21 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Wat een leuk topic! Gelijk even volgen😉 Want mijn ideeën zijn af en toe op.

2 jaar geleden

Yoghurt vind ze hier heerlijk!

2 jaar geleden

Cracotte, eierkoek, speculaasje, een zakje knijpfruit, vruchtenkwark

2 jaar geleden

Wat de onze krijgt is: - verse dadel, ook makkelijk onderweg. Breek ik in 2 helften. Meestal een halve. -stukken appel, ook makkelijk onderweg - Halve Liga (vind ze niet meer zo lekker) - zakjes knijpfruit/groenten met knijpzakjes die ik zelf kan vullen. Zo doe ik er ook groente bij en mix ik zelf potjes.

2 jaar geleden

Volle vruchtenkwark

2 jaar geleden

Rozijntjes of cranberry's. Plakje ontbijtkoek zonder suiker. Surimi (krabstick). Soms tomaatjes maar die gaan er niet altijd in;-). Soepstengels.

2 jaar geleden

Cherry tomaatjes (in kwartjes) Komkommer Rijstewafel (zonder zeezout) Beschuitje Maispuffs Dadel Cracker

2 jaar geleden

Snoep tomaat Baby chips of baby koek Yoghurt vla

2 jaar geleden

Onze dochter (14 mnd) krijgt tussendoor: Komkommer Maisstengel Groentechips Rozijnen Klein reepje jonge kaas Crackotte 3a4 pepernoten (niet teveel ivm kruiden, suiker en zout) Rijstwafel (is ze niet zo dol op) Soepstengel Bij oma een lange vinger Ben benieuwd naar nog andere ideeën dus lees graag mee;)

2 jaar geleden

Naast veel tussendoortjes die hier ook al genoemd worden maak ik ook regelmatig zelf snacks en die vries ik dan in. Kost helemaal niet zoveel tijd en is zo in de magnetron ontdooid. Veel recepten vind ik online. Fruitpannenkoekjes, muffins met havermout en fruit, of muffins met ei en groenten. Dus 1 keer een hele stapel maken en dan invriezen. Als je dit iedere week een keertje doet, heb je zo een hele voorraad snacks met veel variatie in de vriezer liggen. Dit recept is bijvoorbeeld een favoriet: https://www.srnutrition.co.uk/2021/09/carrot-and-sweetcorn-fritters/ Of ik maak de carrot cake porridge van diezelfde site en bak dan van wat over is muffins.

2 jaar geleden

Mijn zoon krijgt ‘s ochtends altijd fruit en ‘s middags een biscuitje. Hij heeft ook een tijdje van die maisboogjes gehad, maar die vond hij op een gegeven moment niet meer lekker en ze vullen volgens mij ook niet echt

2 jaar geleden

Reactie op Annika_

Naast veel tussendoortjes die hier ook al genoemd worden maak ik ook regelm ...
Wat leuk zeg! Zou je de recepten van de andere gerechten ook kunnen delen?

2 jaar geleden

Naast alles wat al genoemd is: - Ontbijtkoek 0% suiker - Gedroogde abrikozen - Smoothie van (overrijp) fruit/groente - Banaan-eipannenkoek

2 jaar geleden

Leuk! Naast bovenstaande maak ik ook zelf bananencake. Vandaag w eer begonnen met meer dingen te bakken: pindakaasbanaankoekjes en appelhavermoutkoekjes gemaakt. Ben benieuwd wat hij er van vindt. Verder een cracotte abrikoosjes, dadels. Ach en af en toe een kinderchocolaatje of spekje gebeurt hier ook.

2 jaar geleden

Cracotte Rijstewafel Biscuitje Eierkoek Soepstengel

2 jaar geleden

Snoeptomaatjes Komkommer Peen Fruit Soepstengels (favoriet) Olijven Paprika Rozijntjes Mijn dochter eet ook graag danoontje ☺️

2 jaar geleden

Naked bars

2 jaar geleden

*Mini soepstengeltjes van de Jumbo, zijn in kleine zakjes verpakt, handig om mee te nemen ☺️ *Mini cheese crackers van Organix *Cherry tomaatjes in kwartjes gesneden *Maize sticks van Organix *Melty Veggie sticks van Organix *Paprika in lange reepjes gesneden *Zelf gemaakte bananenpannenkoekjes

één jaar geleden

Volg