146 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Ik hoop echt voor jou dat het zo is en dat je binnen 9 maanden een prachtba ...
Ik heb 2 weken geleden al contact gehad met een verloskundige maar van haar moest ik eerst naar de huisarts. En aangezien de huisarts hier zo snel is no't 😀. Ga ik nu maandag bellen naar die verloskundige.

4 jaar geleden

Ik ben het niet met je eens. Maar komt ook omdat ik meerder vriendinnen heb ...
Ik hoop het voor je! Veel succes

4 jaar geleden

Reactie op Suuz3

Ik hoop het voor je! Veel succes
Dank je wel

4 jaar geleden

Even on topic: ik heb zoooo'n honger vandaag! Om 06.15 werd ik wakker met honger en had ik al trek in kroketten en pizza's 🤦🏻‍♀️ omdat ik door de gedachte aan eten niet meer kon slapen ben ik eruit na een halfuurtje uit gegaan om te eten (volkoren beschuitjes, geen pizza 😜). Kort daarna 2 volkoren boterhammen gemaakt met ham, kaas en plakjes komkommer. Binnen een uur weer honger! Schaaltje magere kwark dan maar.. weer honger! Ik ben terug naar bed gegaan en heb gelukkig nog 1,5 uur geslapen maar heb nu weer honger. Ik vind het feit dat ik de hele dag een honger gevoel heb nog niet zo erg, maar dat mijn hersenen alleen maar denken aan ongezond eten en ik dat niet uit kan zetten.. mennn.. 🍗🍔🍟🍕

4 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Even on topic: ik heb zoooo'n honger vandaag! Om 06.15 werd ik wakker met ...
Haha troost u, ik ken het! Vanmorgen opgestaan en direct de chickenwings opgewarmd die mijn vriend gisteren had meegenomen van de Burgerking. Heeeeerlijk!

4 jaar geleden

Volkoren desem knäckebröd met kaas en eventueel augurk. En soms chocolaatje of koekje. Laatst wel pizza besteld voor lunch, maar dat was ook omdat de baby ziek is, en ik al 2 uur op de bank met hem zat en geen lunch kon maken.

4 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Haha troost u, ik ken het! Vanmorgen opgestaan en direct de chickenwings op ...
Zo jaloers!! Hahaha. Heb jij daarna dan ook nog/weer trek in ongezond of helpt het als je toegeeft aan waar je trek in hebt?

4 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Zo jaloers!! Hahaha. Heb jij daarna dan ook nog/weer trek in ongezond of h ...
Goh, ik eet ook veel fruit tussendoor. Maar nu heb ik weer zin in iets vettig 🙈😂

4 jaar geleden

Ik heb vanmorgen een verloskundige gebeld. Ik kreeg de assistente aan de lijn heb alles uitgelegd. Zij heeft overleg gehad met de verloskundige en ik kreeg vanmiddag een mail dat ik morgenochtend terug kan bellen voor een echo afspraak.

4 jaar geleden

Ik heb vanmorgen een verloskundige gebeld. Ik kreeg de assistente aan de li ...
Alvast veel succes!

4 jaar geleden

Alvast veel succes!
Dank je wel

4 jaar geleden

Ik heb om 19 uur de echo. Begin nu toch wel zenuwachtig te worden.

4 jaar geleden

Ik heb om 19 uur de echo. Begin nu toch wel zenuwachtig te worden.
Nog een uurtje! 🤞🤞

4 jaar geleden

Reactie op Charlottee

Nog een uurtje! 🤞🤞
Dank je wel meis

4 jaar geleden

Sinds een paar dagen merk ik nu ook echt onstilbare honger te hebben. Ik kan rustig een half volkomen brood weg eten en nog steeds het gevoel hebben dat ik sterf van de honger 😩😅

4 jaar geleden

Reactie op SharonM

Sinds een paar dagen merk ik nu ook echt onstilbare honger te hebben. Ik ka ...
VOLKOREN*

4 jaar geleden

Hier eet ik echt letterlijk alles wat los en vast zit 🙈🙈

4 jaar geleden

Bij mij hetzelfde haha! En t liefst zo slecht mogelijk 😂

4 jaar geleden

Zo gek! Ik heb constant honger maar heb dan ook weer een afkeer aan eten. Die geuren, verschrikkelijk! Fruit kan ik het beste eten maar daar vult mijn maag niet van. Mijn vriend moet mij echt dwingen iets te eten 😒

4 jaar geleden

Hier het omgekeerde van de meesten... Honger maar enkel zin in echt eten, geen snoep, koek,... Zelfs geen chocolade😁