jaar geleden

Is er ergens iets van zwangerschap dieet dat je op gewicht blijft. Ben nu a ...
Op Voedingscentrum website

4 jaar geleden

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en ik heb bloed laten prikken. Mo ...
Is dit je eerste bloedname sinds je weet dat je zwanger bent? Ik zie dat je 8 weken zwanger bent. Normaal gezien laat je toch bloed nemen vanaf de moment dat je een positieve zwangerschapstest hebt? En die afspraak met je gynaecoloog had je al een tijdje geleden moeten maken. De eerste echo gebeurt immers altijd rond de 8 weken..

4 jaar geleden

Ik ben morgen 7 weken zwanger. Sinds een week megahonger! Niet misselijk, maar als ik minder eet dan dat ik nu doe, dan krijg ik een honger gevoel wat dan tot misselijkheid kan lijden. Verder zou ik graag de zwangerschap zo houden. Het is zeker te doen.

4 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Is dit je eerste bloedname sinds je weet dat je zwanger bent? Ik zie dat je ...
Ik had 21 februari een wazig streepje de rest van de testen blijven negatief. Terwijl ik zeker weet zwanger te zijn. 1.5 week geleden de dokter gebeld en kon daar dus gisteren terecht.

4 jaar geleden

Zelf wel honger maar te misselijk om te eten! Dus meestal eet ik 1 kleine maaltijd per dag.. voor de rest af en toe gedroogde pruimen, fruit, en soms krijg ik een klein beetje pizza weg. Kleren zitten losser dan voorheen, ik val juist af :/

4 jaar geleden

Ik had 21 februari een wazig streepje de rest van de testen blijven negatie ...
En??

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

En??
Ja ik ben ook benieuwd!

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

En??
Wat ik al had verwacht negatief. Dus moet nu een afspraak maken met een verloskundige voor een echo.

4 jaar geleden

Wat ik al had verwacht negatief. Dus moet nu een afspraak maken met een ver ...
Oh, wat spijtig.. 馃槙 zou het misschien kunnen dat dit iets heel anders is, zoals bijvoorbeeld problemen met je menstruatiecyclus? Een bloedtest is immers heel betrouwbaar, en zeker na 9 weken want dan staan je hcg-waarden torenhoog. Veel succes bij de gynaecoloog!

4 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Oh, wat spijtig.. 馃槙 zou het misschien kunnen dat dit iets heel anders is, ...
Ik heb zelf fibromyalgie en ik weet dat er pati毛nten zijn met mijn ziekte die heel slecht hcg meten. Het geen waarom ik zo zeker ben is omdat ik voorheen 24/7 pijn en vermoeidheid had. En nu heb is al tig weken geen pijn ervan en veel energie. Tevens heb ik ook alle symptomen die et maar zijn. Daarnaast zit ik ook al 4 jaar vervroegd in de overgang waardoor ik al jaren totaal geen tot weinig puf had en ook extra gewricht pijn daardoor. Wel heb ik gelukkig nog elke maand een eisprong en een menstruatie tot dat 10 januari voor het laatst was. En 21 februari had ik wel een wazig streepje.

4 jaar geleden

Ik maak voor iedere dag een paar overlevingspakketjes klaar. Een doosje vers gemangd fruit. Een paar cracotte crackers. Een doosje rauwkost. En dan heb ik mijn gezonde plicht wel gedaan. Als ik dan nog trek krijg ga ik voor iets waar ik echt naar crave. Meestal een bal mozzarella 馃檲 Waar ik ook echt bekend mee ben: vreetbuien midden in de nacht. Werd nu ook om 3 uur wakker en kon niet slapen van de trek. Dan toch maar er uit voor een mini ontbijtje.

4 jaar geleden

Ik heb zelf fibromyalgie en ik weet dat er pati毛nten zijn met mijn ziekte d ...
Lieve Daantje, Als je al 4 jaar in de overgang bent, geen HCG in je bloed aantoonbaar is en je zwangerschapstesten negatief zijn, dan is er toch geen kans dat je zwanger bent. Een zwangerschap overleeft ook niet zonder HCG. In mijn ogen lijkt het erop dat de overgang een heel positief effect op je fibromyalgie heeft, aangezien je klachten verminderen en je meer energie hebt, maar hoezeer ik het je ook toewens, dit zijn geen zwangerschap symptomen... Succes ermee! Groeten

4 jaar geleden

Reactie op Suuz3

Lieve Daantje, Als je al 4 jaar in de overgang bent, geen HCG in je bloed a ...
Ik ben het niet met je eens. Maar komt ook omdat ik meerder vriendinnen heb die ook pas laat na 3 maanden positief testen zowel in bloed als in testen. En nee de overgang had helemaal geen positieve punten. En ze hebben ons in de ziekenhuizen ook nog gewoon behandeld in het medische traject. En de vruchtbaarheidskliniek waar we nu intake enz hadden gehad heeft ook aangegeven elke maand te proberen voor we daar kunnen starten omdat ik nog steeds eitjes heb ook al zijn het er niet super veel per keer. Wat er hier ook geroepen wordt ik weet het 99 procent zeker. Na 6 jaar bezig zijn heb ik al genoeg meegemaakt. En nu we het even wat meer los hebben gelaten en op de gok hebben gedaan dus zonder ovulatie testen maar wel binnen die tijd. Weet ik dus 99 procent zeker dat het zo is.

4 jaar geleden

Ik ben het niet met je eens. Maar komt ook omdat ik meerder vriendinnen heb ...
Ik hoop echt voor jou dat het zo is en dat je binnen 9 maanden een prachtbaby vast kunt houden. Maar in jouw plaats had ik enkele weken geleden al een afspraak gemaakt voor een echo. Zeker als je al op voorhand weet dat er weinig of geen hcg in het bloed gaat zijn in jouw geval. Ik zou gek worden van onzekerheid 馃槄 succes!