7 Reacties

2 jaar geleden

Ik gaf deze voeding met difrax flessen speentje M

2 jaar geleden

Dr Brown vond ik heel fijn. Je hebt daar ook verschillende maten spenen bij. Voor dikkere voeding pakte ik dan vaak een maat grotere speen...

2 jaar geleden

Difrax… en dan ff proberen welke speen werkt… eventueel 1-2-3 speen, maar zou eerst een m proberen.

2 jaar geleden

Wij hebben bij ons eerste kindje de dokter Brown flessen gebruikt en uiteindelijk Difrax. Heel veel spenen geprobeerd en tijdje gewisseld tijdens voeden van S speen naar M speen. Het is echt zoeken. Succes!

2 jaar geleden

Onze dochter heeft ook verborgen reflux en wij kregen het advies (ook toen ze 3 weken was) om een prematuur speen te gebruiken. Dat komt de melk niet direct in de keel. Maar eerst tegen het gehemelte. Wij hadden en hebben de difrax S flessen. Hopelijk gaat het snel een beetje beter

2 jaar geleden

Mijn zoon had ook verborgen reflux. Ik ben overgegaan op dr. Brown flessen en daar een difrax speen op. Maar los van de flessen, zou je eens kunnen overwegen om naar een chiropractor te gaan. Ik ging toen van een baby met verborgen reflux naar een baby met reflux. Wel veel spugen toen (wat hij niet deed) en vele uren krijsen minder. En hij krijste echt nachten bij elkaar. Sterkte!

2 jaar geleden

Wij gebruikten dr brown flessen en dan 1 speenmaat groter